Je kent mijn hyvequote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:20 schreef Zuen het volgende:
van mensen die dan zo springen op het strand op de foto staan. Dat is mijn klacht
Aardbeving-fotoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:47 schreef jippii_ het volgende:
[ afbeelding ]
Randfiguren zijn het gewoon!
quote:
Die vrouw heeft de ernstigste vorm van hoogtevrees zeker?quote:
vrouwquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die vrouw heeft de ernstigste vorm van hoogtevrees zeker?
Joah, die rooie! Da es toch een vrouweke ofnie?quote:
daar denk ik liever niet actief over naquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Joah, die rooie! Da es toch een vrouweke ofnie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
En toch ff een tvp'tje scoren.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:39 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik zat laatst ook met zo'n wijf op het strand te springen, begint ze ineens te trillen
Het gif dat Joran van der Sloot humor heet stroomt helaas nog altijd door de aderen van Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie fotoshopt er een dildo bij. Of dat het net lijkt alsof ze op een dildo springt !11 !Whwheheh!!quote:
Waarom denk jij bij kleine tienermeisjes aan dildo'squote:Op zondag 24 februari 2008 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie fotoshopt er een dildo bij. Of dat het net lijkt alsof ze op een dildo springt !11 !Whwheheh!!!
ik loldequote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:18 schreef slindenau het volgende:
Dan kan je laten zien dat je wel eens buiten komt, en dus niet 24/7 op je zoldertje zit te computeren.
Zoiets dus, maar dan juist niet:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |