Ik hoop echt dat hij erin gaat zitten hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:32 schreef leonieke het volgende:
Wat doe je dan eigenlijk op de trein, Fles?
Details, detailsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij erin gaat zitten hoor
Been there, done that, got the T-shirt, wearing the scars.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij erin gaat zitten hoor
Hoiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:31 schreef Suga_Mama het volgende:
Hoi.
hard werken. Foto's maken, bordjes schieten. Filmpjes maken, streeplijsten bijwerken. En bierkens drinken natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:32 schreef leonieke het volgende:
Wat doe je dan eigenlijk op de trein, Fles?
Het verschil tussen in en op de trein snap je nietquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt, wearing the scars.
Niet door luxemburg verder?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt waarschijnlijk trouwens geen 888 maar 922 km. Ik heb in Namur tijd genoeg voor een slagje Gembloux, ook met de stroptrein, zou dat nodig zijn (en waarschijnlijk wel).
Nee! Dat had ik helemaal nog niet gezien!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Filmpje heb je toch wel gezien neem ik aan nieke?
Je moet dringend wat West-Vlaams leren jijquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het verschil tussen in en op de trein snap je niet
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:58 schreef leonieke het volgende:
Nee! Dat had ik helemaal nog niet gezien!!![]()
quote:Wat een tof filmpje![]()
Was eerder gepost in de Lounge, en jij leest uitzonderlijk trouw terug. Tenminste, dat was ooit zoquote:
Ja, maar als het rap moet gaan, lees ik niet terugquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was eerder gepost in de Lounge, en jij leest uitzonderlijk trouw terug. Tenminste, dat was ooit zo
Nee hoor, dat lachen zo bevalt primaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je moet dringend wat West-Vlaams leren jij
Ik heb ook maar even gereageerd. Tiefes, ik heb inmiddels op allebei mijn favoriete fora zwaar de neiging om te zeggen "joh, ga lekker dood allemaal, doe het maar zonder mij"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:38 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog eens een FB-topic geopendWas ook al lang geleden.
McDavid kan daar alles over vertellenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:47 schreef leonieke het volgende:
Ik snap niets van dat i.fok-gedoe en de plugin waarover je spreekt. Ik heb denk ik al veel gemist van de nieuwe features van fok
Ik heb gewoon een oude layout ingesteld, werkt prima.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:47 schreef leonieke het volgende:
Ik snap niets van dat i.fok-gedoe en de plugin waarover je spreekt. Ik heb denk ik al veel gemist van de nieuwe features van fok
je bent toch een beetje gek hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even een taxi bellen voor morgen 05:30:00
Dat hoor ik vaker. Het punt ontgaat me telkensquote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:47 schreef leonieke het volgende:
Kee, t zalquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:01 schreef mcDavid het volgende:
Werd ik geroepen?
-edit-
Flash, het userscript wat nu online staat plukt de silverplaatjes van de nieuwe locatie op fokzine.net. Dat scheelt wel ietsje in de snelheid, maar het is nog steeds niet helemaal ideaal.
quote:
Dat dus. ZO gaat fok ook prima, zonder heel het systeem trager te maken met allerlei plugins die ik toch niet nodig heb.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef es70 het volgende:
[..]Maar het scheelt natuurlijk ook dat ik het gewoon niet wil snappen
.
Dat dus vooral jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef es70 het volgende:
[..]Maar het scheelt natuurlijk ook dat ik het gewoon niet wil snappen
.
zie hier:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:10 schreef leonieke het volgende:
mcDavid: over welke plugin gaat dat?
Als je zo'n buggy site maakt als fok dan ben je dat ookquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:43 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij zou ik in een handomdraai een script kunnen maken wat die bug in de baggerlayout verhelpt (dat er /user/active/ tussen het adres van de topics wordt gezet).
maar niet zeiken waarom danny dat niet kan, want als je zo'n scriptoplossing serieus in je site bouwt ben je echt een kutdevver.
Ah, maar ik vind de baggerlay-out eigenlijk wel mooiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zie hier:
http://userstyles.org/styles/4434
Je moet even stylish, greasemonkey, én de FQR installeren, maar dan valt er redelijk normaal te forummen met een redelijk normale layout
quote:
Ze moeten gewoon een echte devver eens aan de gang laten gaan, niet dit geneuzel.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef mcDavid het volgende:
Op de één of andere manier heb ik nog steeds het idee dat alle ellende over is als die baggerlayout eraf getyft wordt. Maarja, dat gaat natuurlijk niet meer
Een echte devver gaat niet in productie aankloten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:16 schreef mcDavid het volgende:
Ik vraag me af hoe groot het verschil is tussen 'een echte devver' en breuls of iteejer. Ik denk dat dat wel meevalt.
Maar als je niet op commerciele basis kunt werken, heb je nogal wat beperkingen...
oh ja, Breuls en iteejer doen ook nog wel eens wat. Al doen ze niet veel meer aan de frontend, heb ik het idee, dat doet Danny. Iteejer en breuls hebben idd alleen beperkte middelen tot hun beschikking. En te weinig kennis van mysql (dat weten zij ook wel, al doende leert men). Een keer een flinke cursus zou helpen, of een goede databasemanager ipv mysql, dat toch beperkingen heeft (maar ja, dat kost geld).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:18 schreef mcDavid het volgende:
da's alleen danny die dat doet.
Dat is hier nog een Mac G4tje.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:23 schreef Suga_Mama het volgende:
Ik ben verplicht tot de traagste pc van huis
Omdat het dan weer -insert ranzige geur van schoonmaakmiddel- fris ruikt?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:45 schreef Pheno het volgende:
Morgen sporten, de vloer doen, sushi rijst maken, sushi rollen, sushi eten. Daarna mezelf afvragen waarom ik die vloer heb gedaan.
Nee, er zal vast wat rijst liggenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het dan weer -insert ranzige geur van schoonmaakmiddel- fris ruikt?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
En nog iets leuks voor het weekend verder?
Leuk tochquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:12 schreef es70 het volgende:
[..]Eerst de stad in met een vriendinnetje en 's avonds naar de film (niet met een vriendinnetje
).
Step Up 2. TBS lijkt me niks (was eerst sprake van).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk toch
Welke film wil je heen?
Niet gaan dan.quote:Op zondag 24 februari 2008 08:19 schreef Ynske het volgende:dr is een bloemententoonstelling, maar t is zo ver rijden
Theo Maassenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
TBS schijnt hoe heet ie wel heel goed in te spelen. Step Up 2 zegt me niets
Ow, das niet leuk neequote:Op zondag 24 februari 2008 10:05 schreef es70 het volgende:
Vriendinnetje waar ik de stad mee in zou gaan heeft afgezegd.
Balenquote:Op zondag 24 februari 2008 10:05 schreef es70 het volgende:
Vriendinnetje waar ik de stad mee in zou gaan heeft afgezegd.
Niet echtquote:Op zondag 24 februari 2008 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]ben je de bus nog wel uitgeweest?
Sorry, de vloer is wel schoon.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
De stilte is wel oorverdovend vandaag
Op 3, 4 en 5 maart komt de visitatie. Eén van mijn taken was om alle bijlagen en referentiewerken uit het rapport te verzamelen en te updaten. Aangezien dit heel wat tijd in beslag heeft genomen, heb ik mijn eigen studiebegeleidingsplan nog niet af voor de visitatie.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:38 schreef marcb1974 het volgende:je weekend, waarom dan?
Ik ben aan het schoonmaken, soort van dan
Ah, je hebt de rijst ook al weggewerktquote:
Snap dat je dan nu bezig bent, maar toch, je weekendquote:Op zondag 24 februari 2008 16:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op 3, 4 en 5 maart komt de visitatie. Eén van mijn taken was om alle bijlagen en referentiewerken uit het rapport te verzamelen en te updaten. Aangezien dit heel wat tijd in beslag heeft genomen, heb ik mijn eigen studiebegeleidingsplan nog niet af voor de visitatie.
Ik vrees dat ik volgende week nog constant achter collega's zal moeten aanzitten om hun stukken binnen te brengen waardoor ik weer geen tijd ga hebben om dit plan uit te schrijven... Dus, jah... ik heb niet zoveel opties hé
t was druk, klein, volgepropt, verdomd rottige trapjesquote:
Mja, dat is nu wel een beetje om zeep, toch mijn zondag.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap dat je dan nu bezig bent, maar toch, je weekend
Nee, die koelt af.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je hebt de rijst ook al weggewerkt
eten is hier al opquote:
Hoiquote:Op zondag 24 februari 2008 19:15 schreef MangoThee het volgende:
Ehm.. Ghallo *zwaait*
varkeenshaasje met appel en cranberry saus, broccoli en aardappelschijfjesquote:
Ook lekkerquote:Op zondag 24 februari 2008 19:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, de sushi liggen voor me neus.
Oeh, we gaan op de luxe toerquote:Op zondag 24 februari 2008 19:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
varkeenshaasje met appel en cranberry saus, broccoli en aardappelschijfjes
Nu zalm (eigenlijk die altijd), surimi en avacado. Simpel, ik had geen tijd en zin om andere dingen te maken. Soms zo'n japans omelet er op, die is wel lastig te maken bvquote:Op zondag 24 februari 2008 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook lekker
Wat voor sushi maak je? Iedere keer hetzelfde of steeds andere?
Mag ik vragen hoe je een Japans omeletje maakt?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu zalm (eigenlijk die altijd), surimi en avacado. Simpel, ik had geen tijd en zin om andere dingen te maken. Soms zo'n japans omelet er op, die is wel lastig te maken bv
redelijk standaard dus wat je maaktquote:Op zondag 24 februari 2008 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu zalm (eigenlijk die altijd), surimi en avacado. Simpel, ik had geen tijd en zin om andere dingen te maken. Soms zo'n japans omelet er op, die is wel lastig te maken bv
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:26 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je een Japans omeletje maakt?
Laat je de dooier dan heel en snijd je er twee spleetjes in?
Dat doet hij wel met stokjes hequote:Op zondag 24 februari 2008 19:26 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je een Japans omeletje maakt?
Laat je de dooier dan heel en snijd je er twee spleetjes in?
Ja, fugu durf ik niet echtquote:Op zondag 24 februari 2008 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
redelijk standaard dus wat je maakt
Wat heb je nou weer gezegd dat je een ban hebtquote:Op zondag 24 februari 2008 19:27 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ineens geen toegang meer tot de FP
oh nu weer welquote:Op zondag 24 februari 2008 19:27 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ineens geen toegang meer tot de FP
Dat kan je meestal wel lezen, ik zag nu alleen een blokje met "Geen toegang"quote:Op zondag 24 februari 2008 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gezegd dat je een ban hebt
Of ik moet een tig jarig opleiding doenquote:
Niet zeuren, gewoon doen, die fugu eten danquote:Op zondag 24 februari 2008 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ik moet een tig jarig opleiding doen
Doeiquote:Op zondag 24 februari 2008 19:31 schreef MangoThee het volgende:
Ik ben tv kijken.
Laters en tot ooit
*Zwaait*
En thnx voor de omelet-tip.. eens proberen dan!
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef mcDavid het volgende:
jowjowjow people M.C. David in da house! Everybody put your hands up and let me know how you feel tonight! Let me hear it!!
Ga je toch 'gewoon' weer naar huisquote:Op maandag 25 februari 2008 07:59 schreef leonieke het volgende:
Ik ben kwaad [afbeelding]
Gisterenavond nog vanalles gedaan voor het werk, mail gestuurd naar het werk met alle aanpassingen, is de mailserver kapot en komt er geen mail binnen [afbeelding]
Een mens zou voor minder niet meer thuis werken in het weekend [afbeelding]
mazzel dat je niet bij ons werkt, want ook de mailserverbeheerder is stuk vandaag. Het griepje van vrijdag is toch doorgezet.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:06 schreef leonieke het volgende:
Ik wist dat ik het op een USB-stick had moeten zetten héMaar ja, je verwacht nu eenmaal dat de mailserver zijn werk doet.
Mstsc + VPN ftwquote:Op maandag 25 februari 2008 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mazzel dat je niet bij ons werkt, want ook de mailserverbeheerder is stuk vandaag. Het griepje van vrijdag is toch doorgezet.
Automatisering vragen?quote:Op maandag 25 februari 2008 08:11 schreef leonieke het volgende:
Mja ik heb er weinig hoop op dat ik die mail nog zal ontvangen, hoor.
Maar aangezien ik thuis geen foutmelding kreeg, was ik ervan overtuigd dat het ging toegekomen zijn.
Belgiequote:Op maandag 25 februari 2008 08:40 schreef leonieke het volgende:
automatisering?
quote:Op maandag 25 februari 2008 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belgie
Bel de loodgieter, misschien kan die er wat mee. Loodgieters hebben jullie wel toch?
jezusquote:Op maandag 25 februari 2008 09:01 schreef leonieke het volgende:
![]()
Ik weet gewoon niet wat marc bedoelt met die automatisering. Automatisering van wat?
Zij die verantwoordelijk zijn voor het netwerk en de computer etc op je werkplaats. Die moeten je ook kunnen zeggen waarom je mail er nog niet is.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:40 schreef leonieke het volgende:
automatisering?
Ah, de dienst informatica dusquote:Op maandag 25 februari 2008 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jezus
JE AFDELING AUTOMATISERING
Systeembeheer, ICT, whatever. Voor mijn part noemen jullie het onder-knoppekens-baas der eerste klasse. Die dude die over de computers gaat iig.
Ga met je Waalse vriendjes spelen, rarequote:Op maandag 25 februari 2008 09:54 schreef leonieke het volgende:
Kan ik er aan doen dat jullie rare woorden gebruiken?
gefeliciteerdquote:Op maandag 25 februari 2008 14:05 schreef mcDavid het volgende:
fiponadowntime!
aan je huiswerk joh kuttekopquote:Op maandag 25 februari 2008 14:05 schreef mcDavid het volgende:
fiponadowntime!
welke quotequote:Op maandag 25 februari 2008 14:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sorry dat je quote uit me sig is.
Jaquote:Op maandag 25 februari 2008 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
Daar zit 3 keer dinant tussen?
omdat het verschillende bordjes zijn ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaen 3 keer Ottignies, en 3 keer Anseremme, en 3 keer Rhisnes. En dan nog een heel zootje 2 keer
Precies.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
omdat het verschillende bordjes zijn ofzo?
Oh dat is mooiquote:Op maandag 25 februari 2008 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker een beetje aan het opknappenKeel doet niet meer zo'n pijn gelukkig.
Het heerscht wel flink deze keer geloof ik..quote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat is mooi. Nu ben ik aan de beurt
. Vanmorgen lijkwit en badend in het zweet naar huis gestuurd door mijn collega's
.
En dan kom je thuis, doet FOK! het nietquote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Vanmorgen lijkwit en badend in het zweet naar huis gestuurd door mijn collega's
.
Ik kwam thuis en ging naar bedquote:Op maandag 25 februari 2008 16:43 schreef mcDavid het volgende:
En dan kom je thuis, doet FOK! het niet
Jij moet een zware dag gehad hebben
Die heb ik nooit gezien denk ikquote:
Beterschap dan maarquote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.
Nog geen last van in mijn omgevingquote:Op maandag 25 februari 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heerscht wel flink deze keer geloof ik..
quote:The London police arrested two kids yesterday, one was drinking battery acid, the other was eating fireworks. They charged one and let the other one off.
leuker dan Nederlandsequote:
"sja, mcDavid, wat moeten we van hem zeggen... behalve dan 'get a wlife' "quote:Op maandag 25 februari 2008 16:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien denk ik
Welke quote van mij stond er in je sig dan?
die was niet van mij geloof ik hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 17:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"sja, mcDavid, wat moeten we van hem zeggen... behalve dan 'get a wlife' "
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:41 schreef nyny83 het volgende:quote:Op maandag 25 februari 2008 17:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"sja, mcDavid, wat moeten we van hem zeggen... behalve dan 'get a wlife' "
wtf ik dacht dattie van jou wasquote:Op maandag 25 februari 2008 17:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:41 schreef nyny83 het volgende:
Tja, good ol' mcDavid. Wat moet je er nog van zeggen he. Behalve dan get a wlife
die dus
Druk dagjequote:
Nou, wat je zegt idd. 16 uur en 2 minuten van vertrek Utrecht CS tot aankomst Utrecht CS. Deur tot deur wordt het 17:20 of zo zelfsquote:
Wat zei hij? "Nee dat is niet zo dikke idioot, je lult als een aap"?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:50 schreef mcDavid het volgende:! ik heb een youtube berichtje van een zweefvlieger uit canada gekregen n.a.v. dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=cD5X3I7EKCU
Hoe kan dat nou manquote:
En dan nog had die canadees het niet gezienquote:Op maandag 25 februari 2008 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou manzoiets moet makkelijk als animated gif binnen 100 kB kunnen.
Ik ook niet, uit ervaring. Gewoon een slechte nacht of nog een aparte reden?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:42 schreef es70 het volgende:
Ik werk niet zo goed op slechts 2,5 uur slaap.
Je ava is ook een beetje "foggy" moet ik zeggenquote:Op maandag 25 februari 2008 19:42 schreef es70 het volgende:
Ik werk niet zo goed op slechts 2,5 uur slaap.
ook echt een film voor bij het etenquote:Op maandag 25 februari 2008 19:53 schreef Sjowhan het volgende:
Net Saw IV gekeken tijdens het eten. Wat een prachtfilm weer
Pas om vijf uur plat gegaanquote:Op maandag 25 februari 2008 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, uit ervaring. Gewoon een slechte nacht of nog een aparte reden?
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je ava is ook een beetje "foggy" moet ik zeggen
vrijwillig?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Pas om vijf uur plat gegaanen om half 8 alweer eruit
.
Tijdstip van slapen gaan wel, wakker worden minder vrijwillig (hobbelden 6 kinderen rond boven).quote:
logeerpartijtje ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Tijdstip van slapen gaan wel, wakker worden minder vrijwillig (hobbelden 6 kinderen rond boven).
Zoietsquote:
Zo zo, doe je vlotquote:Op maandag 25 februari 2008 20:09 schreef es70 het volgende:
6 kinderen
Wat er al niet kan gebeuren als je ff niet oplet hčquote:
ja maar ja, voor jou is het "erop, of eronder"quote:
hier wel iigquote:
neu, druk bezig met andere dingenquote:
ja, de mid-dertigers he, je weet hoe dat gaat. Opgroeiende kinderen, een carričre, drukdrukdrukquote:Op maandag 25 februari 2008 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn we dan echt zo oud allemaal ondertussen?
Jij hebt wel een heel druk weekend gehad hequote:Op maandag 25 februari 2008 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, de mid-dertigers he, je weet hoe dat gaat. Opgroeiende kinderen, een carričre, drukdrukdruk
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, de mid-dertigers he, je weet hoe dat gaat. Opgroeiende kinderen, een carričre, drukdrukdruk
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:13 schreef Ynske het volgende:
[..]vooral die bevallingen hakken erin na die 9 maanden ploegen
Wij mannen hebben meestal aan 10 minuten wel genoeg.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:13 schreef Ynske het volgende:vooral die bevallingen hakken erin na die 9 maanden ploegen
Je gaat toch geen verlof moeten nemen omdat je ziek bent? WTF?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:47 schreef leonieke het volgende:
En vandaag is het mijn beurt om ziek te zijnAlleen moet ik het op het werk uitzieken
Neenee, geen tijd om thuis te zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat toch geen verlof moeten nemen omdat je ziek bent? WTF?
Neem dan over die acht dagen eens lekker vrij joh. Je verdient het, zeker als je zo hard werktquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:40 schreef leonieke het volgende:
Ah lol is heel veel gezegd hoor. Maar ik slik wel wat dafalgans.
Grappig trouwens dat de reactie van mijn collega direct was: "ja nu mag je niet ziek worden, hoor, nog 8 dagen en dan kan het wel" (om maar aan te tonen dat ik nu echt geen tijd heb)
58 dagen WTFquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:59 schreef leonieke het volgende:
Ah, ik kijk gewoon uit naar een rustigere periode en dan ga ik het er eens goed van pakken, met mijn 58 dagen verlof dat ik staan heb
Yups, bij het begin van het jaar heb ik er 40 en de niet opgenomen verlofdagen en overuren worden overgedragen naar het volgend jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
58 dagen WTFschuift dat ieder jaar gewoon door bij jullie of wat??
Ik heb maar 166 uur per jaarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben er maar 25 bij het begin van het jaar, waarvan er maximaal 10 doorgeschoven mogen worden naar volgend jaar. Maar doorgaans gaan ze allemaal op
En bij jou zijn ook je eerste 2 ziektedagen voor eigen rekening? Plus nogeens 30 % van iedere volgende dag?quote:
Dat niet neequote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En bij jou zijn ook je eerste 2 ziektedagen voor eigen rekening? Plus nogeens 30 % van iedere volgende dag?
En dat ik er dan op ga klikken of zo zekerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:14 schreef mcDavid het volgende:
wat is dit nou weer voor slechte scam?
Reactie op je stukje vakantieplannen. Maar ja, je spamt er meteen weer meuk tussenquote:
Mja dat heeft vandaag weinig zin denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef Ynske het volgende:
net pas wakker, twijfel nog of ik nog richting t spoorwegmuseum zou gaan
kutweer
ga je van de week toch een keerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef Ynske het volgende:
kutweer
voor buiten iddquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja dat heeft vandaag weinig zin denk ik![]()
dat is dan wel weer lekkerquote:Zal wel lekker rustig zijn though
geen vrijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ga je van de week toch een keer
Volgende week?quote:
Tegen de tijd dat je daar bent schijnt de zon!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef Ynske het volgende:
kutweer
Hier ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je daar bent schijnt de zon!
Hier is'ie al door!
Standaard toch in h'sum?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:27 schreef qu63 het volgende:
hier nog niks anders dan grijs en extra grijs
zo ongveeer jaquote:
erop klikken kan geen kwaad, zolang je maar niet inlogtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat ik er dan op ga klikken of zo zeker
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
erop klikken kan geen kwaad, zolang je maar niet inlogt
Tering nu krijg ik alweer zo'n mailtje van zeWat heb ik voor klootjesvolk in mijn msn zeg!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 X-Priority: 3 X-MSMail-Priority: Normal X-Mailer: PHP / 5.2.5 Message-Id: <20080226104437.9CEBBDE941@smtp.msn-ecard.com> Date: Tue, 26 Feb 2008 08:33:31 +0100 (CET) Beste, <br><br> Eén van je contactpersonen op msn messenger heeft een Messengerkaart naar je verstuurd, klik op onderstaande link om de E-Card te bekijken. Bij het aanmelden krijg je nu een gratis geschenk! <br><br> <a href=http://www.msn-ecard.com/index.php>www.msn-ecard.com</a><br><br> <br><br> <font size=1>Wilt u geen emails meer van msn-ecard.com ontvangen <a href=http://www.msn-ecard.com/index.php?signoff=sterf@gmail.com>klik dan hier</a><br><br></font> |
Zoals Shaggy all zei: It wasn't me.quote:
Maar vindt hij dat ook? Hij is verdacht vaak wegquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:24 schreef Burdie het volgende:
Mag ik hier even melden wat een fantastisch lief vriendje ik heb?.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |