Heb ik wel, een gekregen paar. Vind het niet zo mooi, beetje oubollig. Vind de bacholor knots veel hipper staanquote:Op maandag 31 maart 2008 13:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb je geen mooie machetknopen voor bij het shirt?
Dat kan ik begrijpen, er zijn ook best wel toffe machetknopen te vinden. Een vriend van me heeft een aantal verschillende en die staan em gewoon erg goed. Kwestie van ff in een winkel gaan koekeloerenquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:33 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Heb ik wel, een gekregen paar. Vind het niet zo mooi, beetje oubollig. Vind de bacholor knots veel hipper staan
Erg vet, waar gekocht?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:07 schreef RedGuy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Trui
[ link | afbeelding ]
Broek
Die laatste vind ik echt vet! Hoeveel?quote:Op donderdag 3 april 2008 17:26 schreef Frankkk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
close-up
[ afbeelding ]
Die polo waar en hoeveel?quote:Op donderdag 3 april 2008 17:26 schreef Frankkk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
close-up
[ afbeelding ]
Mooie shirtjes!quote:Op donderdag 3 april 2008 17:26 schreef Frankkk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
close-up
[ afbeelding ]
Die truiquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:11 schreef knny het volgende:
Heb net allemaal nieuwe kleding binnengekregen:
[ afbeelding ]
Wollen trui D&G
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Polo Ralph Lauren
[ afbeelding ]
Broek Diesel Paddom 71S
hijs vetquote:Op maandag 7 april 2008 19:33 schreef Jekoos het volgende:
zomerjasje van "die for it" bij men at work:
[ afbeelding ]
Vet. Prijs?quote:Op maandag 7 april 2008 19:33 schreef Jekoos het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt zo, hij is best dunquote:Op maandag 7 april 2008 21:52 schreef vejay het volgende:
[..]
Vet. Prijs?
Ziet er wel een beetje warm uit trouwens... Zit er (vet veel) voering in of lijkt dat maar zo?
sjiek vestje.. waarvandaan?quote:Op maandag 7 april 2008 18:37 schreef LOLBOY het volgende:
Subtiele kick met mn nieuwe vest gear
[ afbeelding ]
dat blauwe naar buiten dragen is mooier imo, vind dat witte met dat gereedschap maar quasi "hip"quote:Op maandag 7 april 2008 19:33 schreef Jekoos het volgende:
[ afbeelding ]
héét je ook echt Ben?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:31 schreef LOLBOY het volgende:
Wat de postbode bracht(mind you dat ik eigenlijk in Belgie woon, dus heel aardig van ze om het toch op te sturen)
[ afbeelding ]
voor kratis
De echte Benquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
héét je ook echt Ben?
leuk shirt, briljant merk
hehehe nicequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:46 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
De echte Ben![]()
Staat volgens mij helemaal master op een paar AM90s als deze
[ afbeelding ]
Vetquote:
Eh hij was er ook in blauw ipv rood, maar die vond ik zelf wat cheaper staan. karmaloop btw, zit hoop kutspul tussen, maar af en toe ook wel wat vet spulquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:05 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Oee die's wel vet ja. Geen andere kleuren?
Waar heb je al die adidas kleding vandaan?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:53 schreef Erotica_ het volgende:
6 euro
En originals? Je bedoelt die grijze? Die was 75 euro
Mooi!quote:Op zondag 20 april 2008 22:01 schreef parselmouth het volgende:
Vette plimsoles Eerootiekaa!
[ afbeelding ]
Zijden jurkje van 't Deense merk Gestuz
En ja, dat is een strijkijzerafdruk, een echte
Ik heb ze vandaag aangehad en maar ik vond ze toch best vaag staanquote:Op maandag 21 april 2008 11:45 schreef don-diablo het volgende:
Die plimsoles heb ik ook en heb ze ook in het wit toffe schoenen zijn dat
heb je die bij de van haren in emmen? ik kan ze neitvinden en het personeel ook al nietquote:Op maandag 21 april 2008 11:45 schreef don-diablo het volgende:
Die plimsoles heb ik ook en heb ze ook in het wit toffe schoenen zijn dat
Je moet er wel de juiste voeten voor hebben natuurlijk. Ik heb zelf smalle voeten, met ditto wreef dus kom er goed mee weg.quote:Op maandag 21 april 2008 16:56 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Ik heb ze vandaag aangehad en maar ik vond ze toch best vaag staan
Nee, ik heb ze uit de River Island in Amsterdamquote:Op maandag 21 april 2008 21:17 schreef jovink het volgende:
[..]
heb je die bij de van haren in emmen? ik kan ze neitvinden en het personeel ook al niet
Nee.. In Helmondquote:Op maandag 21 april 2008 21:17 schreef jovink het volgende:
[..]
heb je die bij de van haren in emmen? ik kan ze neitvinden en het personeel ook al niet
Bij River Island had je ook die d'r op lekenquote:Op maandag 21 april 2008 22:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je moet er wel de juiste voeten voor hebben natuurlijk. Ik heb zelf smalle voeten, met ditto wreef dus kom er goed mee weg.
[..]
Nee, ik heb ze uit de River Island in AmsterdamHeb ze al een 2 a 3 tal maanden en ze zien er nog steeds goed uit.
Klopt 30e jahquote:Op maandag 21 april 2008 22:20 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Bij River Island had je ook die d'r op lekenEn verschillende kleuren zelfs
, alleen 30 euro ofzo
Alles terug of op 1 na?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
M'n asos bestelling is binnengekomen
Jij bent gewoon te lang ofzo voor al die kleren. Het lijkt allemaal zo kort vergeleken met de foto's van de sitequote:Op dinsdag 22 april 2008 19:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze vind ik ook aan de korte kant, maar op zich wel OK!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze knelt m'n nek af + ik vind hem te kort, te strak & niet flatteus
Het jurkje.. Deze vind ik leuk, maar wel een beetje vaag
[ afbeelding ]
En dit is echt een dramaGemaakt voor een heel smal Thais poppetje of zo
dat was het
Je bent dus nog gewoon lang ookquote:Op donderdag 24 april 2008 09:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat die zwrte dingetjes te kort zijn klopt wel
kwam er achter dat petite niet voor kleine maten was maar voor korte mensen
(t/m 1.60 meter en ik ben dus 1.75)
Ik heb dezequote:
Maak je niet druk, ik zou je doen!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Deze vind ik ook aan de korte kant, maar op zich wel OK!
Deze knelt m'n nek af + ik vind hem te kort, te strak & niet flatteus
Het jurkje.. Deze vind ik leuk, maar wel een beetje vaag
[ afbeelding ]
En dit is echt een dramaGemaakt voor een heel smal Thais poppetje of zo
dat was het
Ja nouquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik vind alleen wel dat iemand met zo'n camera niet zo'n foto moet posten
[ afbeelding ]
Doe het anders zonder spiegel?quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja nou! Volgende keer was ik mn spiegel en vraag ik iemand foto tips
OK?
Ja kan ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:13 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Doe het anders zonder spiegel?
Je mag het ook aan mij vragenGezien de camera dacht ik gwn dat je een stuk beter kon
waar?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt van Elvis Jesus.
Mensroom. Zit o.a. in Eindhoven en Helmond ( www.mensroom.nl )quote:
Die foto's zijn 2 jaar oudquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:54 schreef Adelante het volgende:
dat shirt er onder moet ie wel weggooien hoor!
Het is een UK webshopquote:Op maandag 28 april 2008 02:01 schreef fyah het volgende:
principessa, waar moet je die items naar retouren als ik vragen mag? Hebben ze een magazijn in Duitsland ofzo? Verder vind ik het je wel mooi staan, jammer van het niet goed passen.Ik moest vorige week m'n zomerjas bij dress-for-less.nl ook retouren, ik deel je pijn
Dat maakt het wel erg duur.quote:Op maandag 28 april 2008 14:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Het is een UK webshop
versturen naar de UK
en als het daar aankomt krijg je je geld wel terug
(maar dus niet de verzendkosten die jij bij het postkantoor betaald + de 14 euro die je sowieso al betaald)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |