Broertje van Robert Jensen.quote:
Tot je oud genoeg bent om van papa en mama aan de 'tuner' knop te zitten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:27 schreef Pleione het volgende:
tot welke leeftijd mag je eigenlijk naar 538 luisteren?
ja is bekend, maar dat HIJ je muziek moet uitkiezenquote:
Mja, haar kleine smart auto'tje kon ik zonder problemen van de weg drukkenquote:
Grey, ze kan veel beter.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Zing jij dan eens een riedeltje hoe het WEL moet, W-A!?
Vind je het gek met zo'n muziekkeuzequote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Best slecht wel.
Het is wel een klotenummer zeg.quote:
Jonge, ik kan zingen als de beste, WAARHEID is er niks bij.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Zing jij dan eens een riedeltje hoe het WEL moet, W-A!?
Ik zit met de schoonouders te chocolade-fonteinen. Maar het lukt nietquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ah, daar is ze, heeft Liquidootje je d'r uit gelaten?
Nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n muziekkeuze
Je moet je laptop er ook niet onder houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit met de schoonouders te chocolade-fonteinen. Maar het lukt niet
Zeker weten, ik vond het nummer eigenlijk te hoog ofzo, voor haar. Weet niet wat het wasquote:
Wrom niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit met de schoonouders te chocolade-fonteinen. Maar het lukt niet
Zie FB.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat is FOK! aan het kutten?Steeds een soort van text-only...
ja pafkopquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb het idee dat Gordon 15 kilo is aankomen in zijn gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |