Welke?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah, die 3-0 van peter (fipo deze pagina) moet ik telkens denken aan de post van guitarist![]()
edit: en dan niet in de gaten hebben dat je de lapo plaatst
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wouter ja
[..]
het gaat om deze post
(151e post in dit topic, 1e post van pagina 4)
quote:
quote:
nu helderder?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Even hoopte ik dat je het over Ajax had.
nou,quote:
cd van mooi wark gewonnen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:47 schreef Roycoooooo het volgende:
In de blote kont, in de blote kont!!!
Neej, gekocht!quote:
dat kan ookquote:
Klopt, vette cdquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan ook
zat ik er toch niet ver naast
Ja en nee. Ik snap dat je mijn post steeds ziet, maar waarom je de hele tijd aan de post van guitarist moet denken snap ik niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou,
toen ik dit topic opende toen we nog op 4e pagina waren zag ik telkens jou post (want mijn scherm is niet langer)
snapt u?
sukk0lquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik snap dat je mijn post steeds ziet, maar waarom je de hele tijd aan de post van guitarist moet denken snap ik niet.
omdat ik het niet erg zou vinden als ajax met 3-0 verliestquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik snap dat je mijn post steeds ziet, maar waarom je de hele tijd aan de post van guitarist moet denken snap ik niet.
Yupz, zakelijke en goede overwinning. Maar die laffe aanpassingen altijdquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat ik het niet erg zou vinden als ajax met 3-0 verliest
iedereen heeft zeker voetbal gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |