goede Dj's ook niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:42 schreef Timmai het volgende:
die 538 mensen zijn ook geen goede acteurs trouwens
Toen zij op school zaten was jij er toch al lang afquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:41 schreef Cee het volgende:
Volgende keer toch mensen met verstand van muziek het liedje laten kiezen.
All my life.
Wel ex-schoolgenoten.
Maar toch.
ik ookquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:43 schreef livelink het volgende:
Ik vind het wel erg goed.
Lijkt me ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is me wel duidelijk dat dit thema de prullenbak in kan.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is me wel duidelijk dat dit thema de prullenbak in kan.
Ja, dit is stukken beter al gelukkigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gelukkig herstelt ze zich.
Het origineel is keimooi, maar kennelijk past het niet zo bij Nikki.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt kut dat Nikki zo'n draak van een nummer heeft.
Nee, we hebben een of twee jaar overlapt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen zij op school zaten was jij er toch al lang af?
Ohja weet ik ook wel, maar gewoon verkeerde nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dit is stukken beter al gelukkig!
[..]
Het origineel is keimooi, maar kennelijk past het niet zo bij Nikki.
Even correctie.quote:
Ben jij Belg??quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom kiezen die radio-gasten zo'n klote nummers? Je hoort deze liedjes 100x per dag op de radio en dan moeten de idols een live-productie gaan leveren. Én het past niet eens bij hun. Waardeloos.
Even drinken pakken.quote:
Oh, dan heb ik jou ouder ingeschat dan je werkelijk bentquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, we hebben een of twee jaar overlapt.(ik bovenbouw hun brugpiepers enzo)
Ik krijg nog iets van je.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:47 schreef buzzer het volgende:
Dit was inderdaad wel een lekker optreden
Veruit het beste optreden van de drie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |