abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57033275
Gut ja, want dan zouden een teveel krijgen aan.... eh.... aan wat eigenlijk? Liefde? Warmte? Geborgenheid?
Of gaat het er om dat ze niet zelf leren lopen? Want da's natuurlijk wel een punt, je wil wel dat je baby van twee maanden oud zo veel mogelijk zelf loopt

lekker laten kijken en kletsen, dat soort mensen
pi_57033780
Nee, ze moeten zo snel mogelijk zelfstandig tegenwoordig he, alleen op ene slaapkamertje zodra ze de baarmoeder uit zijn etc... Al dat gedoe met lekker bij mama (en papa) daar worden ze soft en afhankelijk van...
pi_57033795
Nu op dit moment heb ik hem ook weer in de doek. Heb net een kast opgeruind en ondertussen Maarten in de doek.
Hij slaapt half. Af en toe wakker en dan ff lekker op z'n bips petsen en dan ligt hij zo lekker te genieten
Vanmiddag als mijn man weer thuiskomt dan met z'n 3en naar de C1000 lopen en de kinderwagen blijft mooi thuis.

Mensen denken blijkbaar mss dat baby's in een kinderwagen horen en nergens anders.

EDIT: Hij heeft anderhalf maand bij ons op de slaapkamer geslapen....ik draag hem in die doek....ik laat hem niet te lang doorhuilen....en zo zullen er vast nog meer dingen zijn.
Ik kweek dus een mietje

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2008 13:36:36 ]
pi_57034623
Hihi... Hier is elke keer als er een monster geboren wordt al van te voren bekend dat ie de kraamtijd sowieso aan mama vast geplakt zit... Zelfs zo erg dat paps soms even moet komen zeuren om zn kind vast te mogen houden...Daarna gaat het langzaam aan beter!!

We hadden een tijdje geleden een dubbele wandelwagen van marktplaats geplukt.... Maar dat ding is zo lomp en zwaar ( rijdt wel heerlijk overigens) en die draagdoek is zo fijn...
Wagen gaat binnenkort weer op marktplaats! Nu op zoek naar zo'n leuk driewielertje met duwstang voor monster nr 4... Dan hoeft ie zelf ook niet de hele tijd in de wagen als we de rest van t zooitje naar school gaan brengen en tegen de tijd dat t kleinste monstertje te zwaar wordt om lange stukken te dragen kan er een meerijdtplankje achter de wagen die we nu hebben en kan iedereen weer tevreden mee!

Ik heb inderdaad een paar traantjes gelaten omdat ik niet eerder "aan de draagdoek" ben gegaan!! Zo heerlijk...Zo'n tevreden mormeltje tegen je aan! Bij de andere monsters liep ik constant met ze op mn arm rond te zeulen.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_57048325
floortje
pi_57078649
Saartje hangt nu lekker tegen me aan in de draagdoek. Het zit geweldig en ze ligt intens tevreden te krorren met af en toe een oog open Puur genieten dit ^_^

[ Bericht 0% gewijzigd door Maneki.Neko op 01-03-2008 12:25:13 ]
Saartje
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:13:30 #57
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57078692
Foto!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57079037
Ik moet nog wel ff netjes leren knopen geloof ik

en lachen ja
Saartje
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:35:01 #59
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57079155
Wat lief.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:35:14 #60
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57079162
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:36 schreef YPPY het volgende:
Je kunt hem voor bijna evenveel geld doorverkopen, hij gaat jaren mee, ook handig als hangmat en zonnescherm. Makkelijk om een kralenspiraal mee aan tafel te binden (he, PM ). Gewoon doen.

Ik moet zeggen dat ik nog maar weinig draag, sinds Simon zo goed loopt.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:35:17 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57079163

Maar wel lekker knus hoor!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:43:08 #62
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57079326
O kijk, wat mooi!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_57113238
agossie wat lief Maneki, zo'n klein saartje

Nieuwe draagdoek in gebruik...
Een iets groter frummeltje, vandaag toch nog even slapend in de doek op het strand

† In Memoriam † zondag 2 maart 2008 @ 21:28:03 #64
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57113419
Staat jullie goed, die kleurtjes!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_57120697
Super al die foto's

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2008 10:48:00 ]
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:45:23 #66
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57149991
wie is er bekend met de minimonkey draagdoek? of is deze al geweest?

http://www.minimonkey.nl/
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:47:50 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_57150039
Ik heb een zelfgemaakte versie van mijn tante daarvan hier liggen en ik vind het zelf een stuk minder prettig dan mijn andere doeken. Maar met het snel in een doek hangen omdat je gaat stofzuigen is het wel handig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:10:19 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57151793
Hij doet mij een beetje denken aan de shelter van Lodger, maar er zijn meer van dit soort schuine doeken.
Ik heb hem zelf nooit gebruikt, maar de verhalen die ik hoor zijn niet zo overwegend positief als die over de normale draagdoeken.

Trouwens wel grappig, kennisje had mijn draagdoek een keer geprobeerd en het leek haar wel wat, maar toen ze het er met haar man over had, had die zoiets van 'echt niet dat ik met zo'n doek om ga lopen, ik wil zo'n 'echte' draagzak'.
Ik moet daar wel een beetje om lachen eigenlijk want ik vind de draagdoeken ook bij mannen geweldig staan, ze zijn vele malen knusser volgens mij en ook nog eens stukken goedkoper.

Ik had trouwens afgelopen weekend nog een grappige draagdoek-ervaring. Sasha lag heerlijk bij mij te slapen in de supermarkt en toen kwam er dus in de rij bij de kassa een meisje/vrouw van mijn leeftijd kijken 'oh wat leuk, wat schattig, dat hadden ze niet toen ik zwanger was' etc. etc. Dus ik heel trots Sasha showen enzo. Zij nog d'r zoontje optillen enzo. 2 tellen later komt haar man er aan lopen en zij zegt 'Kijk XXX, hoe schattig', dus ik kijk op met een breed stralende lach op mijn gezicht, kijk ik recht in het gezicht van een ex-vriendje van me.
pi_57152037
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had trouwens afgelopen weekend nog een grappige draagdoek-ervaring. Sasha lag heerlijk bij mij te slapen in de supermarkt en toen kwam er dus in de rij bij de kassa een meisje/vrouw van mijn leeftijd kijken 'oh wat leuk, wat schattig, dat hadden ze niet toen ik zwanger was' etc. etc. Dus ik heel trots Sasha showen enzo. Zij nog d'r zoontje optillen enzo. 2 tellen later komt haar man er aan lopen en zij zegt 'Kijk XXX, hoe schattig', dus ik kijk op met een breed stralende lach op mijn gezicht, kijk ik recht in het gezicht van een ex-vriendje van me.

ik vind een doek ook veel knusser lijken dan die babybjorn(?) en andere draagzakken.

Wanneer is nou een niet rekkende doek beter?
Maarten weegt denk ik al dik 7 kilo en hij past nog prima in die rekkende doek maar is een bepaalde gewicht beter om een niet rekkende te nemen?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:25:56 #70
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57155670
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:45 schreef KD-fotografie het volgende:

Wow gaaaaaaaaaaaf! Die wil ik ook!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2008 @ 22:37:11 #71
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57161160
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Wow gaaaaaaaaaaaf! Die wil ik ook!
Ik wil 'm niet
Gevulde rand, smalle draagband, gespen gedoe op schouder en rug. Weinig steun voor het kind in de buikzit. Kind dat in banaanligging en kangoeroezit wat mij betreft niet hoog genoeg kan tegen me aan kan liggen met het hoofdje. Nee, geef mij dan maar een ringsling of korte knoopdoek. (En hee,die heb ik al )
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 5 maart 2008 @ 08:17:52 #72
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57166454
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:37 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ik wil 'm niet
Gevulde rand, smalle draagband, gespen gedoe op schouder en rug. Weinig steun voor het kind in de buikzit. Kind dat in banaanligging en kangoeroezit wat mij betreft niet hoog genoeg kan tegen me aan kan liggen met het hoofdje. Nee, geef mij dan maar een ringsling of korte knoopdoek. (En hee,die heb ik al )
Ik zou hem ook alleen gebruik voor heupzit, voor nu dus. En als mijn volgende kleintje zou komen, voor dat hangmatje. Ik heb een mei tai, een lange draagdoek en een korte. Die houd ik gewoon voor de volgende
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_57166660
Lieve/leuke foto's van kleintjes in de draagdoek!
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:45 schreef KD-fotografie het volgende:

In december is er kort over gepost:
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:13 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze babysling?
http://www.minimonkey.nl/dutch/minimonkey-producten/114
Vind hem er wel mooi en handig uitzien, wel lastig is dat die maar in 1 maat te verkrijgen is
De minimonkey is wel mooi, maar ik denk ook dat een sling handiger is omdat je die kan aanpassen en die draagt ook iets breder op de schouders.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:10 schreef Brighteyes het volgende:

Ik volg ook even mee ivm die doek voor zwaardere kindjes... hier eentje dat 7,5 kg weegt en de rekbare doek weegt af en toe door op de schouders.
Ik weet dat er niet-rekbare bestaan, maar jullie lijken allemaal al experts in knopen enzo. Ik durf niet zomaar een doek van draagdoek.nl bestellen want dat knopen hč... de foetushouding en kangeroehouding waren hier al niet zo'n succes in het begin, het knopen met de rekbare doek wilde niet goed lukken, dus laat staan een niet rekbare... laat staan rond je kind knopen ipv eerst de doek knopen en dan kind erin...hoe doen jullie dat toch allemaal? Stelletje natuurtalenten
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:48:16 #74
108648 cattie
lieve moeder
pi_57182166
Overgaan naar een niet rekkende doek kun je het best doen als je merkt dat de rekkende doek niet meer lekker zit. Ive ging constant achterover leunen in de rekkende doek en hing er dan half uit. Strakker knopen ging echter niet. Wij zijn toen over gegaan op een mei tai.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:56:56 #75
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57182393
Het is maar goed dat onze grote knuffelbeer flexibel is, anders was hij meerdere keren gebroken tijdens het oefenen Iksje.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')