Drukke week gehad ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
keurig, keurig.
drukke werkweek achter de rug geloof ik?
ik moet zeggen dat een inloopkoelkast wel érg ftw is hoor
heb het even bekeken en het is echt makkelijk
Ik heb vaak snel ruimte tekort in koelkast
Ga jij nou eerst maar eens in dat huis kijken voordat je roept dat het verspilling van ruimte isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja maar helemaal niet nodig, en verspilling van ruimte.
Zo'n grote amerikaanse ftw.
bek houwequote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens in dat huis kijken voordat je roept dat het verspilling van ruimte is
Wordt het toch nog gezelligquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:57 schreef BrandX het volgende:goedenavond allemaal, net terug van training
Hij was weer fijn
quote:
BXquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:57 schreef BrandX het volgende:goedenavond allemaal, net terug van training
Hij was weer fijn
Doet het pijn?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:57 schreef BrandX het volgende:goedenavond allemaal, net terug van training
Hij was weer fijn
Binge drinken is heel veel in korte tijd drinken. Do the mathquote:
Ik voel me goed, en ik heb de onhebbelijke gewoonte dat graag te wiillen delen met anderen omdat ik graag wil dat zij zich ook zo voelenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
diep, heel diep. En morgen wordt ik een uur privé genomen![]()
Kijk, die mag er wel wezen.quote:
Zo speciaal is hij toch niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:13 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mooie vrouw posten, ik mooie man posten
quote:
Ik weet niet hoe jij er uit ziet, maar wel dat Hugh ong. mijn leeftijd is en ik voor jou ietsiepietsieboel te oud ben en zulks.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo speciaal is hij toch niet?
Ik ben mooier.![]()
Begrijpelijke post.quote:
Hoe lang is ie? Hij heeft ongeveer mijn fysiquequote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:37 schreef Houniet het volgende:
Ef 20 minuten hier, daarna voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |