Beetje room erbij doen, of melk, dat lijkt me ook lekkerder dan olie!!! Of mag dat niet in zo'n fontein?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:23 schreef Greys het volgende:
Ik zit wel Idols te kijken, maar ook nog te chocolade-fonteinen met schoonouders (lukt voor geen meter, de chocolade is te dikkig, ook na toevoeging van olie blijft het klodderen ipv stromen). Fotootje van de tv komt morgen Maes! Bellen we morgenochtend even hoe laat bij Dudok enzo? Of gewoon twaalf uur afspreken?
Co, ik vind je pony leukEn je broodtrommel ook
![]()
Nog maar een weekje, Greys!! Hoest met je sjokola?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef Greys het volgende:
De lol van het IDO forum gaat er aardig af eigenlijk, met dat gekat en gedoe
Ik hou het voortaan wel lekker bij de F&F SC
Daar ben je zelf de grootste aanjager van, lieve schat. Dus ga nou niet hier het heilige boontje uithangen. "De maatschappij, dat ben jij."quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef Greys het volgende:
De lol van het IDO forum gaat er aardig af eigenlijk, met dat gekat en gedoe
Die ligt alweer door de gootsteenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Nog maar een weekje, Greys!! Hoest met je sjokola?
Wat lief, ik word gestalktquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Daar ben je zelf de grootste aanjager van, lieve schat. Dus ga nou niet hier het heilige boontje uithangen. "De maatschappij, dat ben jij."
Compleet met bloederige slijmpropjes?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief, ik word gestalkt
Zal ik mijn tampon eens in je gezicht gooien?
Hé, ga eens ergens anders kloten! En je mag noooooit, ik herhaal noooooit "lieve schat" zeggen als je het niet meent. Das zó nichterigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Daar ben je zelf de grootste aanjager van, lieve schat. Dus ga nou niet hier het heilige boontje uithangen. "De maatschappij, dat ben jij."
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
Maar volgens mij heeft ie gewoon iets verkeerd opgevat, want ik zei alleen maar dat ik de TT hoerig en kut vond
Hey, als je hier wilt posten prima, maar dat gezeik van je houdt je maar lekker in je Idols forum.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, wel. Ik kom hier voor mn plezier en ik wil met liefde rellen, maar dan opent hij maar mooi een nieuw topic. Niet hierquote:
joah net. Half wit.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
Krijgen jullie ook steeds tussendoor dat de pagina er zo gek uit ziet?
Als je dan F5't dan is het weer goed?
Je quote de verkeerde, ik ben niet degene die hier begint met doorflamen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, als je hier wilt posten prima, maar dat gezeik van je houdt je maar lekker in je Idols forum.
En dit is dan zeker wel een toonbeeld van goede smaak en opvoeding:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb me even ingelezen en het is idd geen TT die van enige smaak en goede opvoeding blijk geeft.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Zal ik mijn tampon eens in je gezicht gooien?
Hey, ben je blind ofzo? Ik zei dat je moest nokken. Je verziekt hier de boel. JIJ komt hier greys stalken. Dat gezeik van je had je ook in dat idols forum van je kunnen houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde, ik ben niet degene die hier begint met doorflamen.
[..]
En dit is dan zeker wel een toonbeeld van goede smaak en opvoeding:
[..]
hier wel hoorquote:
Ben jij de dictator hier of zo? Zo praat je maar tegen iemand anders maar niet tegen mij.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, ben je blind ofzo? Ik zei dat je moest nokken.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Zucht. Heb je je PM eigenlijk wel gelezen, Marble?
Je gaat mij nou toch niet aanrekenen wat anderen hier zeggen?
Ik snap er geen kont van. Jij geeft je mening en dat mag. Ik geef mijn mening en dat mag dan ineens niet.
Het leek mij netter dat achter de schermen uit te praten, dat jij daar niet op in gaat is aan jou.
Ik gebruik de Text Only-layout en daarin zie je niet dat je een PM hebt. Ik wist het dus niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Zucht. Heb je je PM eigenlijk wel gelezen, Marble?
Je gaat mij nou toch niet aanrekenen wat anderen hier zeggen?
Ik snap er geen kont van. Jij geeft je mening en dat mag. Ik geef mijn mening en dat mag dan ineens niet.
Het leek mij netter dat achter de schermen uit te praten, dat jij daar niet op in gaat is aan jou.
Nee ik ben hitler, dat zie je fucking toch? Wil jij mij gaan verbieden om tegen zo'n stalkerhuillie als jou uit te vallen? Laat er dan eerst maar eens een leger komen, en geen watjesquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Ben jij de dictator hier of zo? Zo praat je maar tegen iemand anders maar niet tegen mij.
Dat werkt twee kanten op. Jij kunt mij net zo goed niet verbieden om hier te komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee ik ben hitler, dat zie je fucking toch? Wil jij mij gaan verbieden om tegen zo'n stalkerhuillie als jou uit te vallen?
Kee, wist ik niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik gebruik de Text Only-layout en daarin zie je niet dat je een PM hebt. Ik wist het dus niet.
Ooh dat is ook de bedoeling niet. Je bent welkom om hier te posten, maar gedraag je en verstier hier de boel niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten op. Jij kunt mij net zo goed niet verbieden om hier te komen.
quote:
En daar is M_B ineensquote:
Zet de magnetron aan voor een mega beker popcornquote:
We hebben wel eens betere gehad jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]jij hebt nog nooit een goeie rel meegemaakt mag ik hieruit concluderen?
Dit is wel zo slap
Ik las alleen het laatste bericht van Greysquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]jij hebt nog nooit een goeie rel meegemaakt mag ik hieruit concluderen?
Dit is wel zo slap
Boebiedoe + poesjes =quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:15 schreef senesta het volgende:
[..]
We hebben wel eens betere gehad ja
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik las alleen het laatste bericht van Greys
Toen ging ik teruglezen en viel het idd wat tegen
Marble opende een Nathalie topic met als TT 'Veel kont, weinig talent' o.i.d.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:16 schreef Maes het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is maar men moet niet aan mijn vriendinnetje Greys komen dan ga ik ook rellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |