quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
diep, heel diep. En morgen wordt ik een uur privé genomen![]()
Kijk, die mag er wel wezen.quote:
Zo speciaal is hij toch niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:13 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mooie vrouw posten, ik mooie man posten
quote:
Ik weet niet hoe jij er uit ziet, maar wel dat Hugh ong. mijn leeftijd is en ik voor jou ietsiepietsieboel te oud ben en zulks.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo speciaal is hij toch niet?
Ik ben mooier.![]()
Begrijpelijke post.quote:
Hoe lang is ie? Hij heeft ongeveer mijn fysiquequote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:37 schreef Houniet het volgende:
Ef 20 minuten hier, daarna voetballen.
Ja man mooi is zij in de film hequote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
copy that
jumper gezien, vrij matige film, vooral het eind, maar rachel
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:52 schreef BrandX het volgende:
* BrandX voelt zich achtergesteld als enige actieve vrouwelijke KSC-er![]()
IK WIL MANNEN MOOI KUNNEN VINDEN IK KRAAK JULLIE MISLUKTE HAZESDOCHTERKLOON OOK NIET AF!!!!![]()
![]()
/mad pomper!
Ik fuck nooit metquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
NIET FUCKEN MET ANDRÉ!
En ik val niet op kerels, maar als jij ze hier wilt posten mag dat hoor!
Ik smeer hem nu toch!
Latertjes!!! Rachel!
Nu morfinequote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Begrijpelijke post.![]()
Wat voor medicijnen gebruik je?
ik heb het helemaal gevolgd op de tv... en ik heb een miniatuurbeeld van het beeld wat na zijn dood in amsterdam is neergezetquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:55 schreef Houniet het volgende:
Ik was bij zijn begravenis in de Arena!
Zit je op zeilboot les?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:55 schreef BrandX het volgende:
oh en ik ga niet meer mannen posten, ik ga ff mijn knopen oefenen
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zit je op zeilboot les?
nee, maar komt wel overeen. Ik moet voor bergklimmen effe de knopen doornemen. Heb ze sinds de zomer niet meer gebruikt/gedaan, en ben ze dus een beetje vergeten. Ff geheugen opfrissen dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zit je op zeilboot les?
Die ken ik zo'n beetje allemaalquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, maar komt wel overeen. Ik moet voor bergklimmen effe de knopen doornemen. Heb ze sinds de zomer niet meer gebruikt/gedaan, en ben ze dus een beetje vergeten. Ff geheugen opfrissen dus.
De achtknoop, platte knoop, halve knoop, dubbele achtlus, de schootsteek, de strop en de paalsteek
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die ken ik zo'n beetje allemaal
quote:
Jij stopt geen kerstverlichting in de magnetronquote:
Ja, fucking hellquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:52 schreef BrandX het volgende:
die kat-schutting-buurman lemmingen vliegen je om de oren
de watquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:52 schreef BrandX het volgende:
wil je ff niet van die moeilijke vragen stellen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
buzzer, heb je nog antwoord op m'n pm?
er zitten hele leuke tussenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:52 schreef BrandX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |