echinaforcequote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef Qwea het volgende:
ooooooooh ik heb echt KEELPIJNniet normaal.
Trachitol helpt niet, antaflu niet, waterijs niet, cornetto niet, en drinken ook niet
Sjongejongequote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/150784827
Ik kreeg hier zo een groot![]()
![]()
gevoel bij.
En nee, hier komt geen nieuwe hond.
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:09 schreef Morretje het volgende:
* Morretje ook weer online na een enerverend weekend.
het was leuk met de welpjes!! Maar ook erg vermoeiend. Lig dan ook al weer in bedje..
net ff bijgelezen.. Wat een drukte hier zeg, bijna-rellen, minimeet, blote honden met cake en zand, zieke man en tafelvoetbalspel, en nog steeds geen tv voor Greys!!
Ik weet niet wat ik erger vind. Of je bent zo dom om zo'n achterlijke smoes te gebruiken, of je bent zo dom om daadwerkelijk op deze manier dieren aan te schaffenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
SjongejongePrecies op dezelfde dag een hond gekocht.
Lekker overleg met elkaar daar dan, in die familieArm dier, net een baasje, nu alweer aan de kant gezet
oh.. Ik krijg er eenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/150784827
Ik kreeg hier zo een groot![]()
![]()
gevoel bij.
En nee, hier komt geen nieuwe hond.
oeh, sorry.. Einde van de tv-soap alsnog gemist..quote:Op zondag 24 februari 2008 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]Morrie
Maar eh, inmiddels wel een tv hoor! En Heer G. is helemaal tevreden!
En ik ook!
* Greys slaakt zucht van verlichting
Je zult wel heeeeeerlijk slapen vannacht na zo'n weekend
quote:
En dat is erg?quote:
Ja baas. Oke baas. Ik vlieg al, baas!quote:Op zondag 24 februari 2008 22:20 schreef Qwea het volgende:
zeg, gaan jullie eens allemaal naar mijn stramheid topic in F&F en doe je mening eens doen![]()
?
Puhleaseeeequote:Op zondag 24 februari 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja baas. Oke baas. Ik vlieg al, baas!
Fine, niet teveel pillen nemen hè, dan werkt het niet meerquote:Op zondag 24 februari 2008 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]das op kruidenbasis
ik geloof nooit in die troep.
*pleurt wat paracetamol maar naar binnen
Ja, bizarquote:Op zondag 24 februari 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal hoor... meestal ga je toch niet even een hond 'halen en afrekenen' maar heb je daar vooraf toch al contact over met de verkoper enzo? Dus ze dachten allebei op een dag 'kom, ik ga even een fles cola kopen en neem meteen een hond onder mijn arm mee naar huis?'. Toevallig, zeg...
Superol & antigriepine niet in huis zeker?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef Qwea het volgende:
ooooooooh ik heb echt KEELPIJNniet normaal.
Trachitol helpt niet, antaflu niet, waterijs niet, cornetto niet, en drinken ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |