Deze zijn ook tof.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:35 schreef senesta het volgende:
Super zeg![]()
De mijne:
[afbeelding]
De kleuren zijn echt supermooi als je ze goed bekijkt.
Ik ben geen idols-fanquote:
Prachtig!quote:
Mooi hequote:
Ik post hier wel wat foto'squote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Vlinders zijn echt super, Wil je ons later zien wat voor mooie plaatjes je hebt geschoten als je terug bent MissBliss, of een linkje naar de showcase?
Jah, met stalen smoel. Kijken hoe ze reagerenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk, Deep Throat kijken terwijl mijn schoonouders er zijn!
Hebben jullie wel eens een kolibrie vlinder gezien? Ik had er vorig jaar eentje in de tuin. Ik heb nog een foto gemaakt met mijn mobiel maar je zag het niet goed. Het fototoestel was weer eens niet te vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Vlinders zijn echt super, Wil je ons later zien wat voor mooie plaatjes je hebt geschoten als je terug bent MissBliss, of een linkje naar de showcase?
Bestaan er eigenlijk ook gevaarlijke/giftige vlinders? Of zijn alle soorten harmless?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik maakte ooit es deze. Piepklein vlindertje was t en ik holde achter de honden aan door t veld.
Dook er op , drukte nog net de macro knop ik en boem:
[ afbeelding ]
Ik zie ze er voor aan dat ze straks zelf gaan zappen naar het bewuste netquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Jah, met stalen smoel. Kijken hoe ze reageren
Ik heb geen idee, ik heb echt geen verstand van vlinders.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:41 schreef Marble het volgende:
[..]
Bestaan er eigenlijk ook gevaarlijke/giftige vlinders? Of zijn alle soorten harmless?
Mooi scherp voor zo'n actie!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik maakte ooit es deze. Piepklein vlindertje was t en ik holde achter de honden aan door t veld.
Dook er op , drukte nog net de macro knop ik en boem:
[afbeelding]
quote:
Je moet gewoon vaker in het kattentopic kijken, Greysquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:10 schreef MissBliss het volgende:
Zig op haarharde schijf
die tegenwoordig uitgerust is met een handdoekje omdat mevrouw er zoveel op ligt dat ze brandwondjes op haar pootjes krijgt [afbeelding]
Niet dat ze er last van heeft verder, ze is namelijk niet weg te slaan van dat ding, maar ik vond het toch een beetje lullig
*aai*quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:41 schreef Marble het volgende:
[..]
Bestaan er eigenlijk ook gevaarlijke/giftige vlinders? Of zijn alle soorten harmless?
Oma heeft geen TV?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
*aai*
Zappen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arghhhhhhhhhhhh ik hoor net dat ik volgende week de finale niet kan zien!
Feestje van oma
Ze zullen toch wel ongevaarlijk zijn allemaal?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:41 schreef Marble het volgende:
[..]
De oma van Heer G. geeft een feestje en we gaan uit etenquote:
Mss moet je ze niet opeten?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel ongevaarlijk zijn allemaal?
Ik ga even googlen
Nee ik bedoel, misschien dat er soorten zijn die kunnen steken of zo, of een giftige afscheiding of zo hebben. Kan me voorstellen dat er best zulke dodelijke vlinders bestaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss moet je ze niet opeten?
Of dat t gevaarlijk kan zijn voor katten en honden?
Na ja die dappere jagers van mij krijgen toch nooit wat te pakken hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |