Mja, dat is nu wel een beetje om zeep, toch mijn zondag.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap dat je dan nu bezig bent, maar toch, je weekend
Nee, die koelt af.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je hebt de rijst ook al weggewerkt
eten is hier al opquote:
Hoiquote:Op zondag 24 februari 2008 19:15 schreef MangoThee het volgende:
Ehm.. Ghallo *zwaait*
varkeenshaasje met appel en cranberry saus, broccoli en aardappelschijfjesquote:
Ook lekkerquote:Op zondag 24 februari 2008 19:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, de sushi liggen voor me neus.
Oeh, we gaan op de luxe toerquote:Op zondag 24 februari 2008 19:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
varkeenshaasje met appel en cranberry saus, broccoli en aardappelschijfjes
Nu zalm (eigenlijk die altijd), surimi en avacado. Simpel, ik had geen tijd en zin om andere dingen te maken. Soms zo'n japans omelet er op, die is wel lastig te maken bvquote:Op zondag 24 februari 2008 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook lekker
Wat voor sushi maak je? Iedere keer hetzelfde of steeds andere?
Mag ik vragen hoe je een Japans omeletje maakt?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu zalm (eigenlijk die altijd), surimi en avacado. Simpel, ik had geen tijd en zin om andere dingen te maken. Soms zo'n japans omelet er op, die is wel lastig te maken bv
redelijk standaard dus wat je maaktquote:Op zondag 24 februari 2008 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu zalm (eigenlijk die altijd), surimi en avacado. Simpel, ik had geen tijd en zin om andere dingen te maken. Soms zo'n japans omelet er op, die is wel lastig te maken bv
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:26 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je een Japans omeletje maakt?
Laat je de dooier dan heel en snijd je er twee spleetjes in?
Dat doet hij wel met stokjes hequote:Op zondag 24 februari 2008 19:26 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je een Japans omeletje maakt?
Laat je de dooier dan heel en snijd je er twee spleetjes in?
Ja, fugu durf ik niet echtquote:Op zondag 24 februari 2008 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
redelijk standaard dus wat je maakt
Wat heb je nou weer gezegd dat je een ban hebtquote:Op zondag 24 februari 2008 19:27 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ineens geen toegang meer tot de FP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |