Je kent mijn hyvequote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:20 schreef Zuen het volgende:
van mensen die dan zo springen op het strand op de foto staan. Dat is mijn klacht
Aardbeving-fotoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:47 schreef jippii_ het volgende:
[ afbeelding ]
Randfiguren zijn het gewoon!
quote:
Die vrouw heeft de ernstigste vorm van hoogtevrees zeker?quote:
vrouwquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die vrouw heeft de ernstigste vorm van hoogtevrees zeker?
Joah, die rooie! Da es toch een vrouweke ofnie?quote:
daar denk ik liever niet actief over naquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Joah, die rooie! Da es toch een vrouweke ofnie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
En toch ff een tvp'tje scoren.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:39 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik zat laatst ook met zo'n wijf op het strand te springen, begint ze ineens te trillen
Het gif dat Joran van der Sloot humor heet stroomt helaas nog altijd door de aderen van Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie fotoshopt er een dildo bij. Of dat het net lijkt alsof ze op een dildo springt !11 !Whwheheh!!quote:
Waarom denk jij bij kleine tienermeisjes aan dildo'squote:Op zondag 24 februari 2008 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie fotoshopt er een dildo bij. Of dat het net lijkt alsof ze op een dildo springt !11 !Whwheheh!!!
ik loldequote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:18 schreef slindenau het volgende:
Dan kan je laten zien dat je wel eens buiten komt, en dus niet 24/7 op je zoldertje zit te computeren.
Zoiets dus, maar dan juist niet:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:18 schreef slindenau het volgende:
Dan kan je laten zien dat je wel eens buiten komt, en dus niet 24/7 op je zoldertje zit te computeren.
Zoiets dus, maar dan juist niet:
[ afbeelding ]
Nee Sint, een hype hyves!quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sinds waneer is springend op het strand foto's maken nouweer een hype
quote:Op donderdag 28 februari 2008 02:57 schreef Elixabete het volgende:
mensen met hyves en die op hyves kijken
Hyves
vrouwen met een snorquote:Op donderdag 28 februari 2008 02:57 schreef Elixabete het volgende:
Hyves
Wie?quote:
Hmm, woensdag wassie leuker...quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:10 schreef Ulreazj het volgende:
Beste topic van de donderdag.
Ik verwacht dat het nog maar het topje van de ijsberg is.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:53 schreef calabi_yau het volgende:
Lol WTF? niet verwacht dat er daadwerkelijk zoveel foto's zijn van kansloze, springende mensenHulde aan dit topic!!
quote:Op maandag 17 maart 2008 01:46 schreef Petit_Pelous het volgende:
ik snap het niet...de TS begint een topic, hij stoort zich aan foto's waarop mensen springen
Wat doet vervolgens iedereen???
Ze beginnen juist dat soort foto's te plaatsen
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:39 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik zat laatst ook met zo'n wijf op het strand te springen, begint ze ineens te trillen
Had je mattie een boot jwtz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ik zou de foto erna wel willen zienquote:
Die dikke komt de lucht niet inquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:47 schreef jippii_ het volgende:
[ afbeelding ]
Randfiguren zijn het gewoon!
OMG! Die kop van Wilders en Lee Hotti (of zoiets)quote:
inderdaadquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2008 02:57 schreef Elixabete het volgende:
Hyves
Neerknuppelen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:42 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[ afbeelding ]En dat woont dan hier in de buurt.
Vind u dit géén terechte klacht?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:49 schreef Leso_Varen het volgende:
Waar mensen zich al niet druk over maken
Neuh, laat die mensen lekker springen op het strand. Als ze dat graag willen, wat maakt het uitquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:58 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Vind u dit géén terechte klacht?![]()
![]()
Ik vind PSV nutteloos.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:06 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Neuh, laat die mensen lekker springen op het strand. Als ze dat graag willen, wat maakt het uit
Ik zou het zelf niet doen, ik vind het maar nutteloos, maar als zij het leuk vinden, waarom niet?
Die linksequote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:31 schreef Smash-it het volgende:
Jongens doen het ook.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |