Overschat op basis van haar uiterlijkquote:Op zondag 24 februari 2008 02:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Nathalie legt het in zang way af tegen Nikki. Wordt wat overschat door haar unieke uiterlijk denk ik. Gisteravond was het niet zo goed als de jury deed voorkomen.
Eric gaf Nikki toch nog een negatieve noot mee hoor voor haar eerste optreden... wel een beetje als mosterd na de maaltijd maar tochquote:Op zondag 24 februari 2008 10:42 schreef Zigger het volgende:
De jury mag in de halve finale gewoon geen negatief commentaar geven, zodat iedereen als een gek gaat sms-en. Zowel Nathalie als nikki hadden niet de beste avond, charlene wel - had er lol in en was steedgoed.....maar ja, helaas.
nou als je de optredens bekijkt van nathalie dan heeft ze toch vaak juist niet optimaal gezongen (verkrachting van Enternal Flame etc.) als het niet echt in haar straatje ligt dus bovenstaande lijkt me gewoon onzin...quote:Op zondag 24 februari 2008 11:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Overschat op basis van haar uiterlijk. Ja, haar uiterlijk is inderdaad de reden dat ik en vele anderen haar zo goed vinden
. Nikki zingt misschien iets beter, maar ik vind wél dat Nathalie een breder repetoire aankan. Ik zie Nikki absoluut geen nummers als Stayin Alive en Proud Mary zingen, terwijl Nathalie een nummer als Climb Every Mountain best goed zal kunnen doen. Nathalie is gewoon veel meer allround dan Nikki, dat ze daarbij er ook uniek uitziet is slechts een bijzaak.
Hoeveel zou ze wegen, ga jij je daar maar lekker druk om maken!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ken ook een aantal meisjes die van afrikaanse afkomst zijn, maar die zijn echt superslank!
nee, ze komen niet uit ethiopie en ze zijn geen vluchteling
hoeveel zou nathalie wegen?
nou ja, het oog wil ook wat, wat betreft het totale pakket had charlene daar beter kunnen staan, zucht.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:20 schreef manon123 het volgende:
[..]
Hoeveel zou ze wegen, ga jij je daar maar lekker druk om maken!Sorry hoor maar wat is nou het belangrijkste? goed kunnen ziingen of super slank zijn???
Hoe vaak heb je tussen gisterenavond 20.00 uur en nu patat en friet gezien?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, het oog wil ook wat, wat betreft het totale pakket had charlene daar beter kunnen staan, zucht.
en overigens, nathalie had flinke mazzel had, het verschil aan aantal stemmen tussen haar en charlene was zeer minimaal.
elke keer als ik nu patat en kip zie moet ik meteen aan nathalie denken die het in de ochtend zat te vreten...
volgende keer nog 1 x genieten van een hysterisch schreeuwende nathalie die als een olifant met een grote pruik over het podium heen stampt en dan is het afgelopen.....
een aantal keren want ik ging na de uitslag nog stappen en er zaten wel wat snackbars in de buurt.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:37 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je tussen gisterenavond 20.00 uur en nu patat en friet gezien?![]()
Wat was het verschil qua stemmen tussen Nikki en Nathalie, is dat bekend?
En toen fluisterde Martijn teder in Wendy's oor: "Onoverbrugbaar".quote:Op zondag 24 februari 2008 12:37 schreef _Arual_ het volgende:
Wat was het verschil qua stemmen tussen Nikki en Nathalie, is dat bekend?
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:22 schreef Kleihe het volgende:
[..]
En toen fluisterde Martijn teder in Wendy's oor: "Onoverbrugbaar".
nee, denk ik niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:31 schreef robert2006 het volgende:
nathalie zal niet gaan winnen, no way. charlene's fans gaan op nikki stemmen
Nee hoor, Charlene is zelf voor Nathalie, gaf ze aan bij het exit interview. Bovendien liggen Nikki en Charlene verder uit elkaar dan Nathalie en Charlene qua muzieksmaak/beleving denk ik. Trouwens, erg kinderachtig die topic titels. Ik ben niet echt een fan van Nikki, maar dat soort bewoordingen vind ik erg onvolwassen.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:31 schreef robert2006 het volgende:
nathalie zal niet gaan winnen, no way. charlene's fans gaan op nikki stemmen
Ik weet niet welk exitinterview jij hebt gehoord, maar ik hoor het haar nergens zeggen..quote:Op zondag 24 februari 2008 13:39 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee hoor, Charlene is zelf voor Nathalie, gaf ze aan bij het exit interview. Bovendien liggen Nikki en Charlene verder uit elkaar dan Nathalie en Charlene qua muzieksmaak/beleving denk ik. Trouwens, erg kinderachtig die topic titels. Ik ben niet echt een fan van Nikki, maar dat soort bewoordingen vind ik erg onvolwassen.
Klopt!quote:Op zondag 24 februari 2008 10:42 schreef Zigger het volgende:
De jury mag in de halve finale gewoon geen negatief commentaar geven, zodat iedereen als een gek gaat sms-en. Zowel Nathalie als nikki hadden niet de beste avond, charlene wel - had er lol in en was steedgoed.....maar ja, helaas.
Die twee jonge biggetjes?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:35 schreef Miss_S het volgende:
Ik hoop wel volgende week op betere liedjes dan gister
Iets zoals Proud Mary en Stayin Alive
En dik? alleen haar borsten
ja, maar wat de zang betreft behoorde haar optreden van gisteren tot 1 van de slechtste. en energiek...al haar optredens zijn energiek...maar het is geen soundmixoptreden waarbij je een bedrijf moet vermaken.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:32 schreef Re het volgende:
nathalie heeft iig wel de meest energieke optredens neergezet, nikki de wat meer emotionele...
ja dat geschreeuw.. maar oké er zijn wel meer artiesten die schreeuwen..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:16 schreef Greys het volgende:Ja zoiets was het he?!
En Hockeylotje... ik dacht dat je er juist al langggggg uit was waarom je niets met Nathalie hebt? Ik heb het je al vaker horen zeggen, namelijk
Klopt ook! Ik vond No One en Big Spender heel fijn om aan te horen, klonk super lekker!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:27 schreef Greys het volgende:
Stom misschien, maar ik heb haar de laatste paar keer helemaal niet over-the-top horen schreeuwen juist.
De jury zei dat ook nog, dat ze zich daar zo goed aan hield, aan dat advies, om dat niet te vaak te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |