goede Dj's ook niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:42 schreef Timmai het volgende:
die 538 mensen zijn ook geen goede acteurs trouwens
Toen zij op school zaten was jij er toch al lang afquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:41 schreef Cee het volgende:
Volgende keer toch mensen met verstand van muziek het liedje laten kiezen.
All my life.
Wel ex-schoolgenoten.
Maar toch.
ik ookquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:43 schreef livelink het volgende:
Ik vind het wel erg goed.
Lijkt me ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is me wel duidelijk dat dit thema de prullenbak in kan.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is me wel duidelijk dat dit thema de prullenbak in kan.
Ja, dit is stukken beter al gelukkigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gelukkig herstelt ze zich.
Het origineel is keimooi, maar kennelijk past het niet zo bij Nikki.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt kut dat Nikki zo'n draak van een nummer heeft.
Nee, we hebben een of twee jaar overlapt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen zij op school zaten was jij er toch al lang af?
Ohja weet ik ook wel, maar gewoon verkeerde nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dit is stukken beter al gelukkig!
[..]
Het origineel is keimooi, maar kennelijk past het niet zo bij Nikki.
Even correctie.quote:
Ben jij Belg??quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom kiezen die radio-gasten zo'n klote nummers? Je hoort deze liedjes 100x per dag op de radio en dan moeten de idols een live-productie gaan leveren. Én het past niet eens bij hun. Waardeloos.
Even drinken pakken.quote:
Oh, dan heb ik jou ouder ingeschat dan je werkelijk bentquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, we hebben een of twee jaar overlapt.(ik bovenbouw hun brugpiepers enzo)
Ik krijg nog iets van je.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:47 schreef buzzer het volgende:
Dit was inderdaad wel een lekker optreden
Veruit het beste optreden van de drie
Waaaaahhhhhquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:46 schreef CJ het volgende:
Lol. Jerney heeft het over "expressie op haar gezicht". Wat weet zij nou van expressie op gezichten?
Hoofdpijn waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik krijg nog iets van je.
Maar goed, Nikki is al weken de beste
quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:48 schreef ranja het volgende:
Voorlopig:
1. Charlene
2. Nikki
3. Nathalie
Wist je dat Krezip een anagram is van perzik?quote:
Ik vind ze iig niet te pruimen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Wist je dat Krezip een anagram is van perzik?
Een rotte, vertrapte perzik in dit geval, maar toch.
Die van Nathalie was al ouder dacht ik, die van Charelene en Nikki staan er nog wel in.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Staan al deze liedjes trouwens in de top 40?
Vroeger () kende ik die lijst uit mijn hoofd, maar dat is toch wel anders nu.
En dan gooien we die pit tegen de kop van de zangeres. (Niet Nikki, maar die van Krezip)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar beeeeen je.quote:
Klote nummers voor de idols. Mooie nummers voor jou en mijquote:
Marble is trouwens een anagram van prutserquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Laptoploos vandaag.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar beeeeen je.
En Marble is een anagram van LeBram. Waardoor ik er ineens achter kom dat ik LeBeau misquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Issie kwijtquote:
Je weet niet helemaal wat een anagram is, geloof ikquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:51 schreef W-A het volgende:
[..]
Marble is trouwens een anagram van prutser
Nou, ik had geen zin om de megalange netwerkdraad op te zoeken en aan te sluiten enzo..quote:
ze had het mooiste liedje...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Ice_Tea het volgende:
Charlene zong het mooist in rondje 1 niet waar?
Ook van PR Ziek.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Absoluut!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:51 schreef Treezz het volgende:
ik vind nikki meer een rock type....
Meer iets voor Bas.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Treezz het volgende:
Btw, "konijntje" staat ook in de top 40is da niks voor charlene??
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:33 schreef W-A het volgende:
Ik baal echt dat Neil er niet meer in zit, die is zóveel beter als dit schorriemorrie.
mee eens..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Ice_Tea het volgende:
Charlene zong het mooist in rondje 1 niet waar?
Oh dat is ook enorm vervelend werkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik had geen zin om de megalange netwerkdraad op te zoeken en aan te sluiten enzo..
Dus
Die zeggen ook altijd zo'n voor een meervoudsvorm. Het is zulkequote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Klote nummers voor de idols. Mooie nummers voor jou en mij
En waarom Belg?
Ik ga weer naar de tvquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh dat is ook enorm vervelend werk
U bent wijs geweest.
Tot zooooooooooquote:
Negeer die gast, die loopt hier wat te rellen of zo, omdat zijn ONZ vriendjes een leven hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:53 schreef fayle het volgende:
[..]
![]()
(W-A : dit is of hoogst ironisch of getuige van zeer slechte smaak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |