Welke?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah, die 3-0 van peter (fipo deze pagina) moet ik telkens denken aan de post van guitarist![]()
edit: en dan niet in de gaten hebben dat je de lapo plaatst
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wouter ja
[..]
het gaat om deze post
(151e post in dit topic, 1e post van pagina 4)
quote:
quote:
nu helderder?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Even hoopte ik dat je het over Ajax had.
nou,quote:
cd van mooi wark gewonnen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:47 schreef Roycoooooo het volgende:
In de blote kont, in de blote kont!!!
Neej, gekocht!quote:
dat kan ookquote:
Klopt, vette cdquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan ook
zat ik er toch niet ver naast
Ja en nee. Ik snap dat je mijn post steeds ziet, maar waarom je de hele tijd aan de post van guitarist moet denken snap ik niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou,
toen ik dit topic opende toen we nog op 4e pagina waren zag ik telkens jou post (want mijn scherm is niet langer)
snapt u?
sukk0lquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik snap dat je mijn post steeds ziet, maar waarom je de hele tijd aan de post van guitarist moet denken snap ik niet.
omdat ik het niet erg zou vinden als ajax met 3-0 verliestquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik snap dat je mijn post steeds ziet, maar waarom je de hele tijd aan de post van guitarist moet denken snap ik niet.
Yupz, zakelijke en goede overwinning. Maar die laffe aanpassingen altijdquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat ik het niet erg zou vinden als ajax met 3-0 verliest
iedereen heeft zeker voetbal gekeken?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef Rutgerr het volgende:
HAHAHAAHAAHAHAH in Twente kan je niet keihard pilsen @ dit moment
tjah. das wel psv. (je hebt het toch over psv?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Yupz, zakelijke en goede overwinning. Maar die laffe aanpassingen altijd
Inderdaad, morgen ECHT voetbal.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah. das wel psv. (je hebt het toch over psv?)
maarja ze winnen wel en dat telt
Lekker.quote:Jongeren vast na steekpartij bij station Wierden
WIERDEN/ENSCHEDE - De politie heeft woensdag twee Wierdense jongens van 16 en 18 jaar aangehouden. Ze waren betrokken bij een steekpartij op het station in hun woonplaats.
Tegen 19.00 uur werd gemeld dat in een cafetaria bij het station een bloedende man zat. Het slachtoffer, een 29-jarige man uit Hoge Hexel, vertelde dat hij zijn verwonding had opgelopen door een messteek een op het perron, na een woordenwisseling met een twee jongens. Het slachtoffer werd per ambulance vervoerd naar het ziekenhuis in Almelo. Na de behandeling kon de man weer naar huis.
De politie kon op basis van het fagegeven signalement even later de 18-jarige verdachte aanhouden kop het station in Enschede. Hij wordt er van verdacht de man met het mes te hebben gestoken. De 16-jarige werd in zijn woning in Wierden aangehouden. De jongen wordt er van verdacht het mes na de steekpartij te hebben verborgen. Het mes werd aangetroffen op de slaapkamer van de 16-jarige. Beide jongens zijn voor verder onderzoek in verzekering gesteld.
dat kanquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:33 schreef Rutgerr het volgende:Veel plezier, wilde slechts leven blazen in dit topic
bliksems. jij en roy kunnen het niet zijn ivm leeftijdquote:
Wij zijn lieve jongens.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan![]()
![]()
woar kom ie vot, trouwens?
[..]
bliksems. jij en roy kunnen het niet zijn ivm leeftijd
klopt. jullie moeten je elke dag hier meldenquote:
SIckquote:
Omdat de papieren e.d. nog niet rond waren bij de Rabobank! Ga werken in Bergschenhoek (plaatsje vlakbij Roffa)! Dus nog maar weekje chillenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
goedenmiddag
hoezo begin je later, Roy?
ik heb trouwens eens even snel uitgerekend dat ik nu mijn auto bijna een jaar heb en ongeveer 100 euro per maand kwijt ben geweest (aan belasting, verzekering, aankoopprijs, reparatie, APK) excl benzinequote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Omdat de papieren e.d. nog niet rond waren bij de Rabobank! Ga werken in Bergschenhoek (plaatsje vlakbij Roffa)! Dus nog maar weekje chillen![]()
Vanmiddag brengen ze hier de lease-auto , jammer genoeg wel een voorloop auto maar goed
haha hoezo dat?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:35 schreef Samzz het volgende:
Ik kan goed trekkerrijden joh! Volgensmij is het mijn roeping.
De gehele afgelopen week in machting mooie machines gereden
heb er 1 aangemaakt: Tukkers op FOK!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha hoezo dat?
trouwens zijn er nog tukkers die mee doen met de F1 manager?
ik kan wel ff een subleague aan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ah okej, valt me idd reuze mee!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb trouwens eens even snel uitgerekend dat ik nu mijn auto bijna een jaar heb en ongeveer 100 euro per maand kwijt ben geweest (aan belasting, verzekering, aankoopprijs, reparatie, APK) excl benzine
Ik moest voor school naar het PTC+ in Dronten, leren hoe met grote werktuigen (trekkers, Combines, enz.) om te gaan, ivm verzekering voor stage en zo.quote:
aankoopbedrag was maar 500 euroquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah okej, valt me idd reuze mee!
Maar goed, aankoopbedrag kan ik niet ophoesten... K hb nu VW polo TDI, toch leuk autotje voor ffies
hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest voor school naar het PTC+ in Dronten, leren hoe met grote werktuigen (trekkers, Combines, enz.) om te gaan, ivm verzekering voor stage en zo.
Het was echt tof, met name de Steyr en de Claas Lexion konden mij bekoren
Het was een weekquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
zo'n daggie lijkt me ook wel tof
Ja maar ik moet er 30.000 km per jaar mee rijden, moet wel beetje luxueus zijn.. Goede stoelen e.d.!quote:
WTF studeer jij??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest voor school naar het PTC+ in Dronten, leren hoe met grote werktuigen (trekkers, Combines, enz.) om te gaan, ivm verzekering voor stage en zo.
Het was echt tof, met name de Steyr en de Claas Lexion konden mij bekoren
ik wil ook wel met jou strippokerenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een weekIedere dag een andere tak, grondbewerken, sproeien, mest injecteren, ploegen, schudden, wiersen, bla bla bla
En na de tijd met de boeren in het hostel zuipen en strippokeren
Die opmerking had ze vast niet verwacht.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil ook wel met jou strippokeren
in 1990 waren dat goede stoelenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja maar ik moet er 30.000 km per jaar mee rijden, moet wel beetje luxueus zijn.. Goede stoelen e.d.!
Klopt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die opmerking had ze vast niet verwacht.
moet toch iemand die opmerking plaatsenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die opmerking had ze vast niet verwacht.
het hoeft van mij ook niet per se met pokerenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:11 schreef Samzz het volgende:
Hahaha we hebben er strip ezelen van gemaakt stiekem, want ik kán helemaal niet pokeren
Ze hebben t me wel uitgelegd, maar ik ben toch gek meteen te gaan strippokeren als ik het nog nooit gedaan heb, zit ik daar binnen de kortste keren naakt, de grapjassenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het hoeft van mij ook niet per se met pokeren
zat je uiteindelijk naakt dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben t me wel uitgelegd, maar ik ben toch gek meteen te gaan strippokeren als ik het nog nooit gedaan heb, zit ik daar binnen de kortste keren naakt, de grapjassenEzelen was wel tof.
Nee. Ik ben steengoed in ezelen, waarom denk je dat ik ezelen als alternatief opperdequote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik ben steengoed in ezelen, waarom denk je dat ik ezelen als alternatief opperde
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:42 schreef Samzz het volgende:
Tja... k blijf een vrouw heMaar als ik verlies doe ik ook niet moeilijk, dan gaat de kleren gewoon uit.
Hahaha, grapjasquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
maarre gaan we nog een keertje strippen (+eventueel spelletje)?
zo gezellig met z'n tweetjes?
moet ik dat opvatten als een nee?quote:
Je bent haar (grap)jas voor wanneer ze naakt komt te staan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet ik dat opvatten als een nee?
WIj willen tieten zien!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:42 schreef Samzz het volgende:
Tja... k blijf een vrouw heMaar als ik verlies doe ik ook niet moeilijk, dan gaat de kleren gewoon uit.
slaap zequote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je bent haar (grap)jas voor wanneer ze naakt komt te staan.
Ik ga even slapen, anders kan ik vnv niet naar Heracles.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Nee.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet ik dat opvatten als een nee?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe gezellig mee
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
hmmz das klotenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn bandje begint eindelijk vorm te krijgen, oefenruimte is waarschijnlijk gefixt... Mag ik nog minstens 2 weken niet oefenen omdat ik nog steeds met die KUTPFEIFFER zit![]()
'n avond Remcoquote:
en jij uiteraard ook goedenavondquote:
Zeker kloten, ik wil gewoon op m'n gitaar raggenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmmz das kloten
[..]
'n avond Remco
Eujquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij uiteraard ook goedenavond
moet je lezen wat eronder staatquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:53 schreef Nixweerd het volgende:
heuy luitjes, dat plaatje in die begin post klopt niet meer, Nixweerd komt ook uit Sint Isidorushoeve
Wouter, ken jij Nixweerd ook?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je lezen wat eronder staat![]()
stuur een PM naar Dennistd
ik zou niet weten wie dat isquote:
Tuuurlijk. Geen probleem! Lijkt me gezellig om samen met jou een picca te maken van onze tieten...quote:
u gaat door voor de magnetronquote:
ik maak de foto welquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuuurlijk. Geen probleem! Lijkt me gezellig om samen met jou een picca te maken van onze tieten...
ik weet niet wat ze allemaal bij de kringloop hebben staanquote:
Hahaha, ja dat zou je wel willen hequote:
Was leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:14 schreef Blawh het volgende:
Keurig Peter.
De trots van het Oosten heeft gisteren weer 3 puntjes gesprokkeld, wat een thriller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |