toch wel glasvlies behang hoop ik?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:10 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo behang plus extra sterke lijm aanreikt aan lady-wrb
ik vond net een naaktslak in een keukenkastje en dr was niemand die er vrijwillig mee wilde barfenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Gebruiksaanwijzingen zijn voor watjes![]()
Er zijn veel watjes
Het barfen heeft hier daarnet meer letterlijk plaatsgevonden"Schat, hebben we nog beddengoed?"
nou..... het was mijn laaste stukje patroonpapier dus ik had het heel erg nodig.quote:
Hij kreeg last van zijn hoofd en van zijn ogenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik voorzie een tv-serie
Goede TV's, Slechte TV's...
Te groot hè? Weet je zeker dat het toch niet stiekem aan de gebruiksaanwijzing ligt?
Ik lig steeds in een deuk door die verhalen van jouquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou..... het was mijn laaste stukje patroonpapier dus ik had het heel erg nodig.
en mijn patronen zijn heiligdus ze hebben er maar af te blijven
maar later zag ik dirkje nog met een reststuk in dr bek de gang op rennen.
die beesten kunnen echt alles gebruiken.
en ik heb een rol van 50 meter peperdure lycra op voorraad.
die staat nu dus in de kast van de wasmachine omdat de dames er geregeld in wilden klimmen.
en t is niet mijn stof, dus ik moet er dubbel zo erg op letten
maar ik moet ze gelijk geven: t is wel verleidelijk zo'n mooie klimpaal van stof
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kreeg last van zijn hoofd en van zijn ogen
Ik had nergens last van. Maar morgen halen we een maatje kleiner.
Ze zien ons aankomen
Nou ja, we waren weer een avondje van de straat, moet je maar denken
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:51 schreef lady-wrb het volgende:
http://media.putfile.com/mpg-0023
Click here to watch mpg-0023
kan iemand me vertellen welke het doet?
t is nogal aanschouwelijk van hoe het er hier met die twee tergjes aan toe gaat
Gewoon vergrootglas ervoor houden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:29 schreef Greys het volgende:
De diagonaal van het beeldscherm was 81 centimeter.
Ik zag wel één klein probleempje toen we het apparaat neerzetten... er kwam OF een wandlampje in de knel, of de thermostaat kon niet meer open
En er staat nu juist een mini-tvtje, echt heel klein, als tussenoplossing. Van mijn oma geweest
We noemen het ding gekscherend 'de bioscoop-ervaring'
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gewoon vergrootglas ervoor houden.
Maar nu weet meneer Greys dus wat het is als iets TE groot is![]()
De meeste mannen willen alles groot groter grootst en moeten leren dat dat niet altijd passend is
Dat dusquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Meneer Ingetje wil minstens meer dan 1 meter diagonaal als onze tv overlijdt.
Ik voorzie dan dezelfde problemen als bij de fam. Greys; volgens mij kun je dan de neushaartjes tellen of ik ga zo scheel als een otter kijken.
Er hangt hier zo'n diascherm aan het plafond van 2 bij 2 meter; leuk voor filmpje kijken met beamer, aldus meneer Ingetje.
Doen we dus ook nooit meer, want ik heb dan hetzelfde probleem als meneer Greys.
Moet gewoon van links naar rechts kijken om de complete ondertiteling te kunnen lezen
Vast wel, want zondag ben ik natuurlijk helemaal brak na een wilde nachtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:47 schreef Greys het volgende:
Trusten Nok, herken ik je nog wel zondag dan, als je NOG knapper bent?
Hahahaaaaaaaa! Dat vind ik dan wel weer een leuke!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
De mannen deden niet toeteren maar toen ik weer in zou stappen werd er wel sarcastisch gevraagd "of de laklaag er nog wel op zat"
Beetje room erbij doen, of melk, dat lijkt me ook lekkerder dan olie!!! Of mag dat niet in zo'n fontein?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:23 schreef Greys het volgende:
Ik zit wel Idols te kijken, maar ook nog te chocolade-fonteinen met schoonouders (lukt voor geen meter, de chocolade is te dikkig, ook na toevoeging van olie blijft het klodderen ipv stromen). Fotootje van de tv komt morgen Maes! Bellen we morgenochtend even hoe laat bij Dudok enzo? Of gewoon twaalf uur afspreken?
Co, ik vind je pony leukEn je broodtrommel ook
![]()
Nog maar een weekje, Greys!! Hoest met je sjokola?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef Greys het volgende:
De lol van het IDO forum gaat er aardig af eigenlijk, met dat gekat en gedoe
Ik hou het voortaan wel lekker bij de F&F SC
Daar ben je zelf de grootste aanjager van, lieve schat. Dus ga nou niet hier het heilige boontje uithangen. "De maatschappij, dat ben jij."quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef Greys het volgende:
De lol van het IDO forum gaat er aardig af eigenlijk, met dat gekat en gedoe
Die ligt alweer door de gootsteenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Nog maar een weekje, Greys!! Hoest met je sjokola?
Wat lief, ik word gestalktquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Daar ben je zelf de grootste aanjager van, lieve schat. Dus ga nou niet hier het heilige boontje uithangen. "De maatschappij, dat ben jij."
Compleet met bloederige slijmpropjes?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief, ik word gestalkt
Zal ik mijn tampon eens in je gezicht gooien?
Hé, ga eens ergens anders kloten! En je mag noooooit, ik herhaal noooooit "lieve schat" zeggen als je het niet meent. Das zó nichterigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Daar ben je zelf de grootste aanjager van, lieve schat. Dus ga nou niet hier het heilige boontje uithangen. "De maatschappij, dat ben jij."
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
Maar volgens mij heeft ie gewoon iets verkeerd opgevat, want ik zei alleen maar dat ik de TT hoerig en kut vond
Hey, als je hier wilt posten prima, maar dat gezeik van je houdt je maar lekker in je Idols forum.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, wel. Ik kom hier voor mn plezier en ik wil met liefde rellen, maar dan opent hij maar mooi een nieuw topic. Niet hierquote:
joah net. Half wit.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
Krijgen jullie ook steeds tussendoor dat de pagina er zo gek uit ziet?
Als je dan F5't dan is het weer goed?
Je quote de verkeerde, ik ben niet degene die hier begint met doorflamen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, als je hier wilt posten prima, maar dat gezeik van je houdt je maar lekker in je Idols forum.
En dit is dan zeker wel een toonbeeld van goede smaak en opvoeding:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb me even ingelezen en het is idd geen TT die van enige smaak en goede opvoeding blijk geeft.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Zal ik mijn tampon eens in je gezicht gooien?
Hey, ben je blind ofzo? Ik zei dat je moest nokken. Je verziekt hier de boel. JIJ komt hier greys stalken. Dat gezeik van je had je ook in dat idols forum van je kunnen houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde, ik ben niet degene die hier begint met doorflamen.
[..]
En dit is dan zeker wel een toonbeeld van goede smaak en opvoeding:
[..]
hier wel hoorquote:
Ben jij de dictator hier of zo? Zo praat je maar tegen iemand anders maar niet tegen mij.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, ben je blind ofzo? Ik zei dat je moest nokken.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Zucht. Heb je je PM eigenlijk wel gelezen, Marble?
Je gaat mij nou toch niet aanrekenen wat anderen hier zeggen?
Ik snap er geen kont van. Jij geeft je mening en dat mag. Ik geef mijn mening en dat mag dan ineens niet.
Het leek mij netter dat achter de schermen uit te praten, dat jij daar niet op in gaat is aan jou.
Ik gebruik de Text Only-layout en daarin zie je niet dat je een PM hebt. Ik wist het dus niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Zucht. Heb je je PM eigenlijk wel gelezen, Marble?
Je gaat mij nou toch niet aanrekenen wat anderen hier zeggen?
Ik snap er geen kont van. Jij geeft je mening en dat mag. Ik geef mijn mening en dat mag dan ineens niet.
Het leek mij netter dat achter de schermen uit te praten, dat jij daar niet op in gaat is aan jou.
Nee ik ben hitler, dat zie je fucking toch? Wil jij mij gaan verbieden om tegen zo'n stalkerhuillie als jou uit te vallen? Laat er dan eerst maar eens een leger komen, en geen watjesquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Ben jij de dictator hier of zo? Zo praat je maar tegen iemand anders maar niet tegen mij.
Dat werkt twee kanten op. Jij kunt mij net zo goed niet verbieden om hier te komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee ik ben hitler, dat zie je fucking toch? Wil jij mij gaan verbieden om tegen zo'n stalkerhuillie als jou uit te vallen?
Kee, wist ik niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik gebruik de Text Only-layout en daarin zie je niet dat je een PM hebt. Ik wist het dus niet.
Ooh dat is ook de bedoeling niet. Je bent welkom om hier te posten, maar gedraag je en verstier hier de boel niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten op. Jij kunt mij net zo goed niet verbieden om hier te komen.
quote:
En daar is M_B ineensquote:
Zet de magnetron aan voor een mega beker popcornquote:
We hebben wel eens betere gehad jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]jij hebt nog nooit een goeie rel meegemaakt mag ik hieruit concluderen?
Dit is wel zo slap
Ik las alleen het laatste bericht van Greysquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]jij hebt nog nooit een goeie rel meegemaakt mag ik hieruit concluderen?
Dit is wel zo slap
Boebiedoe + poesjes =quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:15 schreef senesta het volgende:
[..]
We hebben wel eens betere gehad ja
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik las alleen het laatste bericht van Greys
Toen ging ik teruglezen en viel het idd wat tegen
Marble opende een Nathalie topic met als TT 'Veel kont, weinig talent' o.i.d.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:16 schreef Maes het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is maar men moet niet aan mijn vriendinnetje Greys komen dan ga ik ook rellen!
Ga je foto's maken?quote:
Moet je een vlinderstruik in je tuin nemen, dat werkt echt!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Vlinders zijn idd zo mooi!
Hier zijn er altijd maar heel weinig, en als ze dr al zijn jagen de honden ze wel weg voor ik ze kan kieken
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ga je foto's maken?
Dat zou ik ook wel willen, vlinders zijn zoooo mooi.
Ik heb een paar jaar terug een mooie foto gemaakt van een vlinder die op mijn hand zat
Dat gaat allemaal automagisch op een kaartje tegenwoordig, Greysquote:
Ik heb alleen maar een balkonnetje. En dat is voor de hondenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet je een vlinderstruik in je tuin nemen, dat werkt echt!!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:27 schreef MissBliss het volgende:
Dat gaat allemaal automagisch op een kaartje tegenwoordig, Greys
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt???????
* Greys zich een fossiel voelt
Wow die zijn abnormaal gaaf zeg!quote:
En ik ben oudquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:31 schreef Maes het volgende:
Ik ben alleen thuis en dat is helemaal niet leuk op zaterdagavond
Thanksquote:
Idols is op tv.quote:
Dat lijkt me erg leukquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:33 schreef Greys het volgende:Maes, morgen gaan we als een stel jonge hindes door Rotjeknor hopsen
Deze zijn ook tof.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:35 schreef senesta het volgende:
Super zeg![]()
De mijne:
[afbeelding]
De kleuren zijn echt supermooi als je ze goed bekijkt.
Ik ben geen idols-fanquote:
Prachtig!quote:
Mooi hequote:
Ik post hier wel wat foto'squote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Vlinders zijn echt super, Wil je ons later zien wat voor mooie plaatjes je hebt geschoten als je terug bent MissBliss, of een linkje naar de showcase?
Jah, met stalen smoel. Kijken hoe ze reagerenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk, Deep Throat kijken terwijl mijn schoonouders er zijn!
Hebben jullie wel eens een kolibrie vlinder gezien? Ik had er vorig jaar eentje in de tuin. Ik heb nog een foto gemaakt met mijn mobiel maar je zag het niet goed. Het fototoestel was weer eens niet te vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Vlinders zijn echt super, Wil je ons later zien wat voor mooie plaatjes je hebt geschoten als je terug bent MissBliss, of een linkje naar de showcase?
Bestaan er eigenlijk ook gevaarlijke/giftige vlinders? Of zijn alle soorten harmless?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik maakte ooit es deze. Piepklein vlindertje was t en ik holde achter de honden aan door t veld.
Dook er op , drukte nog net de macro knop ik en boem:
[ afbeelding ]
Ik zie ze er voor aan dat ze straks zelf gaan zappen naar het bewuste netquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Jah, met stalen smoel. Kijken hoe ze reageren
Ik heb geen idee, ik heb echt geen verstand van vlinders.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:41 schreef Marble het volgende:
[..]
Bestaan er eigenlijk ook gevaarlijke/giftige vlinders? Of zijn alle soorten harmless?
Mooi scherp voor zo'n actie!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik maakte ooit es deze. Piepklein vlindertje was t en ik holde achter de honden aan door t veld.
Dook er op , drukte nog net de macro knop ik en boem:
[afbeelding]
quote:
Je moet gewoon vaker in het kattentopic kijken, Greysquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:10 schreef MissBliss het volgende:
Zig op haarharde schijf
die tegenwoordig uitgerust is met een handdoekje omdat mevrouw er zoveel op ligt dat ze brandwondjes op haar pootjes krijgt [afbeelding]
Niet dat ze er last van heeft verder, ze is namelijk niet weg te slaan van dat ding, maar ik vond het toch een beetje lullig
*aai*quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:41 schreef Marble het volgende:
[..]
Bestaan er eigenlijk ook gevaarlijke/giftige vlinders? Of zijn alle soorten harmless?
Oma heeft geen TV?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
*aai*
Zappen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arghhhhhhhhhhhh ik hoor net dat ik volgende week de finale niet kan zien!
Feestje van oma
Ze zullen toch wel ongevaarlijk zijn allemaal?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:41 schreef Marble het volgende:
[..]
De oma van Heer G. geeft een feestje en we gaan uit etenquote:
Mss moet je ze niet opeten?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel ongevaarlijk zijn allemaal?
Ik ga even googlen
Nee ik bedoel, misschien dat er soorten zijn die kunnen steken of zo, of een giftige afscheiding of zo hebben. Kan me voorstellen dat er best zulke dodelijke vlinders bestaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss moet je ze niet opeten?
Of dat t gevaarlijk kan zijn voor katten en honden?
Na ja die dappere jagers van mij krijgen toch nooit wat te pakken hoor...
quote:In Maleisië komt een gevaarlijke vlinder voor de vampiervlinder.
Dat is een vlinder die bloed van dieren drinkt.
Ook mensen bloed vindt hij lekker.
Het is een nachtvlinder
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:
Nou weet je, ik heb ook even gezocht naar een foto of zo.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Maar als hij je bloed heeft gedronken, ben je dan 'alleen een beetje bloed kwijt' of is het ook giftig?
Nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:06 schreef Maes het volgende:
Dat is goed nieuws neem ik aan:)
Ja!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:06 schreef Maes het volgende:
Ja leuk nieuws, de droom van een lief jong meisje keihard in elkaar getrapt. Genieten hoor.quote:
Wat Greys zegtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:06 schreef Maes het volgende:
Wat kunnen we doen om je op te vrolijken?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja leuk nieuws, de droom van een lief jong meisje keihard in elkaar getrapt. Genieten hoor.
Ik denk dat die evengoed prima terecht gaat komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja leuk nieuws, de droom van een lief jong meisje keihard in elkaar getrapt. Genieten hoor.
Denk je dat echt?!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Maar ze wist heus wel dat dr maar 1 kan winnen.
Volgens mij was zij de enige die dr van uit ging dat zij dat automatisch zou zijn...
Nou ze was duidelijk niet blij met kritiek, die andere twee vond ik minder arrogant overkomen dus die gun ik t meer.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Denk je dat echt?!![]()
Je bedoeld dat zij zelf dacht dat zij zou gaan winnen?
Dat idee had ik helemaal niet
Misschien konden zij het wel beter verbergenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ze was duidelijk niet blij met kritiek, die andere twee vond ik minder arrogant overkomen dus die gun ik t meer.
Wij hebben hier een versgebakken appeltaart in de keuken staan, ik snap helemaal wat je bedoeldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:31 schreef oh-oh het volgende:Cake is klaaaaaaaar en ook nog es mooi uit de vorm gekomen
![]()
Oeh wat ruikt ie lekker, ik krijg spontaan honger....
Nu nog kiezen wat de nakies morgen aankrijgen en dan kan ik gaan slapen
Woops sorry!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:59 schreef Greys het volgende:
Cake en patat. Ja, nu krijg ik dus ook honger!
Mogge!! Heel veel plezier!quote:Op zondag 24 februari 2008 11:51 schreef Greys het volgende:
Live vanuit Rdam, voor het eerst via telefoon op Fok!mogguh! Nok en Maes komen zo, ben beetje te vroeg
Het was voor mij natuurlijk maar tien minuutjes rijden en we hadden om twaalf uur al afgesproken.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu al weer thuis Greys?
Maar leuk dat het zo knussss was.
Ben benieuwd hoe mooi Nok is na zo'n nachtje met de Red Captain
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn freggels blieven niet eens kattenmelk, stelletje verwende mormels
Hebben anderen geen foto's gemaakt?quote:Op zondag 24 februari 2008 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Phoe , ik ben ook weer thuis na een hele wereldreis.
Reizen met hondenbuggy was goed te doen.
Wandeling was superfantastisch, 5 uur gelopen ( ok min patatjes eten met zn allen buiten bij de kiosk) , de honden hebben zich de pleuris gerend.
Helaas mn camera in de auto laten liggen bij een vriending. Damn.
Dus ik kan niet eens nagenieten en mn pics kijken.
Zo te zien heeft iedereen een leuke zondag gehad!
echinaforcequote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef Qwea het volgende:
ooooooooh ik heb echt KEELPIJNniet normaal.
Trachitol helpt niet, antaflu niet, waterijs niet, cornetto niet, en drinken ook niet
Sjongejongequote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/150784827
Ik kreeg hier zo een groot![]()
![]()
gevoel bij.
En nee, hier komt geen nieuwe hond.
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:09 schreef Morretje het volgende:
* Morretje ook weer online na een enerverend weekend.
het was leuk met de welpjes!! Maar ook erg vermoeiend. Lig dan ook al weer in bedje..
net ff bijgelezen.. Wat een drukte hier zeg, bijna-rellen, minimeet, blote honden met cake en zand, zieke man en tafelvoetbalspel, en nog steeds geen tv voor Greys!!
Ik weet niet wat ik erger vind. Of je bent zo dom om zo'n achterlijke smoes te gebruiken, of je bent zo dom om daadwerkelijk op deze manier dieren aan te schaffenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
SjongejongePrecies op dezelfde dag een hond gekocht.
Lekker overleg met elkaar daar dan, in die familieArm dier, net een baasje, nu alweer aan de kant gezet
oh.. Ik krijg er eenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/150784827
Ik kreeg hier zo een groot![]()
![]()
gevoel bij.
En nee, hier komt geen nieuwe hond.
oeh, sorry.. Einde van de tv-soap alsnog gemist..quote:Op zondag 24 februari 2008 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]Morrie
Maar eh, inmiddels wel een tv hoor! En Heer G. is helemaal tevreden!
En ik ook!
* Greys slaakt zucht van verlichting
Je zult wel heeeeeerlijk slapen vannacht na zo'n weekend
quote:
En dat is erg?quote:
Ja baas. Oke baas. Ik vlieg al, baas!quote:Op zondag 24 februari 2008 22:20 schreef Qwea het volgende:
zeg, gaan jullie eens allemaal naar mijn stramheid topic in F&F en doe je mening eens doen![]()
?
Puhleaseeeequote:Op zondag 24 februari 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja baas. Oke baas. Ik vlieg al, baas!
Fine, niet teveel pillen nemen hè, dan werkt het niet meerquote:Op zondag 24 februari 2008 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]das op kruidenbasis
ik geloof nooit in die troep.
*pleurt wat paracetamol maar naar binnen
Ja, bizarquote:Op zondag 24 februari 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal hoor... meestal ga je toch niet even een hond 'halen en afrekenen' maar heb je daar vooraf toch al contact over met de verkoper enzo? Dus ze dachten allebei op een dag 'kom, ik ga even een fles cola kopen en neem meteen een hond onder mijn arm mee naar huis?'. Toevallig, zeg...
Superol & antigriepine niet in huis zeker?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef Qwea het volgende:
ooooooooh ik heb echt KEELPIJNniet normaal.
Trachitol helpt niet, antaflu niet, waterijs niet, cornetto niet, en drinken ook niet
Dat heb ik ook hoor! Kunnen we denk ik met heel FF wel lekker samen naar de dokterquote:Op zondag 24 februari 2008 22:28 schreef conleche het volgende:
Oh, die hond, wat een droppie. Krijg al weer tranen in m'n ogen als ik eraan denk dat hij weg moet en niet de andere hond die op dezelfde dag per ongeluk (WTF) is aangeschaft. God wat zielig. (aan de andere kant: misschien is hij wel beter af dan bij mensen te blijven die 'm oeps, foutje hebben gekocht![]()
Fijn dat de mini-meet gezellig was!![]()
*Conleche is übergevoelig voor dierenleed. Ze slaat de berichten over dierenleed in kranten altijd over en als op het journaal de mensenlijken om de oren vliegen geeft ze geen krimp, maar als er een zielig dier in beeld komt gaat ze heel hard zingen met de handen voor de ogen. Misschien toch es een gesprekje aanvragen met een psychiater, dat dat het beste is![]()
ben niet zo snel, post met telefoon..quote:Op zondag 24 februari 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Ja nou precies wat wij alle drie denken dus, lekker zo zonder overleg maar 'even' wat huisdieren 'aanschaffen'. Hmpf...
Niet lachen he, maar ik ben dus echt 5 keer wezen 'praten' omdat dat soort dingen mijn dagelijks leven gewoon veel te veel aan het beïnvloeden was. (Denk: eendjesverhaal enzoquote:Op zondag 24 februari 2008 22:28 schreef conleche het volgende:
Oh, die hond, wat een droppie. Krijg al weer tranen in m'n ogen als ik eraan denk dat hij weg moet en niet de andere hond die op dezelfde dag per ongeluk (WTF) is aangeschaft. God wat zielig. (aan de andere kant: misschien is hij wel beter af dan bij mensen te blijven die 'm oeps, foutje hebben gekocht![]()
Fijn dat de mini-meet gezellig was!![]()
*Conleche is übergevoelig voor dierenleed. Ze slaat de berichten over dierenleed in kranten altijd over en als op het journaal de mensenlijken om de oren vliegen geeft ze geen krimp, maar als er een zielig dier in beeld komt gaat ze heel hard zingen met de handen voor de ogen. Misschien toch es een gesprekje aanvragen met een psychiater, dat dat het beste is![]()
Groepskorting!quote:Op zondag 24 februari 2008 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor! Kunnen we denk ik met heel FF wel lekker samen naar de dokter
En Qwea, thee met honing dan?
Nee, niet in huisquote:Op zondag 24 februari 2008 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Superol & antigriepine niet in huis zeker?
Keelpijn sucks.
Sneu van die hond zeg, lekkere communicatie.
Zal wel weer een l*lverhaal zijn.
Alhoewel, dan verzin je toch een betere smoes?
Ik heb geen honingquote:Op zondag 24 februari 2008 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor! Kunnen we denk ik met heel FF wel lekker samen naar de dokter
dan moet ik ook mee met de psychiatermeet!quote:Op zondag 24 februari 2008 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, precies.. Vakantie is leuk, maar minder als het niet betaald wordt..quote:Op zondag 24 februari 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat is erg?
Ruilen?
EDIT: oh wacht... dat betekent dan ook geen centjes zeker?
Schattig!!!quote:Op zondag 24 februari 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet lachen he, maar ik ben dus echt 5 keer wezen 'praten' omdat dat soort dingen mijn dagelijks leven gewoon veel te veel aan het beïnvloeden was. (Denk: eendjesverhaal enzo). Ik kwam rustig te laat op mijn werk als ik onderweg een hond zag waar ik zo snel geen baasje bij zag. Dan moest ik eerst zeker weten dat het wel goed ging. En als er bij de supermarkt een hond in de auto moest wachten, bleef ik rustig met smeltend ijs in de auto wachten tot de eigenaar kwam, om te kijken of ze het hondje niet per ongeluk vergeten waren (en de auto dan ook... maar goed
). Ben daar ook übergevoelig voor, kan er serieus van wakker liggen. En dus ook van die foto van dat hondje in die advertentie
* Greys heeft blocknote gepakt en turft aanmeldingenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
dan moet ik ook mee met de psychiatermeet!
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:45 schreef Greys het volgende:
Co![]()
(Ik zie dat egel-lijkje nu dus ook van het takje afvallen
).
Nonneke!![]()
Nou jongens, da's duidelijk he, zeg Artis maar af, we gaan met zijn allen gezellig meeten bij de psych
En hij blijft natuurlijk wel slank, tis niet eerlijk verdeeld in de wereld....quote:Op zondag 24 februari 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens... Heer G. roept net boven vanuit het bad of ik even twee satékroketten voor hem wil frituren
Hij heeft gelukkig ook alleen nog maar een pizza en een berg toastjes op
Ik vroeg nog 'zal ik een peer voor je schillen?' maar toen riep hij dat ik maar vreemde ideeën heb. Zelf neem ik wel een peer
Zooooo die heeft t goed voor elkaarquote:Op zondag 24 februari 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens... Heer G. roept net boven vanuit het bad of ik even twee satékroketten voor hem wil frituren
Hij heeft gelukkig ook alleen nog maar een pizza en een berg toastjes op
Ik vroeg nog 'zal ik een peer voor je schillen?' maar toen riep hij dat ik maar vreemde ideeën heb. Zelf neem ik wel een peer
2 browsers!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:10 schreef MikeyMo het volgende:
Nee dat ben ik (Q dus) onder MM zn accountik mag niet meer inloggen
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
MB!Jij hoopt toch stiekem ook nog op Nathalie he, zaterdag!
Nou, ik werd iig niet uitgelachen zoals door de Franse brandweer.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
Het nakieforum, klinkt als een nudistenforum, oh-oh!
MB!Jij hoopt toch stiekem ook nog op Nathalie he, zaterdag!
Conleche, hoe reageerde de politie eigenlijk aan de telefoon?
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]das op kruidenbasis
ik geloof nooit in die troep.
*pleurt wat paracetamol maar naar binnen
"Eetprobleem"quote:Op maandag 25 februari 2008 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
Zouden jullie mij misschien willen vertellen wat deze foto bij jullie oproept?
Mijn dank is groot.
quote:
Jazz IS een haarbalquote:Op maandag 25 februari 2008 10:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog nooit een haarbal gezien, is Jazz kapot?
Okay, you got a point therequote:Op maandag 25 februari 2008 14:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jazz IS een haarbal [afbeelding]
iK vind hem zo leukquote:
hijs humeurigquote:Op maandag 25 februari 2008 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, you got a point there
[..]
iK vind hem zo leuk
Can you blame him?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
hijs humeurig [afbeelding]
Ik gaf hem ene kusje, gromt ie [afbeelding]
Aangepast!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
Had hem wel net aangepast, nu ziet iedereen die foto nog in jouw post
Zit jij onder werktijd te fokken?????!!!!!!!!quote:
Nou, 2 minuten in mijn pauze ja...quote:Op maandag 25 februari 2008 17:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Zit jij onder werktijd te fokken?????!!!!!!!!
vergat ik gister te vragen. Hoe is het met je collega?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, 2 minuten in mijn pauze ja...
Onder een kopje thee. Verder niet hoor, veel te druk voor met de baas op vakantie en mijn collega thuis!
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:12 schreef Morretje het volgende:
Da wee'k nie Nok.. Gokte gewoon wat ik dacht toen ik de post van Qwea las..![]()
Zometeen komt Ravage thuis, ben een poosje niet hier denk ik vanaaf...![]()
![]()
Wilde plannen?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:12 schreef Morretje het volgende:
Da wee'k nie Nok.. Gokte gewoon wat ik dacht toen ik de post van Qwea las..![]()
Zometeen komt Ravage thuis, ben een poosje niet hier denk ik vanaaf...![]()
![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
* Dizzy-Miss-Lizzy ploft neer in de SC, brengt zelf gebakken koekjes mee en is morgen een dagje vrij
wel feestelijk versieren he de OP !quote:Op maandag 25 februari 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
Lekker, Dizzy!
Dames, we zitten bijna in Deeltje 100
Zal ik vast een jubileumtopic aanmaken? Of had een ander die wens?
Hmm dat was mijn doel ja, deeltje 100 openen, dat riep ik tenslotte heel hard van de week, maar zo vaak kom ik hier niet en ik ben totaal inspiratieloos voor een leuke OPquote:Op maandag 25 februari 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
Lekker, Dizzy!
Dames, we zitten bijna in Deeltje 100
Zal ik vast een jubileumtopic aanmaken? Of had een ander die wens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |