hoop wordt soms werkelijkheidquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Even hoopte ik dat je het over Ajax had.
Het zou een stunt zijn, Excelsior met 3-0 laten winnen in A'damquote:
jij turk zijn?quote:Op zondag 2 maart 2008 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zou eens stunt zijn, Excelsior met 3-0 laten winnen in A'dam
TOFquote:
Weet je wat pas een stunt is: utrecht met 3-1 winnen van pisvee.. Dat zou echt een giller zijn!!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zou een stunt zijn, Excelsior met 3-0 laten winnen in A'dam
quote:Op zondag 2 maart 2008 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi RoD
quote:
zolang ajax of feyenoord maar geen kampioen wordenquote:Op zondag 2 maart 2008 16:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Weet je wat pas een stunt is: utrecht met 3-1 winnen van pisvee.. Dat zou echt een giller zijn!!!!![]()
Superquote:Op zondag 2 maart 2008 16:20 schreef Rumille het volgende:
Heerlijk weekendje he Roy?
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Super![]()
Nu volgend weekend die lampenkappen inmaken dan is t helemaal weer open!
quote:
goedzoquote:Op maandag 3 maart 2008 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gisteren nog ff Bruinsje mee gepikt hoor.. Nu helemaal gebroken
geen import zeker?quote:
moej 'n lik an de bek heb'm?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:18 schreef teamlead het volgende:
goedemorgen.. Import present
zeg.. waarom klinken tukkers altijd zo onvriendelijkZe kunnen de meest aardige dingen zeggen op een toon alsof ze ruzie zoeken
'n stadsen heet zoietsquote:
quote:
had je nog niet eerder hier gepost?quote:
Nee.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had je nog niet eerder hier gepost?
Waarop?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee.
Goede middag
Net een bon voor het niet betalen voor parkeren.Normaal kan je altijd gratis parkeren op het terrijn van de therapie, deze keer stond alles vol en ik had geen geld bij me.
Zoals in de TT staat: Tsja, wa mu'j da?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee.
Goede middag
Net een bon voor het niet betalen voor parkeren.Normaal kan je altijd gratis parkeren op het terrijn van de therapie, deze keer stond alles vol en ik had geen geld bij me.
Zoals in de TT staat: Tsja, wa mu'j da?
Wie hebt oe ook nog wa 'emist johquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
leu, bun ik wea
terug in Twente, na een maandagavond+dinsdag in Grunn
dank, dankquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie hebt oe ook nog wa 'emist joh
nee, was druk met andere dingen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nog paar varkentjes gepest met hun nederlaag van afgelopen zondag?
denk dat ik hier wel ga kijken, lekker lui in bed liggenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:34 schreef Rumille het volgende:
Gaat iemand straks nog voetbal kieken?
Denk het wel.. Spelen de Nederlanders van Madrid vanavond?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:34 schreef Rumille het volgende:
Gaat iemand straks nog voetbal kieken?
de normale NL-basisspelers zijn alle 3 geblesseerd, Drenthe zit op de bankquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk het wel.. Spelen de Nederlanders van Madrid vanavond?
Gezapige pot tot nu toe! Gisteren was eerste helft mooi, hoop dat het nu de tweede helft isquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de normale NL-basisspelers zijn alle 3 geblesseerd, Drenthe zit op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |