quote:Op zondag 24 februari 2008 19:36 schreef YPPY het volgende:
Je kunt hem voor bijna evenveel geld doorverkopen, hij gaat jaren mee, ook handig als hangmat en zonnescherm. Makkelijk om een kralenspiraal mee aan tafel te binden (he, PM). Gewoon doen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had trouwens afgelopen weekend nog een grappige draagdoek-ervaring. Sasha lag heerlijk bij mij te slapen in de supermarkt en toen kwam er dus in de rij bij de kassa een meisje/vrouw van mijn leeftijd kijken 'oh wat leuk, wat schattig, dat hadden ze niet toen ik zwanger was' etc. etc. Dus ik heel trots Sasha showen enzo. Zij nog d'r zoontje optillen enzo. 2 tellen later komt haar man er aan lopen en zij zegt 'Kijk XXX, hoe schattig', dus ik kijk op met een breed stralende lach op mijn gezicht, kijk ik recht in het gezicht van een ex-vriendje van me.![]()
Wow gaaaaaaaaaaaf! Die wil ik ook!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:45 schreef KD-fotografie het volgende:
wie is er bekend met de minimonkey draagdoek? of is deze al geweest?
http://www.minimonkey.nl/
Ik wil 'm nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Wow gaaaaaaaaaaaf! Die wil ik ook!![]()
Ik zou hem ook alleen gebruik voor heupzit, voor nu dus. En als mijn volgende kleintje zou komen, voor dat hangmatje.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:37 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik wil 'm niet
Gevulde rand, smalle draagband, gespen gedoe op schouder en rug. Weinig steun voor het kind in de buikzit. Kind dat in banaanligging en kangoeroezit wat mij betreft niet hoog genoeg kan tegen me aan kan liggen met het hoofdje. Nee, geef mij dan maar een ringsling of korte knoopdoek. (En hee,die heb ik al)
In december is er kort over gepost:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:45 schreef KD-fotografie het volgende:
wie is er bekend met de minimonkey draagdoek? of is deze al geweest?
http://www.minimonkey.nl/
De minimonkey is wel mooi, maar ik denk ook dat een sling handiger is omdat je die kan aanpassen en die draagt ook iets breder op de schouders.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:13 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze babysling?
http://www.minimonkey.nl/dutch/minimonkey-producten/114
Vind hem er wel mooi en handig uitzien, wel lastig is dat die maar in 1 maat te verkrijgen is
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had trouwens afgelopen weekend nog een grappige draagdoek-ervaring. Sasha lag heerlijk bij mij te slapen in de supermarkt en toen kwam er dus in de rij bij de kassa een meisje/vrouw van mijn leeftijd kijken 'oh wat leuk, wat schattig, dat hadden ze niet toen ik zwanger was' etc. etc. Dus ik heel trots Sasha showen enzo. Zij nog d'r zoontje optillen enzo. 2 tellen later komt haar man er aan lopen en zij zegt 'Kijk XXX, hoe schattig', dus ik kijk op met een breed stralende lach op mijn gezicht, kijk ik recht in het gezicht van een ex-vriendje van me.![]()
Silmarwen, misschien zou je tzt een Ergo drager kunnen huren bij Beginnings om eens uit te proberen. De Ergo biedt veel steun door een stevige heupband, het is een keer banden en gespen goed instellen en vervolgens is je rug altijd op dezelfde manier belast. Het gewicht is ideaal te verdelen over rug en heupen. Ik kon Lucie in het begin niet in de doek dragen omdat ik erg veel last had van de gevolgen van een spoedkeizersnee, maar in de Ergo ging het prima!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:46 schreef Silmarwen het volgende:
Woorden als "vrij comfortable" stellen me niet heel erg gerust eigenlijk en "meest rugvriendelijke" manier.... Ik heb een hernia gehad en nu bekkeninstabiliteit dus ik weet het niet zo. Zal het eens vragen aan de fysiotherapeut wat die er nou van vindt.
ja he? dat viel mij ook opquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:26 schreef PM-girl het volgende:
Je ziet er altijd zo liefdevol uit als je op de foto naar je buik/manneke kijkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |