abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58537884
Ze zijn van Guess, en ze vallen in het echt wel mee.
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:09:32 #227
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58538545
quote:
Op maandag 5 mei 2008 11:36 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Best prijzig , ben benieuwd naar de foto's.
eindelijk tijd voor foto's gehad. helaas geen geweldige kwaliteit maar had geen zin om heel veel moeite te doen met zulk mooi weer buiten

pi_58540143
Kostte dat ding 250 euro? Voor dat geld had je een veel mooiere broek van bijvoorbeeld We Are gehad.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 7 mei 2008 @ 20:30:12 #229
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58540218
je moet hem eigenlijk IRL zien en voelen.

Goeie katoen, perfect afgewerkt en zit perfect, lekker baggy en dus niet dat enge skinny wat je tegenwoordig teveel ziet!
pi_58540607
doe em is aan dan
pi_58540865
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:30 schreef RSie het volgende:
je moet hem eigenlijk IRL zien en voelen.

Goeie katoen, perfect afgewerkt en zit perfect, lekker baggy en dus niet dat enge skinny wat je tegenwoordig teveel ziet!
Maak dan eens een foto waarop te zien is dat je 'm aan hebt? En die pijpen zijn toch niet echt zo hoog naar buiten geslagen he? Dat zou echt potsierlijk zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 7 mei 2008 @ 21:19:04 #232
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58541277
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 19:09 schreef RSie het volgende:

[..]

eindelijk tijd voor foto's gehad. helaas geen geweldige kwaliteit maar had geen zin om heel veel moeite te doen met zulk mooi weer buiten

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe die je staat, maar het is niet echt mijn smaak als ik de foto's zo zie. Maar smaken verschillen nou eenmaal
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58541587
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Naja met dat soort kleren zou ik in ieder geval binnen blijven
AFCA!
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:01:01 #234
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58542188
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maak dan eens een foto waarop te zien is dat je 'm aan hebt? En die pijpen zijn toch niet echt zo hoog naar buiten geslagen he? Dat zou echt potsierlijk zijn.
Ik kan geen foto's maken waarop ik hem aan heb bij gebrek aan een grote spiegel.

en die pijpen zitten normaal gesproken inderdaad niet zo omgeslagen, dat was om de naden te laten zien waaraan je een handgemaakte of een machinegemaakte kan herkennen.
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:15:05 #235
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_58542539
Ja, selvedge zou het dus om gaan?
G-Star selvedge dan toch?

Dat "naden waaraan je een handgemaakte of machinegemaakte kan herkennen" is helaas ook goed te vervalsen Ik heb zelf een Replay 25th anniversary selvedge, idem met selvedge seeming, maar ik twijfel
dr nu aan of hij wel echt selvedge is of niet. Zulke seems zeggen eigenlijk - jammer genoeg - niet zoveel meer, toch zie je een behoorlijk aantal mensen hun broeken toch te lang kopen zodat ze kunnen "posen" met hun selvedge broeken

Verder wel nette broek, mij alleen te baggy en te g-star (maar heb ze zelf ook, g-star broeken )
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_58542757
Replay heeft echt matige kwaliteit broeken vind ik. Hoe dat voor de we are replay lijn is weet ik niet, maar ik ben sowieso geen fan van replay.

Die g-star ziet er nog wel redelijk ok uit. MAar ik zou er geen 250 euro voor betalen.
pi_58542939
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef Stansfield het volgende:
Replay heeft echt matige kwaliteit broeken vind ik. Hoe dat voor de we are replay lijn is weet ik niet, maar ik ben sowieso geen fan van replay.

Die g-star ziet er nog wel redelijk ok uit. MAar ik zou er geen 250 euro voor betalen.
Kwaliteit valt best tegen van We Are Replay. In m'n eerste zat binnen een maand een gat bij het kruis .

Bij m'n 2de is nog niet erg veel aan de hand.
pi_58543362
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat hangen daar voor antieke slierten aan!
BlaBlaBla
  woensdag 7 mei 2008 @ 23:08:05 #239
161125 ThomazZ87
House xXx
pi_58543719
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ben benieuwd naar de fit!
pi_58547066
Bretels op zo'n soort broek, totally not done!
pi_58548676
Die G-Star zou best selvage kunnen zijn.. (Selvage wordt trouwens niet met de hand gemaakt, maar wordt vergreken door het te weven op een ouderwetse shuttle-loom machine) Heb trouwens nog nooit van nep-selvage gehoord?

Vraag me wel af hoe het zit met de kwaliteit van de zogenaamde Japanse denim die ze gebruiken.. De denim van mijn Nudie RR dry selvage bijvoorbeeld, is ook niet helemaal wat je ervan verwacht..

Al met al zou ik nooit 250 Euro voor een G-Star neertellen. Voor dat geld haal je bij andere (Japanse) merken kwalitatief veel betere selvage broeken

[ Bericht 6% gewijzigd door JAY-T op 08-05-2008 09:41:20 ]
pi_58548794
Dieseltjes blijven de lekkerste broeken. Voor mij dan.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_58548929
En wat heb je aan selvage dan ofzo? Zit het relaxter?
pi_58549068
Met selvage wordt vaak aangeduid dat de denim die gebruikt is, van hogere kwaliteit is. En met het weef proces zelf wordt er meer stof gebruikt in vergelijking met normale broeken..
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:04:03 #245
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58549178
en wat ook van belang is bij hogere kwaliteit jeans is dat de broek uit 1 stuk stof is gemaakt (en dus niet uit verschillende delen).

Volgens mij is de denim van de G-star overigens niet handgemaakt hoor! de denim zelf komt van de Machine maar de jeans is met de hand in elkaar gezet (handcrafted).

Zelf ben ik groot aanhanger van G-star (al hebben ze helaas een beetje het nette-boeren imago). ze hebben een paar jaar lang wat mindere collecties gehad, maar nu zijn ze wat mij betreft weer helemaal op de goeie weg.
pi_58559262

2 polo's van mexx
  donderdag 8 mei 2008 @ 19:07:14 #247
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_58559486
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:04 schreef RSie het volgende:
en wat ook van belang is bij hogere kwaliteit jeans is dat de broek uit 1 stuk stof is gemaakt (en dus niet uit verschillende delen).

Volgens mij is de denim van de G-star overigens niet handgemaakt hoor! de denim zelf komt van de Machine maar de jeans is met de hand in elkaar gezet (handcrafted).

Zelf ben ik groot aanhanger van G-star (al hebben ze helaas een beetje het nette-boeren imago). ze hebben een paar jaar lang wat mindere collecties gehad, maar nu zijn ze wat mij betreft weer helemaal op de goeie weg.
Wat bedoel je daarmee? Ik kan me niet voorstellen hoe je een broek in elkaar naait die niet de vorm van een vuilniszak heeft zonder dat je naden in het kruis/langs de pijpen hebt...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:22:21 #248
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58563183
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 19:07 schreef Molluck het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Ik kan me niet voorstellen hoe je een broek in elkaar naait die niet de vorm van een vuilniszak heeft zonder dat je naden in het kruis/langs de pijpen hebt...
Ik bedoel hiermee dat de voor- en achterzijde uit hetzelfde stuk stof komt.
hierdoor hebben beide kanten dezelfde eigenschappen, bij de meeste jeans die je koopt zijn deze delen uit verschillende stukken stof gehaald waardoor de het anders gaat reageren bij bijv. wassen en slijten.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:16:36 #249
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_58569368
Ik had gisteren ook een G-star broek gepast, mooie pasvorm enzo, precies goed om m'n benen, maar ZO ontzettend laag op de heupen... Leuk als je heel de dag stilstaat, maar zodra je bukt of zit komt al je ondergoed er boven uit
pi_58571810
foto svp, ik kan het nu niet visualiseren
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')