En die pic van de APC's? van hypebeast forum gejat?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:46 schreef refused. het volgende:
Broek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoen:
[ afbeelding ]
en nog een schoen:
[ afbeelding ]
pic gejat van lacebag forum
Toffe shirts!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:10 schreef Sneeuwwit het volgende:
Heb een bestelling geplaatst bij de H&M, krijg het deze week ergens binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder nog een grijs spijkerrokje en een blauw hemdje uit de Outlet.
Verdere nieuwe aanwinsten:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal zodra ik mijn pakketje van de H&M binnen heb wel foto's maken.
Wat betaal je daar voor een Elvis Jesus shirtje dan?quote:Op zondag 27 april 2008 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensroom. Zit o.a. in Eindhoven en Helmond ( www.mensroom.nl )
In die van mij zit nu trouwens een gatMaar die zat er volgens mij al in toen ik hem kocht, dus morgen ff terug.
Kost zo'n broekkie?quote:Op maandag 5 mei 2008 09:37 schreef RSie het volgende:
Zaterdag in Antwerpen in de G-star store een Handcrafted Lumber gescoord.
Wat een topjeanstikkie aan de prijs, maar dan heb je wel iets unieks.
ow,.. en ook nog een knalroze G-star shirtje.
Vanavond pic's,... zit nu op mijn werk!
250 euro. maar dan heb je wel een handgemaakte jeans gemaakt van Japanse Denim.quote:
Best prijzigquote:Op maandag 5 mei 2008 11:33 schreef RSie het volgende:
[..]
250 euro. maar dan heb je wel een handgemaakte jeans gemaakt van Japanse Denim.
p.s. wanneer Opent G-star een flagshipstore in Nederland.
wat ik daar in die winkel zag hangen heb ik nooit in NL bij de MAW of score of whatever gezien!
zag nog veel meer mooi spul,.. maar dat heb ik maar ff laten hangen.
overigens voor mijn vriendin ook een geweldige Trenchcoat van G-star gespot, daar niet gehaald, achteraf balen en gaan nu op zoek naar een winkel in NL die ze verkoopt.
Waar heb je die trainers vandaag? Mooie schoen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:46 schreef refused. het volgende:
Schoen:
[ afbeelding ]
pic gejat van lacebag forum
eindelijk tijd voor foto's gehad. helaas geen geweldige kwaliteit maar had geen zin om heel veel moeite te doen met zulk mooi weer buitenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Best prijzig, ben benieuwd naar de foto's.
Maak dan eens een foto waarop te zien is dat je 'm aan hebt? En die pijpen zijn toch niet echt zo hoog naar buiten geslagen he? Dat zou echt potsierlijk zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:30 schreef RSie het volgende:
je moet hem eigenlijk IRL zien en voelen.
Goeie katoen, perfect afgewerkt en zit perfect, lekker baggy en dus niet dat enge skinny wat je tegenwoordig teveel ziet!
Ben benieuwd hoe die je staat, maar het is niet echt mijn smaak als ik de foto's zo zie. Maar smaken verschillen nou eenmaalquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:09 schreef RSie het volgende:
[..]
eindelijk tijd voor foto's gehad. helaas geen geweldige kwaliteit maar had geen zin om heel veel moeite te doen met zulk mooi weer buiten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naja met dat soort kleren zou ik in ieder geval binnen blijvenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:09 schreef RSie het volgende:
[..]
eindelijk tijd voor foto's gehad. helaas geen geweldige kwaliteit maar had geen zin om heel veel moeite te doen met zulk mooi weer buiten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan geen foto's maken waarop ik hem aan heb bij gebrek aan een grote spiegel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maak dan eens een foto waarop te zien is dat je 'm aan hebt? En die pijpen zijn toch niet echt zo hoog naar buiten geslagen he? Dat zou echt potsierlijk zijn.
Kwaliteit valt best tegen van We Are Replay. In m'n eerste zat binnen een maand een gat bij het kruisquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef Stansfield het volgende:
Replay heeft echt matige kwaliteit broeken vind ik. Hoe dat voor de we are replay lijn is weet ik niet, maar ik ben sowieso geen fan van replay.
Die g-star ziet er nog wel redelijk ok uit. MAar ik zou er geen 250 euro voor betalen.
Wat hangen daar voor antieke slierten aan!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:09 schreef RSie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben benieuwd naar de fit!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:09 schreef RSie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je daarmee? Ik kan me niet voorstellen hoe je een broek in elkaar naait die niet de vorm van een vuilniszak heeft zonder dat je naden in het kruis/langs de pijpen hebt...quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:04 schreef RSie het volgende:
en wat ook van belang is bij hogere kwaliteit jeans is dat de broek uit 1 stuk stof is gemaakt (en dus niet uit verschillende delen).
Volgens mij is de denim van de G-star overigens niet handgemaakt hoor! de denim zelf komt van de Machine maar de jeans is met de hand in elkaar gezet (handcrafted).
Zelf ben ik groot aanhanger van G-star (al hebben ze helaas een beetje het nette-boeren imago). ze hebben een paar jaar lang wat mindere collecties gehad, maar nu zijn ze wat mij betreft weer helemaal op de goeie weg.
Ik bedoel hiermee dat de voor- en achterzijde uit hetzelfde stuk stof komt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Ik kan me niet voorstellen hoe je een broek in elkaar naait die niet de vorm van een vuilniszak heeft zonder dat je naden in het kruis/langs de pijpen hebt...
Vette shit alleen het zou mij niet staan denk ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nieuwe stropdas + pochet
[ afbeelding ]
+ colbert van Tommy Hilfiger
[ afbeelding ]
Vraag me alleen niet hoe duur het heeft gekost
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:51 schreef w00h00 het volgende:
Mister J.Lo, ik mis wel de Nr 1 op je stropdas.
Gaaaafquote:
Het is net middag manquote:Op zondag 11 mei 2008 11:51 schreef bear87 het volgende:
Nieuwe broek gekocht vanmiddag in Amsterdam![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I LIKE!quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nieuwe stropdas + pochet
[ afbeelding ]
+ colbert van Tommy Hilfiger
[ afbeelding ]
Vraag me alleen niet hoe duur het heeft gekost
Voor wat het nog waard is, dat jurkje (eigenlijk geheel niet mijn stijl) vind ik je geweldig staan! You make it work for me.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
M'n asos bestelling is binnengekomen
Het jurkje.. Deze vind ik leuk, maar wel een beetje vaag
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is echt een dramaGemaakt voor een heel smal Thais poppetje of zo
dat was het
Spijkerbroek lastig te combineren met een tshirtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:05 schreef Stansfield het volgende:
Mooi Broekje. Heb ik zelf ook![]()
Alleen wat lastig te combineren met een tshirtje ofzo doordat hij een beetje grijs is. Dan staat zwart er vind ik het mooiste op. Moet alleen nog even wat zwarts kopen.
Nee dat niet maar het is een grijze spijkerbroek en om nou te zeggen dat elke kleur daar leuk op staat is ookw eer niet zo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:17 schreef navigator het volgende:
[..]
Spijkerbroek lastig te combineren met een tshirt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom op man, of ben je stiekem Maik de Boer
Ik kan alleen grijs en bruin bedenken wat ik niet mooi vind staan op een grijze broek?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nee dat niet maar het is een grijze spijkerbroek en om nou te zeggen dat elke kleur daar leuk op staat is ookw eer niet zo.
Het is een hele blauwe kleur en die wassing heet 8FV.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:55 schreef bear87 het volgende:
Leuke broekjes Stansfield, watvoor kleur is die revick, hoe heet de wassing?
Ach ja zo vind iedereen wat anders mooi he.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:07 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik kan alleen grijs en bruin bedenken wat ik niet mooi vind staan op een grijze broek?
Dank je welquote:Op vrijdag 16 mei 2008 05:05 schreef justshutup het volgende:
[..]
Voor wat het nog waard is, dat jurkje (eigenlijk geheel niet mijn stijl) vind ik je geweldig staan! You make it work for me.
wesc en billabongquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:04 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
die allstars zijn wel erg pimpinquote:Op maandag 19 mei 2008 18:16 schreef The_Mich het volgende:
zojuist ook 2 dingen besteld bij Asos.
Shirt (voor):
[ afbeelding ]
Shirt (achter):
[ afbeelding ]
Sneakers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou haar doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:49 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
dit jurkje, maar dan in het blauw
Lekker wijf inderdaadquote:
Aanfoto:quote:Op zondag 18 mei 2008 18:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets van wat dunnere stof en heel donkergrijs voor sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |