Mja, dat is nu wel een beetje om zeep, toch mijn zondag.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap dat je dan nu bezig bent, maar toch, je weekend
Nee, die koelt af.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je hebt de rijst ook al weggewerkt
eten is hier al opquote:
Hoiquote:Op zondag 24 februari 2008 19:15 schreef MangoThee het volgende:
Ehm.. Ghallo *zwaait*
varkeenshaasje met appel en cranberry saus, broccoli en aardappelschijfjesquote:
Ook lekkerquote:Op zondag 24 februari 2008 19:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, de sushi liggen voor me neus.
Oeh, we gaan op de luxe toerquote:Op zondag 24 februari 2008 19:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
varkeenshaasje met appel en cranberry saus, broccoli en aardappelschijfjes
Nu zalm (eigenlijk die altijd), surimi en avacado. Simpel, ik had geen tijd en zin om andere dingen te maken. Soms zo'n japans omelet er op, die is wel lastig te maken bvquote:Op zondag 24 februari 2008 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook lekker
Wat voor sushi maak je? Iedere keer hetzelfde of steeds andere?
Mag ik vragen hoe je een Japans omeletje maakt?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu zalm (eigenlijk die altijd), surimi en avacado. Simpel, ik had geen tijd en zin om andere dingen te maken. Soms zo'n japans omelet er op, die is wel lastig te maken bv
redelijk standaard dus wat je maaktquote:Op zondag 24 februari 2008 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu zalm (eigenlijk die altijd), surimi en avacado. Simpel, ik had geen tijd en zin om andere dingen te maken. Soms zo'n japans omelet er op, die is wel lastig te maken bv
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:26 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je een Japans omeletje maakt?
Laat je de dooier dan heel en snijd je er twee spleetjes in?
Dat doet hij wel met stokjes hequote:Op zondag 24 februari 2008 19:26 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je een Japans omeletje maakt?
Laat je de dooier dan heel en snijd je er twee spleetjes in?
Ja, fugu durf ik niet echtquote:Op zondag 24 februari 2008 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
redelijk standaard dus wat je maakt
Wat heb je nou weer gezegd dat je een ban hebtquote:Op zondag 24 februari 2008 19:27 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ineens geen toegang meer tot de FP
oh nu weer welquote:Op zondag 24 februari 2008 19:27 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ineens geen toegang meer tot de FP
Dat kan je meestal wel lezen, ik zag nu alleen een blokje met "Geen toegang"quote:Op zondag 24 februari 2008 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gezegd dat je een ban hebt
Of ik moet een tig jarig opleiding doenquote:
Niet zeuren, gewoon doen, die fugu eten danquote:Op zondag 24 februari 2008 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ik moet een tig jarig opleiding doen
Doeiquote:Op zondag 24 februari 2008 19:31 schreef MangoThee het volgende:
Ik ben tv kijken.
Laters en tot ooit
*Zwaait*
En thnx voor de omelet-tip.. eens proberen dan!
!
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef mcDavid het volgende:
jowjowjow people M.C. David in da house! Everybody put your hands up and let me know how you feel tonight! Let me hear it!!

Ga je toch 'gewoon' weer naar huisquote:Op maandag 25 februari 2008 07:59 schreef leonieke het volgende:
Ik ben kwaad [afbeelding]
Gisterenavond nog vanalles gedaan voor het werk, mail gestuurd naar het werk met alle aanpassingen, is de mailserver kapot en komt er geen mail binnen [afbeelding]
Een mens zou voor minder niet meer thuis werken in het weekend [afbeelding]
mazzel dat je niet bij ons werkt, want ook de mailserverbeheerder is stuk vandaag. Het griepje van vrijdag is toch doorgezet.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:06 schreef leonieke het volgende:
Ik wist dat ik het op een USB-stick had moeten zetten héMaar ja, je verwacht nu eenmaal dat de mailserver zijn werk doet.
Mstsc + VPN ftwquote:Op maandag 25 februari 2008 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mazzel dat je niet bij ons werkt, want ook de mailserverbeheerder is stuk vandaag. Het griepje van vrijdag is toch doorgezet.
Automatisering vragen?quote:Op maandag 25 februari 2008 08:11 schreef leonieke het volgende:
Mja ik heb er weinig hoop op dat ik die mail nog zal ontvangen, hoor.
Maar aangezien ik thuis geen foutmelding kreeg, was ik ervan overtuigd dat het ging toegekomen zijn.
Belgiequote:Op maandag 25 februari 2008 08:40 schreef leonieke het volgende:
automatisering?
quote:Op maandag 25 februari 2008 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belgie
Bel de loodgieter, misschien kan die er wat mee. Loodgieters hebben jullie wel toch?
jezusquote:Op maandag 25 februari 2008 09:01 schreef leonieke het volgende:
![]()
Ik weet gewoon niet wat marc bedoelt met die automatisering. Automatisering van wat?
Zij die verantwoordelijk zijn voor het netwerk en de computer etc op je werkplaats. Die moeten je ook kunnen zeggen waarom je mail er nog niet is.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:40 schreef leonieke het volgende:
automatisering?
Ah, de dienst informatica dusquote:Op maandag 25 februari 2008 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jezus
JE AFDELING AUTOMATISERING
Systeembeheer, ICT, whatever. Voor mijn part noemen jullie het onder-knoppekens-baas der eerste klasse. Die dude die over de computers gaat iig.
Ga met je Waalse vriendjes spelen, rarequote:Op maandag 25 februari 2008 09:54 schreef leonieke het volgende:
Kan ik er aan doen dat jullie rare woorden gebruiken?
gefeliciteerdquote:Op maandag 25 februari 2008 14:05 schreef mcDavid het volgende:
fiponadowntime!
aan je huiswerk joh kuttekopquote:Op maandag 25 februari 2008 14:05 schreef mcDavid het volgende:
fiponadowntime!
welke quotequote:Op maandag 25 februari 2008 14:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sorry dat je quote uit me sig is.
Jaquote:Op maandag 25 februari 2008 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
Daar zit 3 keer dinant tussen?
omdat het verschillende bordjes zijn ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaen 3 keer Ottignies, en 3 keer Anseremme, en 3 keer Rhisnes. En dan nog een heel zootje 2 keer
Precies.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
omdat het verschillende bordjes zijn ofzo?
Oh dat is mooiquote:Op maandag 25 februari 2008 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker een beetje aan het opknappenKeel doet niet meer zo'n pijn gelukkig.
Het heerscht wel flink deze keer geloof ik..quote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat is mooi. Nu ben ik aan de beurt
. Vanmorgen lijkwit en badend in het zweet naar huis gestuurd door mijn collega's
.
En dan kom je thuis, doet FOK! het nietquote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Vanmorgen lijkwit en badend in het zweet naar huis gestuurd door mijn collega's
.
Ik kwam thuis en ging naar bedquote:Op maandag 25 februari 2008 16:43 schreef mcDavid het volgende:
En dan kom je thuis, doet FOK! het niet
Jij moet een zware dag gehad hebben
Die heb ik nooit gezien denk ikquote:
Beterschap dan maarquote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.
Nog geen last van in mijn omgevingquote:Op maandag 25 februari 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heerscht wel flink deze keer geloof ik..
quote:The London police arrested two kids yesterday, one was drinking battery acid, the other was eating fireworks. They charged one and let the other one off.
leuker dan Nederlandsequote:
"sja, mcDavid, wat moeten we van hem zeggen... behalve dan 'get a wlife' "quote:Op maandag 25 februari 2008 16:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien denk ik
Welke quote van mij stond er in je sig dan?
die was niet van mij geloof ik hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 17:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"sja, mcDavid, wat moeten we van hem zeggen... behalve dan 'get a wlife' "
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:41 schreef nyny83 het volgende:quote:Op maandag 25 februari 2008 17:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"sja, mcDavid, wat moeten we van hem zeggen... behalve dan 'get a wlife' "
wtf ik dacht dattie van jou wasquote:Op maandag 25 februari 2008 17:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:41 schreef nyny83 het volgende:
Tja, good ol' mcDavid. Wat moet je er nog van zeggen he. Behalve dan get a wlife
die dus
Druk dagjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |