ja, die lange chocoladebenen ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een liefde voor chocoladebenen toch?
Soms moet ik om je lachen, maar soms twijfel ik ook sterk aan je verstandelijk vermogenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:27 schreef robert2006 het volgende:
heeft nathalie nog steeds een reet en weinig talent?
tja gebakken kip met patat in de ochtend, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaa!!!!!!!
was gisteren in groningen vanwege de verjaardag van mijn tante, daar heb je heel veel koeien......en ze loeiden allemaal heel hard.........
daaag nathalie!
Dan moet je er wel als eerste bij zijn he, als dit topic vol isquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:12 schreef _Arual_ het volgende:
Dankjewel Robert2006, dat je meehelpt aan het zo snel mogelijk volkletsen van dit topic, zodat we nog vóór de finale een nieuw Nathalie-topic met Nathalie-waardige titel hebben.
Dat waardeer ik echt.![]()
![]()
ik ben ook harstikke debiel, wil na mijn studie als het kan als persvoorlichter werken en ga genieten als ik waanzinnige persconferenties mag openen en journalisten ga neersabelen, moehhhhhhhhquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms moet ik om je lachen, maar soms twijfel ik ook sterk aan je verstandelijk vermogen
Ja, kap er nou maar gewoon mee.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:38 schreef robert2006 het volgende:
kom op zeg, heb het al lang niet meer gedaan, en idols is bijna afgelopen.
gun me dat pleziertje gewoon, voelt bijna orgastisch aan als ik loei
Open in ONZ lekker een topic en loei daar tot je een ons weegt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:38 schreef robert2006 het volgende:
kom op zeg, heb het al lang niet meer gedaan, en idols is bijna afgelopen.
gun me dat pleziertje gewoon, voelt bijna orgastisch aan als ik loei
Je hebt de pm van maandag niet zo goed begrepenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:03 schreef janimie het volgende:
wat een duet met enrique ? kga zeker kijken!!
Hint: er waren geen andere posts van je over om te quotenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:32 schreef janimie het volgende:
pm ?! wat scheelt er aan mijn door jou gequote bericht ?
quote:Rel rond Jerney Kaagman
AMSTERDAM - Jerney Kaagman heeft voor een rel gezorgd door Idols-finaliste Nathalie een 'zwarte muts' te noemen. Er is aangifte tegen haar gedaan wegens discriminatie...
In het Radio 538-programma Gordon on Air vroeg Gordon aan Jerney wie er volgens haar uit Idols zou verdwijnen. Hierop antwoorde ze dat 'die zwarte muts er wel uit zou gaan'. Toen Gordon vervolgens vroeg of ze dat echt meende, bleef Jerney bij haar uitspraak. "Ja, ze is toch zwart, en het is een muts."
Het Amsterdamse PvdA-gemeenteraadslid Jerry Straub heeft aangifte gedaan tegen Jerney. Hij neemt het haar extra kwalijk omdat ze als jurylid van een goedbekeken jongerenprogramma een voorbeeldfunctie vervult, meldt rtvnh.nl.
en terecht!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
"Zwarte muts" levert Jerney aangifte op!
quote:Chers frs & srs,
S.V.P.soutenons NATHALIE qui est arrivee en finale de IDOLS-Holland!!!
Tout le monde peut deja voter pour ELLE(en citant son nom apres le bip):
-sur(0031)909-1301 ou(0031)0909-1301;
-ou SMS Nathalie sur(0031)5656
N.B:concurente aza muana holland.Benda bilili!
Frends from everywhere,
Please support & vote now for NATHALIE!she is in the final of Dutch-idols.
-call & say her name after the bip:-(0031)0909-1301 or(0031)909-1301;-SMS Nathalie on(0031)5656
Thanx
Erg sneu.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:44 schreef BVO het volgende:
Berichtjes die over Youtube en de rest van internet verspreid worden:
[..]
Tja, als je het niet op kwaliteit kan dan maar dit soort desperate measures.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Ze wil toch winnen?
Ik geloof alleen niet dat dat werkt vanuit het buitenlandquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:44 schreef BVO het volgende:
Berichtjes die over Youtube en de rest van internet verspreid worden:
[..]
inteeltbendequote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:47 schreef BVO het volgende:
Leg uit? Die hele inteeltbende in Brabant stemt ook als een zieke hoor. Nathalie heeft gewoon een grotere internationale aantrekkingskracht.
Nee hoor, voor Nikki zou het net zo sneu zijn. In tegenstelling tot jou kan ik namelijk nog wel objectief zijn. Zelfs als Nathalie een scheet laat val jij nog in katzwijm.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:08 schreef Greys het volgende:
Oh en Nemo, als nou blijkt dat Nikki dit soort dingen ook doet, vind je het dan ook desperaat?
Of geldt het alleen voor Nathalie?
Doe even normaal zeg. Hoezo nou weer dit persoonlijke gekat? Kinderachtigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:11 schreef Nemo het volgende:
[..]
Nee hoor, voor Nikki zou het net zo sneu zijn. In tegenstelling tot jou kan ik namelijk nog wel objectief zijn. Zelfs als Nathalie een scheet laat val jij nog in katzwijm.
Tenzij je Jerney heet en er muts achterzetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:53 schreef janimie het volgende:
aangezien het woord zwart heel normaal is voor de benaming van een huidskleur.
Nathalie is niet zwart, ze is bruinquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:53 schreef janimie het volgende:
bedoel je niet gewoon mooie lange zwarte benen ?
aangezien het woord zwart heel normaal is voor de benaming van een huidskleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |