Tuurlijk wel. Ik open bijna nooit een nieuwe hools, dat moet zo langzamerhand bekend zijn.quote:
En ook niet goedkoop zeker?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:41 schreef VoreG het volgende:
Uit eten geweest in het restaurant De Engel van Herman de Blijker in Rotterdam. Heeerrrrlijk gegeten, het is jammer dat het altijd zo weinig is..
Ik mocht de rekening niet zien en m'n ma al helemaal niet, maar het zal inderdaad wel een vermogen hebben gekost, maar het was het wel waard, heerrrlijk gegeten.quote:
3 gangen.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar je kreeg wel een gang of 8 gehad? Of heb je bij een tankstation nog even wat sandwiches gescoord?
Dan valt de grootte van de gerechten nog wel mee dus.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
3 gangen.
Mochten van te voren aangeven of we verrast wilde worden of dat we een menu wilden. Uiteraard niet gekozen voor het menu, maak er maar wat van! Genieten
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi!
Waren gewoon kleine porties. Het grootste dat er was waren de patat'jes' die bij het hoofdgerecht zaten. Die hadden bijna omvang aardappelquote:Op maandag 25 februari 2008 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan valt de grootte van de gerechten nog wel mee dus.
Trusten oerwoud
In verhouding met Den Blijker zelf dusquote:Op maandag 25 februari 2008 23:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waren gewoon kleine porties. Het grootste dat er was waren de patat'jes' die bij het hoofdgerecht zaten. Die hadden bijna omvang aardappel.
Hehe, zoiets ja. Krijg je een heerlijk stukje vlees van de schouder van de Hollandse koe (Hollandse koeien schijnen anders te smaken dan andere koeien blijkbaarquote:Op maandag 25 februari 2008 23:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In verhouding met Den Blijker zelf dus
Wat heb je gegeten voreggie?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:09 schreef VoreG het volgende:
3 gangen.
Mochten van te voren aangeven of we verrast wilde worden of dat we een menu wilden. Uiteraard niet gekozen voor het menu, maak er maar wat van! Genieten
Ik heb eigenlijk geen ideequote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee.
Voorgerecht leek op een soort boterhamworst (smaakte uiteraard niet zo, was ontzettend lekker) met een soort van stroop(die smaakte naar rozijnen) en sla.
Hoofdgerecht was een stuk uit de schouder van den Hollandsche koe, heel fijn gesneden en frietjes in gigavorm, nagerecht was aardbeien met creme freche in een soort koek.
Heerlijke omschrijving en het smaakte nog veel beter!
Restaurant De Engel in Rotterdam, ik vond het een aanrader ook al weet ik niet wat ik naar binnen heb geschoven, omdat ik het niet heb onthouden.
Vriendelijk personeel, wat je gelukkig niet behandeld alsof je de koning zelve bent, en voordat je hebt afgerekend hebben ze je auto alweer voorgereden.
Normaal quote je mij altijdquote:
Ga je poedel toch wassen!quote:
Las Palmas schijnt niet zo heel bijzonder te zijn, zeker in combinatie met de prijs; maar mij trekt het ook wel erg.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]klinkt lekker allemaal..
Ik wil nog een keer naar het nieuwe visrestaurant "La palmas" gaan... alleen jammer genoeg lust mijn vriendin geen vis..
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Onbegonnen werk, ik heb een hele kennel inmiddels.
Als je even een paar minuutjes had gewacht...quote:
ja ok... sorry...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je even een paar minuutjes had gewacht...
ja genoeg voetbal weer de komende dagenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Middag.
Mbt de topictitel: Gelukkig is er een zeer aantrekkelijke midweekse Serie A ronde
Ik heb in Fano 2 avonden mogen smullen van de combinatie van een klassiek Napolitaans restaurant (2 jaar terug gekozen tot 27e beste Pizzaria van Italie, hoewel de Pizza maar een deel van het menu is) en de op vis gebaseerde specialiteiten uit Fano zelf.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]klinkt lekker allemaal..
Ik wil nog een keer naar het nieuwe visrestaurant "La palmas" gaan... alleen jammer genoeg lust mijn vriendin geen vis..
Daar heb je in de Italiaanse keuken geen last van.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat vind ik altijd zo vervelend, die kleine porties. Ook al zijn ze hoogstaand.
Las Palmas stap ik sowieso niet naar binnen, want ik lust geen visquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Las Palmas schijnt niet zo heel bijzonder te zijn, zeker in combinatie met de prijs; maar mij trekt het ook wel erg.
Tof van De Engel, VoreG! Lijkt me ook wel leuk daar een keer te eten.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef VoreG het volgende:
Ik kots wel van de Hollandse keuken,
Stamppotten, aardappelen
Bah
Hutspot met zo'n geil kuiltjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef VoreG het volgende:
Ik houd wel van de Hollandse keuken,
Stamppotten, aardappelen
Ah
Ja, klopt. MSN heeft er heel even uitgelegen hier. Hotmail kan ik al vanaf 14.00 uur niet bereiken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:30 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van John de Jong.
Kan al een hele tijd niet op Hotmail en MSN komen trouwens. Meer mensen die dat hebben?
MSN kon ik tot 15.00 uur niet opkomen, Hotmail doet het al een hele tijd niet inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt. MSN heeft er heel even uitgelegen hier. Hotmail kan ik al vanaf 14.00 uur niet bereiken.
Waar is de tijd dat je korrelige zwart wit beelden op je beeldbuis kon bekijken dmv casette bandjes...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:45 schreef Bos81 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat telefoons er waren om te telefoneren...
Dat is ook wat overdreven. Maar al die poespas op je telefoon, vind ik gewoon te veel van het goede.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat je korrelige zwart wit beelden op je beeldbuis kon bekijken dmv casette bandjes...
Het is dan ook geen telefoon, maar een smart-phone en multimedia center. Je kan er DVD's op kijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook wat overdreven. Maar al die poespas op je telefoon, vind ik gewoon te veel van het goede.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is dan ook geen telefoon, maar een smart-phone en multimedia center. Je kan er DVD's op kijken.
Ja!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een ook een navigatiesysteem zie ik?
Op die plekken met de rode envelopjes, kan je daar opdrachten halen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:42 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Komt morgen binnen, ik kan er bijna meer mee dan met m'n laptop.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op die plekken met de rode envelopjes, kan je daar opdrachten halen?
Wat had je precies afgesloten bij t-mobile?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:42 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Hi! heb ik een 25 euro p/m + 10 euro onbeperkt internet p/m voor een duur van 2 jaar. Voor 80 euro krijg ik dan deze telefoon, voor nop kon ik zijn voorganger krijgen, aleen die had wat problemen met de batterij etc.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat had je precies afgesloten bij t-mobile?
Ah, ik dacht T-mobile. Ik ga echt niet overstappen naar Hi!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij Hi! heb ik een 25 euro p/m + 10 euro onbeperkt internet p/m voor een duur van 2 jaar. Voor 80 euro krijg ik dan deze telefoon, voor nop kon ik zijn voorganger krijgen, aleen die had wat problemen met de batterij etc.
Wel via de klantenservice besteld, want dan krijg je meer korting en meer aanbiedingen.
Eerste 6 maanden zijn voor de helft van de prijs, dus met die korting haal ik de extra kosten voor het toestel er ook weer uit.
nice,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:42 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vertel natuurlijk tegen iedereen dat ik bij KPN zit en niet bij breezahbedrijf Hi!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, ik dacht T-mobile. Ik ga echt niet overstappen naar Hi!.
Ik ken HTC niet, is dat vergelijkbaar met iPaq's? Daar heb ik namelijk heel wat gezeik mee gehad.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nice,
over een paar maanden wil ik deze graag nemen bij verlenging van m'n abbo
HTC P3650
[ afbeelding ]
Verstandige mensen doen nou eenmaal verstandige aankopen! Firmware update zal inderdaad een van de 1e dingen zijn die ik doe, loopt het allemaal net wat beter. En die batterij is inderdaad de reden dat ik de 8GB versie heb genomen en niet de oude versie.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef Suijk het volgende:
Ik heb dezelfde VoreG! Bevalt echt super. Ik heb wel meteen de firmware een update gegeven (voordat je hem helemaal hebt ingesteld). Batterij gaat meteen 2 dagen langer mee en hij is wat sneller.
een van de grootste in de mobile branche iig http://www.europe.htc.com/nl/about/quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ken HTC niet, is dat vergelijkbaar met iPaq's? Daar heb ik namelijk heel wat gezeik mee gehad.
Nice...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij Hi! heb ik een 25 euro p/m + 10 euro onbeperkt internet p/m voor een duur van 2 jaar. Voor 80 euro krijg ik dan deze telefoon, voor nop kon ik zijn voorganger krijgen, aleen die had wat problemen met de batterij etc.
Wel via de klantenservice besteld, want dan krijg je meer korting en meer aanbiedingen.
Eerste 6 maanden zijn voor de helft van de prijs, dus met die korting haal ik de extra kosten voor het toestel er ook weer uit.
Bij mij wel. Niet allerlei ingewikkelde sites, maar al die handige dingetjes vind ik wel ideaal. Alleen tijdens het autorijden een adres opzoeken kost je 130 Euro, ben ik al achtergekomen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nice...
werkt dat nog een beetje ?? mobiel internet? Lijkt me zo'n gekut met zo'n klein schermpje.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bij mij wel. Niet allerlei ingewikkelde sites, maar al die handige dingetjes vind ik wel ideaal. Alleen tijdens het autorijden een adres opzoeken kost je 130 Euro, ben ik al achtergekomen.
Dat is als je via de standaard nokia software gaat kijken, schijnt dat je er zelf navigatiesoftware op kan zetten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bij mij wel. Niet allerlei ingewikkelde sites, maar al die handige dingetjes vind ik wel ideaal. Alleen tijdens het autorijden een adres opzoeken kost je 130 Euro, ben ik al achtergekomen.
Nee. Ik schrok me wel de tering. Zat dus een beetje te surfen voor een adres, tijdens het autorijden, lekker rustig. Opeens zo'n auto achter me, 'Stop, Politie'. Was zo'n camera auto dus ze hadden me nog gefilmd ook. Ik vroeg nog of ik ook op Blik op de Weg kwam ofzo, maar daar waren ze niet van.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zit dus niet bij het abonnement
Ja, dat had ik al gedaan, maar oom agent vond het niet tof dat ik een beetje aan het spelen was tijdens het rijden dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is als je via de standaard nokia software gaat kijken, schijnt dat je er zelf navigatiesoftware op kan zetten.
heb zelf op mn nokia n73, opera browser staan werkt primaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is als je via de standaard nokia software gaat kijken, schijnt dat je er zelf navigatiesoftware op kan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |