Ik vind hem anders vrij kutquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:21 schreef Monidique het volgende:
Beste sluitpost ever...
Jan van de Boschquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:22 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.hourofpower.nl/video/17_februari_2008
HOUR of POWERRRR!!!!!
?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is het ook. En kut is vloeken trouwens.
Jij hoort ook bij die sekte?quote:
Nou nee hoor. Moest wel ff grinniken toen ik een introotje zag bij Pauw en Witteman..quote:
Ow.....Geloof je het, of weet je het zeker?quote:Balkenende noemt in 8 minuten wel 50 keer het woord geloof
Ja, bij de 50 ben ik gestopt met tellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Moest wel ff grinniken toen ik een introotje zag bij Pauw en Witteman..
[..]
Ow.....Heb je het geteld
Ik zie het wel vanavond bij Pauw en Witteman .quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, bij de 50 ben ik gestopt met tellen.
Tja, mensen zijn in beginsel ook zelf verantwoordelijk. Maar de overheid hoort een schild voor de zwakken te zijn. Het probleem is dat Balkenende de grens op een andere plek legt dan wij misschien wel willenquote:Balkenende is echt een naieve man. Als de interviewer begint over 'naastenliefde' murmelt Balkenende wat over dat de overheid daar niet voor moet zorgen maar de mensen zelf.
Nee, zo bedoelde Balkenende het niet. Balkenende zei daar (heeft ie al vaker betoogt) dan mensen voor elkaar naastenliefde moeten tonen. Dat moet niet de staat doen, dat moeten de mensen doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zie het wel vanavond bij Pauw en Witteman .
[..]
Tja, mensen zijn in beginsel ook zelf verantwoordelijk. Maar de overheid hoort een schild voor de zwakken te zijn. Het probleem is dat Balkenende de grens op een andere plek legt dan wij misschien wel willen
http://www.vandale.nl/van(...)ek/?zoekwoord=terugzquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Is het toeval dat StefanP en Floripas tegelijk terugzijn?
Is Floripas terug?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Net op het nieuws.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |