Nee, maar iemand bedacht dat het wel leuk zou zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:16 schreef BVO het volgende:
Moet dit?
er staat geen geboortedatum in je profielquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:16 schreef Cee het volgende:
Dit is het moment waarop ik me toch pijnlijk oud ga voelen.
Beter dan die 538 inside reclame.quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar iemand bedacht dat het wel leuk zou zijn.
Zolang als Elvis dood is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja en hoe bejaard ben je dan?
Wilt u er kaneel bij wilt u halfvolle melk of volle melk of biologische melk wilt u er een chocolaatje bij en wilt u er suiker bij of zoetjes of kandijsuiker of ..... etcquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doet u mij maar een machiato caramel.
Je komt jeugdiger over.quote:
Hoi Re. Zit je oog nog steeds dicht?quote:
Is het dan al begonnen?quote:
Suiker, chocolade d'r op, en een muffin d'r bij.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Wilt u er kaneel bij wilt u halfvolle melk of volle melk of biologische melk wilt u er een chocolaatje bij en wilt u er suiker bij of zoetjes of kandijsuiker of ..... etc
Ja klopt, men is gewoon jalours op haar slanke lijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een gezeik altijd op Wendy. Zijn die mensen nu echt zo jalours dat ze zelf geen leven hebben?
Wendy is gewoon een TV persoonlijkheid en één van de besten van Nederland en ze is nog lief en knap ook nog.
Hier stopte ik met lezenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een gezeik altijd op Wendy. Zijn die mensen nu echt zo jalours dat ze zelf geen leven hebben?
Wendy is gewoon een TV persoonlijkheid en één van de besten van Nederland en ze is nog lief en knap ook nog.
nee want dat heb je maandag al gezienquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoi Re. Zit je oog nog steeds dicht?
LekkerSimpel.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Oh, dan heb je me vast besmetquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:23 schreef Re het volgende:
[..]
nee want dat heb je maandag al gezien
Jalours, zijn dat groene gordijnen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben jij die jongen met die rode koontjes die in de audities ging lunchen met Wendy? Die zeg maar al klaarkwam als ze naar hem keek?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee, als je een fatsoenlijke layout had, dan zag je dat ik iets bold had aangegevenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:24 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dan heb je het dus helemaal gelezen.
Ja die o.a.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:24 schreef conleche het volgende:
Waar is Greys??
Ik ben er al.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
We missen nog wat vaste lui vanavond [ afbeelding ]
In mijn kelderquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:24 schreef conleche het volgende:
Waar is Greys??
Zhenar is verhuizen, BVO heeft internetproblemen en Sven zal wel suicide gepleegd hebben of zo? Dat, of hij is op een date. Een van de twee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
We missen nog wat vaste lui vanavond [ afbeelding ]
Oh, jou miste ik dan weer niet.quote:
Ja, net of Natte Lie ooit wat anders luistert dan Congo FM.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:25 schreef Cee het volgende:
Moeten die arme kandidaten nou ook net doen alsof ze altijd naar 538 luisteren?
Voel jij je ook al zo oud?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:26 schreef Cee het volgende:
Ik heb dit hele nummer van m'n lange leven nog nooit gehoord.
En ze zullen met de komende idolen niet anders doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:25 schreef BVO het volgende:
Hypocriet trouwens dat de DJ's die vorige Idolen altijd stelselmatig geboycot hebben, nu de nummers gaan uitkiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |