Amen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:31 schreef Timmai het volgende:
echt dit is toch geen thema, dit is gewoon Reclame
Dat is ook reclame.quote:
You muckedquote:
Inside grap.quote:
538 luisteraar nummer 1 op fok gevondenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:32 schreef Maartel het volgende:
Vond het Nathalie best aardig doen,maar die dansertjes en registratie maakten er nou niet bepaald een swingend optreden van![]()
Overigens vind ik Booty Luv erg leuk
Al gesmst.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:33 schreef vw_caddy het volgende:
Voor Nikki 0909-1303 overigens.
Nogalquote:
Dan kom je bedrogen uit zeg!quote:
Leuk liedjequote:
Ja, want ze gaat toch wel door. Kut zeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan kom je bedrogen uit zeg!
Nee, want smsén moet je naar een ander nummer bedoel ik!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, want ze gaat toch wel door. Kut zeg.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
538 luisteraar nummer 1 op fok gevonden
Dat zou tof zijn, maar Nederland zal wel weer stemmen voor de standaard floortje look and feelquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik hoop dat ze d'r niets van maakt.
Neuh hoor, dan kan je smsen en spreekt een geile kpn stem je smsje door de hoornquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want smsén moet je naar een ander nummer bedoel ik!
Peri tijdens een liveshow. It's a miracle.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:34 schreef PeRi het volgende:
Godver ik vind dit een leuk nummer, wordt nu verpest natuurlijk.
Best kut dat ze het goed doet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn, maar Nederland zal wel weer stemmen voor de standaard floortje look and feel
Hoi, jij bent nieuw hier? Stel je eens voor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:36 schreef W-A het volgende:
Het is slecht, slechter, slechtst bij Idols. Zelfs Herman Berghuis is nog vermakelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |