Silmarwen, misschien zou je tzt een Ergo drager kunnen huren bij Beginnings om eens uit te proberen. De Ergo biedt veel steun door een stevige heupband, het is een keer banden en gespen goed instellen en vervolgens is je rug altijd op dezelfde manier belast. Het gewicht is ideaal te verdelen over rug en heupen. Ik kon Lucie in het begin niet in de doek dragen omdat ik erg veel last had van de gevolgen van een spoedkeizersnee, maar in de Ergo ging het prima!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:46 schreef Silmarwen het volgende:
Woorden als "vrij comfortable" stellen me niet heel erg gerust eigenlijk en "meest rugvriendelijke" manier.... Ik heb een hernia gehad en nu bekkeninstabiliteit dus ik weet het niet zo. Zal het eens vragen aan de fysiotherapeut wat die er nou van vindt.
ja he? dat viel mij ook opquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:26 schreef PM-girl het volgende:
Je ziet er altijd zo liefdevol uit als je op de foto naar je buik/manneke kijkt!
Dat had ik vandaag dus ook na het doen van een paar boodschapjes. Iew.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag nog een flink stuk gelopen met Sasha in de draagzak maar ik heb bij thuiskomst de doek en mijn shirt gelijk in de wasmachine gestopt!Ik zweet me echt kapot in dat ding, en zonder jas vind ik nu nog te koud, dan kan ik Sasha helemaal niet meer afschermen zeg maar. Die zit ook al zonder jas want die heeft het zweet soms op zijn wangetje staan.
Heel laag. L1 en S5 dacht ik... Maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:57 schreef vamperotica het volgende:
Silmarwen... Ik heb ook een hernia gehad....
Waar zat ie bij jou? ( Volgens mij hebben we 't daar al eens eerder over gehad...) Ik vind het voor mn rug niet erg zwaar...Als ik al ergens last heb is het tussen mn schouderbladen!
Daar zat ie bij mij ook...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Heel laag. L1 en S5 dacht ik... Maar dat weet ik niet meer zeker.Ik weet alleen dat het erg laag zit. Ik denk ook niet dat dat veel problemen gaat opleveren. Wel de bekken.
We gaan er waarschijnlijk sowieso wel eentje kopen voor Knut, die kan ik dan ook gewoon gebruiken.
Hij is binnen en hij is zo prachtig!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:45 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb een Storchewiege Ulli gekocht! Hij moet nog binnen komen maar ik ben al zo![]()
en ik ben niet eens zwanger en dat zit er op korte termijn ook nog niet aan te komen![]()
Waar heb je hem besteld?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:45 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb een Storchewiege Ulli gekocht! Hij moet nog binnen komen maar ik ben al zo![]()
en ik ben niet eens zwanger en dat zit er op korte termijn ook nog niet aan te komen![]()
Ik heb hem 2e hands van marktplaats. Hij is dus al enkele malen gedragen maar geen slijtplekken erin. Hij ziet er uit als nieuw maar wel redelijk soepel. Ik had geen moeite om hem te knopenquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga straks als ze wakker is wel even kijken of ik haar erin krijg. En als er ook maar iets niet naar mijn zin gaat breng ik hem terug. Dan kijk ik over een paar weken wel voor een andere, als het minder kwaad kan.
BE, Hilversum. Is niet het eind van de wereld, maar ook niet direct in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |