Die opmerking had ze vast niet verwacht.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil ook wel met jou strippokeren
in 1990 waren dat goede stoelenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja maar ik moet er 30.000 km per jaar mee rijden, moet wel beetje luxueus zijn.. Goede stoelen e.d.!
Klopt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die opmerking had ze vast niet verwacht.
moet toch iemand die opmerking plaatsenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die opmerking had ze vast niet verwacht.
het hoeft van mij ook niet per se met pokerenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:11 schreef Samzz het volgende:
Hahaha we hebben er strip ezelen van gemaakt stiekem, want ik kán helemaal niet pokeren
Ze hebben t me wel uitgelegd, maar ik ben toch gek meteen te gaan strippokeren als ik het nog nooit gedaan heb, zit ik daar binnen de kortste keren naakt, de grapjassenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het hoeft van mij ook niet per se met pokeren
zat je uiteindelijk naakt dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben t me wel uitgelegd, maar ik ben toch gek meteen te gaan strippokeren als ik het nog nooit gedaan heb, zit ik daar binnen de kortste keren naakt, de grapjassenEzelen was wel tof.
Nee. Ik ben steengoed in ezelen, waarom denk je dat ik ezelen als alternatief opperdequote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik ben steengoed in ezelen, waarom denk je dat ik ezelen als alternatief opperde
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:42 schreef Samzz het volgende:
Tja... k blijf een vrouw heMaar als ik verlies doe ik ook niet moeilijk, dan gaat de kleren gewoon uit.
Hahaha, grapjasquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
maarre gaan we nog een keertje strippen (+eventueel spelletje)?
zo gezellig met z'n tweetjes?
moet ik dat opvatten als een nee?quote:
Je bent haar (grap)jas voor wanneer ze naakt komt te staan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet ik dat opvatten als een nee?
WIj willen tieten zien!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:42 schreef Samzz het volgende:
Tja... k blijf een vrouw heMaar als ik verlies doe ik ook niet moeilijk, dan gaat de kleren gewoon uit.
slaap zequote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je bent haar (grap)jas voor wanneer ze naakt komt te staan.
Ik ga even slapen, anders kan ik vnv niet naar Heracles.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Nee.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet ik dat opvatten als een nee?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe gezellig mee
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
hmmz das klotenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn bandje begint eindelijk vorm te krijgen, oefenruimte is waarschijnlijk gefixt... Mag ik nog minstens 2 weken niet oefenen omdat ik nog steeds met die KUTPFEIFFER zit![]()
'n avond Remcoquote:
en jij uiteraard ook goedenavondquote:
Zeker kloten, ik wil gewoon op m'n gitaar raggenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmmz das kloten
[..]
'n avond Remco
Eujquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij uiteraard ook goedenavond
moet je lezen wat eronder staatquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:53 schreef Nixweerd het volgende:
heuy luitjes, dat plaatje in die begin post klopt niet meer, Nixweerd komt ook uit Sint Isidorushoeve
Wouter, ken jij Nixweerd ook?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je lezen wat eronder staat![]()
stuur een PM naar Dennistd
ik zou niet weten wie dat isquote:
Tuuurlijk. Geen probleem! Lijkt me gezellig om samen met jou een picca te maken van onze tieten...quote:
u gaat door voor de magnetronquote:
ik maak de foto welquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuuurlijk. Geen probleem! Lijkt me gezellig om samen met jou een picca te maken van onze tieten...
ik weet niet wat ze allemaal bij de kringloop hebben staanquote:
Hahaha, ja dat zou je wel willen hequote:
Was leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:14 schreef Blawh het volgende:
Keurig Peter.
De trots van het Oosten heeft gisteren weer 3 puntjes gesprokkeld, wat een thriller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |