eindelijk tijd voor foto's gehad. helaas geen geweldige kwaliteit maar had geen zin om heel veel moeite te doen met zulk mooi weer buitenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Best prijzig, ben benieuwd naar de foto's.
Maak dan eens een foto waarop te zien is dat je 'm aan hebt? En die pijpen zijn toch niet echt zo hoog naar buiten geslagen he? Dat zou echt potsierlijk zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:30 schreef RSie het volgende:
je moet hem eigenlijk IRL zien en voelen.
Goeie katoen, perfect afgewerkt en zit perfect, lekker baggy en dus niet dat enge skinny wat je tegenwoordig teveel ziet!
Ben benieuwd hoe die je staat, maar het is niet echt mijn smaak als ik de foto's zo zie. Maar smaken verschillen nou eenmaalquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:09 schreef RSie het volgende:
[..]
eindelijk tijd voor foto's gehad. helaas geen geweldige kwaliteit maar had geen zin om heel veel moeite te doen met zulk mooi weer buiten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naja met dat soort kleren zou ik in ieder geval binnen blijvenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:09 schreef RSie het volgende:
[..]
eindelijk tijd voor foto's gehad. helaas geen geweldige kwaliteit maar had geen zin om heel veel moeite te doen met zulk mooi weer buiten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan geen foto's maken waarop ik hem aan heb bij gebrek aan een grote spiegel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maak dan eens een foto waarop te zien is dat je 'm aan hebt? En die pijpen zijn toch niet echt zo hoog naar buiten geslagen he? Dat zou echt potsierlijk zijn.
Kwaliteit valt best tegen van We Are Replay. In m'n eerste zat binnen een maand een gat bij het kruisquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef Stansfield het volgende:
Replay heeft echt matige kwaliteit broeken vind ik. Hoe dat voor de we are replay lijn is weet ik niet, maar ik ben sowieso geen fan van replay.
Die g-star ziet er nog wel redelijk ok uit. MAar ik zou er geen 250 euro voor betalen.
Wat hangen daar voor antieke slierten aan!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:09 schreef RSie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben benieuwd naar de fit!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:09 schreef RSie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je daarmee? Ik kan me niet voorstellen hoe je een broek in elkaar naait die niet de vorm van een vuilniszak heeft zonder dat je naden in het kruis/langs de pijpen hebt...quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:04 schreef RSie het volgende:
en wat ook van belang is bij hogere kwaliteit jeans is dat de broek uit 1 stuk stof is gemaakt (en dus niet uit verschillende delen).
Volgens mij is de denim van de G-star overigens niet handgemaakt hoor! de denim zelf komt van de Machine maar de jeans is met de hand in elkaar gezet (handcrafted).
Zelf ben ik groot aanhanger van G-star (al hebben ze helaas een beetje het nette-boeren imago). ze hebben een paar jaar lang wat mindere collecties gehad, maar nu zijn ze wat mij betreft weer helemaal op de goeie weg.
Ik bedoel hiermee dat de voor- en achterzijde uit hetzelfde stuk stof komt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Ik kan me niet voorstellen hoe je een broek in elkaar naait die niet de vorm van een vuilniszak heeft zonder dat je naden in het kruis/langs de pijpen hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |