quote:Internationale artiest in finale Idols: ‘Heel grote verrassing’
Producent Mark de Vink belooft dat de finale van Idols zaterdagavond een zeer bijzondere verrassing in petto heeft. Naast de optredens van finalisten Nikki en Nathalie zal een internationale artiest een duet zingen met de twee. “Dat is wel echt een heel grote verrassing, dus daar wil ik niets over zeggen. Ik denk dat je er nooit op komt“, aldus Mark de Vink. Veel wil hij er niet over verklappen. “Het wordt echt een heel speciaal optreden. Het is een internationale artiest. Meer kan ik er niet over zeggen.”
Nikki en Nathalie stelen uiteraard de hoofdrol in de finale. “Ze zingen hun single. Dat is allebei dezelfde plaat, maar dan allebei in hun eigen uitvoering. Ook zingen ze hun beste optreden tot nu toe. Ze zingen een duet en natuurlijk nog meer verrassingen.”
Producent Mark de Vink weet niet of de single een ballad of uptempo-nummer is. “Daar kan ik niets over zeggen. Simpelweg omdat ik hem nog niet gehoord heb.”
Welke song Nikki en Nathalie zaterdag tijdens de finale voor de tweede keer zullen zingen, wisten de twee dit weekeinde in Life & Cooking nog niet zeker. Nikki: “Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik ‘Afscheid’ doen. Maar in de loop van de week kan het nog veranderen, als ik één en ander terughaal.” Nathalie: “Ik weet het nog niet. ‘I’m Telling You’ uit de eerste show is ook in mijn lijstje, maar ik heb nog niet besloten wat…”
De finale van de vierde editie van Idols is op zaterdag 1 maart te zien bij RTL 4.
oh gedver, daar had ik eht vanmiddag nog over met iemand.. zo stom vond ik dat vorig jaar, met john lennon ...quote:Op maandag 25 februari 2008 14:17 schreef BVO het volgende:
Toch niet weer een dooie he?
Ik vond dat best een interessante poging.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh gedver, daar had ik eht vanmiddag nog over met iemand.. zo stom vond ik dat vorig jaar, met john lennon ...
Ja, ik vond dat ook tof iddquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond dat best een interessante poging.
Waarom begin ik dit dan weer veel te ver te visualiseren?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Enrique één van de meest begeerlijke wezens op aarde, dus ik zit aanstaande zaterdagnacht/zondag soppend voor de buis hoor.
Wat een nare diss richting Ster zegquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waarom begin ik dit dan weer veel te ver te visualiseren?
En dan Nath Could I have this kiss? Zitten wel meer uithalen in, dat is waar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind eigenlijk die beter bij Nikki passen.
dat is pas een lekker ranzig liedjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:04 schreef chansadres het volgende:
Ik zou Could I have this kiss eerder bij Nikki zetten. Not in Love bij Nathalie...
Officieel heeft hij ook nog een onbekend duetje gehad: "You're My Number One"
Trouwens, Enrique heeft een nieuwe single "Push", komt van de Soundtrack van Step Up 2 The Streets.
Vorig jaar deed Celine Dion tijdens A. Idol een duet met Elvis. Dat hadden ze behoorlijk vet gemonteerd. Leek net alsof hij naast CD stond.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat is pas een lekker ranzig liedjeheerlijk!
maareh, ik vond dat vorig jaar met die overleden artiesten dus echt niks, op zon videoschermdoe dan een echt duet, zoals nu. mijn zusje is een grote enrique fan, dus hopelijk komt ie echt
Zo dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
Vorig jaar deed Celine Dion tijdens A. Idol een duet met Elvis. Dat hadden ze behoorlijk vet gemonteerd. Leek net alsof hij naast CD stond.
Michael Jackson! Duh!quote:Op maandag 25 februari 2008 17:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het moet iemand te zijn die iets te promoten heeft. Anders doen ze het echt niet hoor.
*knip*
Ik vind Jensen maar een kwal maar toen hij van Phil Collins gehakt maakte om ook zo bij hem op de bank te zitten, was ik het voor het eerst met hem eens.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hopelijk is hij wel iets beter gekleed dan Phil Collins tijdens de XFactor finale, in dat trainingspak toen.
ik weet niet hoor, maar staat daar niet gewoon een elvis look a like naast celine dion? hij heeft gewoon een schaduw...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zo dus.![]()
Erg tof gedaan ja.
Al vond ik die duetten met de vorige Idols met die schermen ook wel tof.
Er staat wel iemand voor de overzichtshots, maar het beeld van Elvis (ook als hij gewoon naast Celine staat) is echt van een oud concert erin gemonteerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:15 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar staat daar niet gewoon een elvis look a like naast celine dion? hij heeft gewoon een schaduw...
Dacht je dat ze Elvis op hadden gegravenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:23 schreef sbientje het volgende:
oh, nou dan vind ik het eerlijk gezegd niet zo heel bijzonder gaaf..
ja, ik ben compleet gedesillusioneerd nu!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dacht je dat ze Elvis op hadden gegraven
Zoiets als Gorillaz deedden tijdens hun MTV Awards optreden?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:39 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja, ik ben compleet gedesillusioneerd nu!
nee, ik dacht.. weet ik veel wat ik dacht...het is gewoon overschakelen van een concert naar celine dion, met een elvis bloke naast haar... nou ja, ik had gewoon iets spectaculairders verwacht!
Of Marco Borsato, die is immers ook een ster in Belgie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:37 schreef DSS24 het volgende:
Misschien is het Anouk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |