quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:34 schreef C_a_K_e het volgende:
Iemand gister gezien? Geweldige aflevering, die man was echt zo geweldig koppig![]()
Volgende week weeer ^_^
nou ik zeg niet snel dat je wat gemist hebt, maar deze was echt verbijsterendquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:52 schreef -moppie- het volgende:
Kut gemist!
\quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:16 schreef Slarioux het volgende:
Stond ook laatst een artikeltje in een of ander vrouwenblad over dit soort klussers.
Nou ja in dat blad ging het er over dat het meer een "taboe" was, het "laatste taboe" zelfs (onder vrouwen denk ik dan) als de man in huis een echte klusser was. Ik heb het programma nog niet gezien maar het zal wel lekker extreem geweest zijn, maar in dat blad ging het echt over veel schrijnender dingen. En daar had vrouwlief ook echt een hekel aan de klusman gekregenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
\
noem je dit een klusser? ik zou het eerder een prutser noemen.
als je huis er na 9 jaar "klussen" zo bij staat, wat heb je dan in godsnaam geklust? volgens mij alleen maar afgebroken.
en dan die vrouw haar vent nog verdedigen met: hij is een perfectionist
och, zelfs zware lichamelijke en geestelijke mishandeling is voor de kinderbescherming nog geen reden om in te grijpen, dus hier sta ik niet van te kijken....quote:Op zondag 24 februari 2008 11:08 schreef Leonie het volgende:
Het was gewoonweg te triest voor woorden. Superzielig voor het zoontje, dit was echt een geval van totale krankzinnigheid. Ik snap niet dat hier de kinderbescherming nog niet heeft ingegrepen....wat een ontzettende gek is die man...
en dan heeft die vrouw nog mazzel vrees ik.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:46 schreef Ole het volgende:
Dat duurt nog wel een maandje of 6 ipv 6 weken
ik had vroeger een oudtante die in een oude wijk in rotterdam woonde. die had ook een douche in de keuken. gewoon omdat er nooit één in het huis gezeten had. dus ik kijk er eerlijk gezegd niet van op.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMGDat ze dat al zo lang volhoudt.
En best apart, douchen in de keuken.Terwijl ma de bammetjes smeert, is zoonlief zijn ballen aan het schrobben.
![]()
Voor het geval iemand wilt weten hoe ik erover denkquote:Op maandag 17 maart 2008 15:57 schreef VeX- het volgende:
Tof programma wel.
Idd, hij werd wel lekker boos.quote:
misschien welquote:Op donderdag 3 april 2008 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Eigenlijk zou dit programma "help, mijn vrouw is een slappe, domme trut dat ze bij me blijft!" moeten heten..
Ja echt zo "ja en amen", dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:48 schreef FoXje het volgende:
Die vrouw was bang voor die vent. Ik weet bijna zeker dat ze klappen heeft gehad.
Het is ook een type die haar met baby laat zitten.
Engerd
Idd. Hij zei van wel, maar je zag het gewoon niet aan hem. Toen hij na dat stuk op zijn werk in hun huis kwam en ze tegenover elkaar stonden zag het er zo zakelijk uit.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:22 schreef Moppie_1974 het volgende:
Er klopt volgens mij een heleboel niet in hun relatie.
Je kon niet echt zien dat hij van haar houdt.
denk dat daar ook de basis van zijn gedrag ligt. hij WEET dat hij een lekker ding is en dat ze alles zal doen om hem maar te houden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:22 schreef Moppie_1974 het volgende:
Er klopt volgens mij een heleboel niet in hun relatie.
Je kon niet echt zien dat hij van haar houdt.
Ik heb met verbazing zitten kijken naar zijn achterlijke gedrag.
(ondertussen zat ik zowat te kwijlen want ik vind het een superlekker ding.)
Niet in een grachtenpand hoor; pand in de staatsliedenbuurt eerder.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:13 schreef lady-wrb het volgende:
die makelaar was toch de vorige keer? die eikel in dat grachtenpand bedoel je toch?
het gaat nu over de afgelopen keer.
Nee, ik ben hem > 10 jaar geleden uit het oog verloren, ik ken zijn vrouw niet eens.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
weet je ook of dat huis ooit afgekomen is?
Hij zei ook nog dat zijn kind op de eerste plaats zou komen en zij op de 2e.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:24 schreef Ole het volgende:
Die gast spoort echt niet,
maar ja, zij krijgt kindje, heeft ook nog eens MS
Hij weet gewoon dat ze afhankelijk van hem is en daar maakt hij gruwelijk misbruik van
Op rtlgemist.nlquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zag de vooraankondiging, maar kon de aflevering niet zien. Is het nog ergens te kijken, dat jullie weten?
Ja Ibrahim kan weleens een pittig mannetje zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:46 schreef petraanne36 het volgende:
En niemand wist waar hij was,omdat hij gek werd van Ibrahim...
Ik zou die John dus gewoon linea recta mijn huis uitzetten hè, als man. Broekie komt even vertellen hoe het wél moet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:32 schreef Ole het volgende:
Er komt "een goed gesprek"tussen John en je man. Dat zit in elke aflevering.
Dus jij bent dat dikke luie mens waar ik mij net aan heb lopen ergeren?quote:Op maandag 7 april 2008 15:20 schreef petraanne36 het volgende:
Hai allemaal!!
Het zal echt shockerend zijn voor mensen om te zien Ik ben benieuwd naar jullie reacties..Jullie hoeven me niet te sparen ik kan tegen kritiek!![]()
groetjes!
het kan wel iets minder toch??quote:
Waarom?quote:
Hij werkt, heeft waarschijnlijk een fulltime baan en zorgt ervoor dat zijn vrouw gewoon in zo'n nijlpaarden-maatje-meer winkel haar kleding kan kopen en dat zijn kinderen keurig naar school kunnen, speelgoed hebben, te eten hebben ect.quote:Ik vind het wel onvoorstelbaar dat je je kinderen zo laat leven en dat je van je man accepteerd dat hij er zo met z'n pet naar gooit.
*Ja maar schat, we krijgen alles GRATIS dus wat maakt het uit??*quote:Op donderdag 10 april 2008 23:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben het helemaal met Loedertje eens, ik vind dat het programma de boel nogal eenzijdig belicht, en die Petra nog wat beweert hier zelfs dat het de insteek van het programma is om de man de zwarte piet toe te spelen. Scoort lekker voor de kijkcijfers, zet John neer als de held, vrouw als slachtoffer met de kinderen, maar zet een man landelijk voor lul.
En dat verdient zo een man niet, laat die John maar eens naar een blijf-van-me-lijf huis gaan en de mannen van die vrouwen confronteren, maar daar schijt ie in zijn smerige broek voor als je het mij vraagt.
Misschien zou iemand het initiatief moeten nemen voor het programma: 'Help! Mijn vrouw gedraagt zich als Napoleon, het varken uit Animal Farm'quote:Op donderdag 10 april 2008 23:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
*Ja maar schat, we krijgen alles GRATIS dus wat maakt het uit??*
Ze zou van mij echt een 2 jarige vakantie naar een siberisch land krijgen met een ultrastrak werkschema zodat ze zelf leert wat werken is en haar zwembanden kwijtraakt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
:eek! Hij heeft bij mij op de middelbareschool gezeten.. was toen al een domme arrogante patser...
vind dat meisje echt heel zielig.. zo'n gast verlaat je toch gewoon zodra je merkt dat het een loser is?? Eigenlijk zou dit programma "help, mijn vrouw is een slappe, domme trut dat ze bij me blijft!" moeten heten..
Dit soort reacties hequote:Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Ole het volgende:
Anders lees je eerst even de rest van het topic
Dit bedoel ik dus met eenzijdig, bij een geval was het zo, dus geldt het voor alle gevallen die in het programma de revue passeren.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien zou iemand het initiatief moeten nemen voor het programma: 'Help! Mijn vrouw gedraagt zich als Napoleon, het varken uit Animal Farm'
Dit programma gaat over dominerende, luie, corpulente nietsnutten van vrouwen bij wie de emancipatie zover is doorgeschoten dat ze ervan overtuigd zijn dat de oorzaak standaard bij hun man ligt.
Bedankt voor de constatering.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Je idee lijkt nogal op het eerder in dit topic genoemde idee.
Goed zo!quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:49 schreef petraanne36 het volgende:
Ik vind het prima hoor wat jullie hier allemaal schrijven...Maar Loedertje je weet niet eens wat er allemaal gebeurt is bij ons thuis..Niemand kan echt achter de deur kijken..
Ja jammer dat ik er uitzie als een nijlpaard...Ik zal je alleen even vertellen dat het soms heel vervelend kan zijn om zo kwetsend te zijn...Ik sport bijna elke dag,heb een heel erg streng dieet..ik heb namelijk reuma op mijn schildklieren en 2 jaar geleden een ernstigauto ongeluk gehad.
Dus soms zijn er situaties waar je zelf de hand niet in hebt..En ik heb mijn man niet zwart gemaakt..Wij hebben een heel gezellig gezin...
dat was het!
Uiterlijk boeit niet zo meid alleen het is uitermate irritant om in vrijwel elke aflevering te zien dat de mannen tot het bot toe afgekraakt worden omdat zij niets doen (terwijl ze er doorgaans uitzien alsof ze keihard werken in hun reguliere baan en gewoon geen puf meer hebben om na hun werk nog iets te doen) terwijl de vrouwen, zonder uitzondering, te beroerd zijn om ook maar IETS te doen. Behang afscheuren kan iedereen, een paar enge stroomdraadjes wegwerken, een nood-kamer een beetje netjes houden , dát soort dingen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:49 schreef petraanne36 het volgende:
...Ik zal je alleen even vertellen dat het soms heel vervelend kan zijn om zo kwetsend te zijn...
Hmmm, iemand uit de straat , geweldig eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:40 schreef ArendswegBewoner het volgende:
Inderdaaf Loedertje !
Ik woon in dezelfde straat, en dingen zijn zeker zoals ook beschrijft...de man lijkt het gedaan te hebben, wat zeker niet altijd het geval is... Wat Petra betreft, misschien heeft ze haar handen wel vol aan alles, maar zelf iets uitvoeren, mooi niet dus... Ze doet overkomen alsof ze het allemaal oh zo erg vindt, maar ze ziet alleen maar het voordeel dat haar man het gedaan heeft en zelf niet meer iets hoeft te doen !!!!!! Een tijdje terug zat ze elke avond met een laptop voor het raam, of ze zitten met vriendinnen koffie te drinken. En hij werkt wel degelijk hard ! Maar zij doet niks om dat ze er geen tijd voor heeft. En dan is het wel makkelijk om te zeggen dat mensen het zo weer vergeten zijn maar haar man lijkt nog steeds de boosdoener !!!!!!^!!!!!
Hoe kun je als moeder nu zeggen dat je het erg vondt dat je je kind op de vloer liet slapen en zelf lekker in bed lag...dan neem je dat kind toch bij je in bed? Of koop dan minstens een campingbedje of iets...maar nee ! "Mijn man is traag" !!! Ja makkelijk, dat lijkt zo omdat al het werk uit zijn handen moet komen... Ik heb in de afgelopen tijd meer haar jongere broer, ik denk dat het haar broer is, daar aan het werk gezien dan zij zelf...zelfs in de regen op zondagochtend met haar vader...dat zijn werkers ! maar zij zelf, nee hoor...
Maar wel tijd om dagen van te voren al te beginnen met "oh, ik kom op tv" nou dan heb ik nu tijd om berichten te plaatsen op internet...als je dan bijvoorbeeld schoongemaakt had, of op zolder was gaan helpen...tuurlijk niet...manneke heeft het toch gedaan...
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dus jij bent dat dikke luie mens waar ik mij net aan heb lopen ergeren?
Helemaal met je eens hoor Loedertje, dat die luie wijven ook zelf hun handen uit de mouwen kunnen steken, maar dit soort op uiterlijk gerichte en op de man gespeelde beledigingen kan ik niet echt waarderen.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:32 schreef Loedertje het volgende:
Hij werkt, heeft waarschijnlijk een fulltime baan en zorgt ervoor dat zijn vrouw gewoon in zo'n nijlpaarden-maatje-meer winkel haar kleding kan kopen en dat zijn kinderen keurig naar school kunnen, speelgoed hebben, te eten hebben ect.
Wat is datquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:49 schreef petraanne36 het volgende:
,heb een heel erg streng dieet..ik heb namelijk reuma op mijn schildklieren
OMG, asjeblieft niet.quote:Op maandag 7 april 2008 15:20 schreef petraanne36 het volgende:
[i]Hai allemaal!!
En gaan we moeten we dus met de billen bloot....
Aan een bel trekken is waarschijnlijk wel heel erg vermoeiend voor zo'n vrouw, dan moet ze opstaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:11 schreef Radobe het volgende:
Die troep opruimen bijvoorbeeld. En als je het dan echt zo erg vindt dat die kids zo slapen dan had je eerder aan de bel moeten trekken.
dusquote:Op maandag 7 april 2008 16:10 schreef petraanne36 het volgende:
.Gelukkig grepen mijn ouders in en hebben ons in eerste in stantie opgegeven...
Mijn perfecte partner haat behangen en ik haat hulp van derden, dus behang ik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:27 schreef Ole het volgende:
Gelukkig zijn Loedertje en HvB helemaal perfect!
Hoe is dat nou? zo'n perfect leven. Met de perfecte partner, een prachtig figuur, mooie baan?
Joh wanneer kom jij nou eens met echte argumenten ipv het op de man te spelen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:27 schreef Ole het volgende:
Gelukkig zijn Loedertje en HvB helemaal perfect!
Hoe is dat nou? zo'n perfect leven. Met de perfecte partner, een prachtig figuur, mooie baan?
Klopt en als ze het niet aankunnen moet er iemand anders op gezet worden, toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef xxjosjex het volgende:
Vind bij de meeste uitzendingen wel dat als het echt zo erg is je best samen kan afspreken om het door iemand anders te laten doen.
Zijn die mannen dan TE TROTS om het aan een ander over te laten?? Als een man begint aan een klus om het huis te verbouwen wees dan reeel genoeg om in te zien of je het aan kan?!
Die vrouw laat dat gezin toch ook voor langere tijd zitten, ze is samen met de man 'in charge', zij kan ook iemand inhuren om het te laten doen, ze kan RTL inhuren, dan kan ze toch ook een aannemer inhuren, aan het laten voortbestaan van de situatie is zij niet minder schuldig.quote:En laat niet je gezin in de zooi zitten voor langere tijd. Neem dan een maand vrij en zorg dat het geregeld is en als dat niet kan begin er dan niet aan, sjonge jonge....
Ze moet gewoon hetzelfde doen als wat die man zou moeten doen als ie het niet aankan, namelijk hulp inroepen. En nou niet roepen dat haar man dat niet wilt, haar man wilt RTL waarschijnlijk ook niet.quote:Snap best dat de vrouw (niet specifiek deze uitzending) ook wel wat kan doen, maar dat houd ook op als ze niet weet waar ze mee bezig is. Sommige mensen zijn niet zo goed in klussen en dan maak je meer kapot dan je lief is... Moet zij zich verplicht voelen om zich om te scholen tot eenmansklusbedrijf omdat haar man niet opschiet???
Er zijn wel 100 andere manieren om iets gedaan te krijgen, dit is de meest egoïstische in mijn ogen.quote:Ik kan beide kanten wel begrijpen en zo'n programma inschakelen is wel behoorlijk drastisch, maar blijkbaar voelen die mensen zich toch zover gedreven door de situatie.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er zijn wel 100 andere manieren om iets gedaan te krijgen, dit is de meest egoïstische in mijn ogen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:52 schreef Ole het volgende:
Ik vind het nog steeds wel stoer van Petra dat ze hier heeft durven posten en is blijven posten.
Nogmaals geef aan waar ik dat structureel doe, ik wil het juist hebben over de algemene opzet van het programma, dat deugt volgens mij niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:52 schreef Ole het volgende:
Op de man spelen? Volgens mij zijn jullie daar nogal mee bezig!
quote:Jullie kennen haar helemaal niet, en haar persoonlijke situatie ook niet. Zelf zou ik het ook niet in mijn hoofd halen om aan zo'n programma mee te doen. Al zou ik geld toe krijgen!
En daar ben ik principeel op tegen, we willen teveel en als we het niet kunnen dokken dan maar zo. Werk toch gewoon voor wat je wilt en leef niet boven je stand, bovendien is het ook niet helemaal waar wat je zegt, want bij dit programma kunnen ze het best financieel bolwerken, het schiet alleen niet op, dat is alles.quote:Je weet dat ze in zo'n programma de extremen uitvergroten. Dat wist Petra ook toen ze er aan begon, en dat weet je ook als je naar zo'n programma kijkt. Ik kijk naar dit programma puur uit leedvermaak, geef ik ook toe. Vooral ook dat ik dan denk: goh, valt het bij mij allemaal nog mee! Op dit sentiment spelen veel programma's in tegenwoordig. Begin bij Oprah, en via "De opvoedpolitie"en eindig bij De Afvallers XXL.
En ja, mensen die deelnemen en 'met de billen bloot gaan' krijgen er wel iets voor terug: een mooier huis voor de één, 20 kg lichter voor de ander, en de derde krijgt gratis psychische hulp, of een nanny. Zaken die deze mensen anders niet kunnen betalen.
In ruil daarvoor sta je voor lul op tv, dat is waar.
Ik zag de voorstukjes, ergerde me kapot en ben maar eens gaan kijken, wat resulteerde in nog meer ergernis.quote:Nogmaals, ik zou het zelf nooit doen, maar een ander? Ik kijk er graag naar.
Jullie kijken er toch ook wel eens naar? Helemaal niet erg.
Juist daar gaan we maar even niet op, zo kan ik het ook, weer een klassiek voorbeeld van zwart-wit denken en de zaak eenzijdig willen zienquote:Tja, die straatbewoner, het zal wel.
Stoer, durven....we staan hier toch niet op het schoolplein? Ik vind het gewoon bijzonder dat ze hier post, maar wat is er nou gedurfd aan dat ze het blijft doen, ik zou het eerder abnormaal vinden als ze ineens wegbleef bij een beetje kritiek.quote:Ik vind het nog steeds wel stoer van Petra dat ze hier heeft durven posten en is blijven posten.
Zie jij dat anders? Ook prima.
Vast niet, maar ik zou het wel een reden vinden om niet aan zo een programme deel te nemen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:58 schreef xxjosjex het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Ik denk alleen niet dat ze meedoet aan het programma om haar man bewust voor schut te zetten op tv.
In die aflevering die bij Boulevard kwam, werd die vent wel degelijk tegen zijn wil gefilmd, die wilde er echt niet aan meedoen, maargoed dat weet ik ook niet precies eerlijk gezegd.quote:Ben wel benieuwd, die man kan toch zelf ook zeggen dat ie weigerd mee te doen met het programma? Dan gaat het hele verhaal toch ook gewoon niet door, met opnames enzo?? Vrije wil houdt toch niet op met bestaan zodra er camera's op je kop staan gericht??
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dus jij bent dat dikke luie mens waar ik mij net aan heb lopen ergeren?
OMG, waarom zijn jullie zo onzelfstandig, laten jullie je mannen na een 40 urige werkweek de zooi opruimen en als ze dat dan niet voorelkaar krijgen zetten jullie je kerels publiekelijk voor joker.
Misselijkmakend.
Behang afscheuren, opruimen en behangen kan iedereen, zelfs mensen met ettelijke kilo's overgewicht, zou zelfs wel goed voor je zijn om wat meer in beweging te zijn.
Leer eens lezen, hij richt een posting n.a.v. een quote van jou, aan jouquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef Ole het volgende:
NB: er loopt in KLB ook een topic over dit programma. Was die niet van jou?
Misschien hoort deze discussie meer daar thuis. Maar ok.
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dan nog wat als jij goed gelezen hebt dan weet je dat ik er zelf een topic over heb geopend in KLB, volgens mij sluit dit uitstekend aan met hetgeen Loedertje het over had.
fout. ik was te snel met mijn postquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Leer eens lezen, hij richt een posting n.a.v. een quote van jou, aan jou
[..]
Daar was op tv niets van te zien, 1 grote bende, ook op huishoudelijk gebied.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef Ole het volgende:
Ms zat ze wel te werken achter die laptop.Hoe weet hij dat nou?
Die eerste zin ging alleen over de persoon in kwestie, daarna had ze het duidelijk over jullie (ik neem niet aan dat ze daarmee insinueerde dat die vrouw zo dik was dat er meervoud voor gebruikt moet worden ipv enkelvoud).quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef Ole het volgende:
Deze post van Loedertje vind ik nogal op de man. Jij bent het ermee eens.
[..]
Dat weet jij niet, dit is speculeren, maar zij heeft een pré op ons, omdat ze behalve de tv-uitzending meer heeft gehad om haar mening op te baseren.quote:En dat van die straatbewoner:
Die oordeelt op basis van het feit dat hij haar achter haar laptop heeft gezien en ze koffie zat te drinken?
Misschien, misschien, misschien, speculaties, speculaties, ik zeg niet dat die buurvrouw de meest objectieve bron ter wereld is, maar dat wat ze zegt best in ogenschouw genomen mag worden, ze is per slot ook gewoon een user hier waarnaar geluisterd mag worden.quote:Ms zat ze wel te werken achter die laptop.Hoe weet hij dat nou?
En zelf drinkt hij zeker nóóit koffie ook.
Tuurlijk
Daar ga ik niet over.quote:
NB: er loopt in KLB ook een topic over dit programma. Was die niet van jou?
Misschien hoort deze discussie meer daar thuis. Maar ok.
Nee zo zal ze dat niet bedoeld hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die eerste zin ging alleen over de persoon in kwestie, daarna had ze het duidelijk over jullie (ik neem niet aan dat ze daarmee insinueerde dat die vrouw zo dik was dat er meervoud voor gebruikt moet worden ipv enkelvoud).
[..]
True, ik ken haar ook alleen van hier posten. Maar haar buurvrouw ookquote:Dat weet jij niet, dit is speculeren, maar zij heeft een pré op ons, omdat ze behalve de tv-uitzending meer heeft gehad om haar mening op te baseren.
[..]
OKquote:Misschien, misschien, misschien, speculaties, speculaties, ik zeg niet dat die buurvrouw de meest objectieve bron ter wereld is, maar dat wat ze zegt best in ogenschouw genomen mag worden, ze is per slot ook gewoon een user hier waarnaar geluisterd mag worden.
[..]
Ok.. nou ja, Mike moet maar zien.quote:Daar ga ik niet over.
Dan wijs ik je wederom op het klaagbaak topic alwaar ik exact hetzelfde schreef in het algemeen over luie vrouwen die denken dat hun man een butler is en 24 uur per dag kan werken als het mevrouw uitkomt zodat mevrouw met haar armen over elkaar de opdrachten die zij heeft gegeven op haar luie krent kan doen, het liefst met een telefoon en laptop binnen handbereik zodat ze haar familie en vriendinnen kan bellen om te gaan klagen als hij niet doet wat zij heeft opgedragen.quote:
Mooi, daar hou ik wel vanquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Ole het volgende:
Deze discussie zal nog wel even lopen denk ik
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mooi, daar hou ik wel van![]()
@ Loedertje, ik vind het bewonderenswaardig dat je als vrouw zo denkt, de meeste vrouwen zien het als verraad van hun geslacht om dit maar te durven denken, er zijn echt vrouwen die zo zijn zoals jij beschreef en dat mag gezegd worden.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
@ Loedertje, ik vind het bewonderenswaardig dat je als vrouw zo denkt, de meeste vrouwen zien het als verraad van hun geslacht om dit maar te durven denken, er zijn echt vrouwen die zo zijn zoals jij beschreef en dat mag gezegd worden.
Niet alleen daar in jouw wijk hoor, hier kan men er ook wat vanquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:51 schreef Stali het volgende:.
Hier in de wijk is het gros van de vrouwen zo. En die mannen zijn in hun vrije tijd alleen maar aan het klussen. Nu zijn het ook geen types waarvan je denkt, goh die leest ook wel eens een boek maar dit terzijde. Al dat werk wordt gewoon van die mannen verwacht.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:55 schreef Loedertje het volgende:
En frappant is vaak wel dat die vrouwen de zwembandjes dragen, de mannen de rest
Eerder met luie afhankelijke zeurende vrouwen, de omvang maakt weinig uitquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:04 schreef DroogDok het volgende:
[..]
![]()
Wat is jouw probleem precies met zwaardere vrouwen vraag ik mij af?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niet alleen daar in jouw wijk hoor, hier kan men er ook wat van
(zelfde afkomst denk ik)
Hehe, ik ben ook een wanhoopsgeval met betrekking tot bijvoorbeeld een gasleiding (belde m'n broertje die heel gemakkelijk begon te kletsen over warteltjes en weet ik veel wat) dus vol goede moed naar de gamma met dat verhaal alwaar een verkoper mij serieus aankeek en vroeg wanneer ik dat plan dan wilde gaan uitvoeren omdat hij dan zou zorgen dat hij op dat moment niet in mijn woonplaats zou zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:06 schreef xxjosjex het volgende:
Ben het grotendeels wel met je eens hoor loedertje, maar ik hou nog altijd wel in mijn achterhoofd dat er genoeg vrouwen zijn die je echt niet een hamer in de hand wil geven, want dan gaat het finaal fout....
En er zijn ook genoeg mannen die "het allemaal zelf beter kunnen" en niet willen dat vrouw-lief zich bemoeid met "hun" kluswerk...
Ben zelf ook de algelopen weken zelf aan het klussen, maar zoek ook hulp waar nodig. Vind het leuk om te doen en ook om nieuwe dingen te leren. Maar kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die het gewoon echt niet willen...
Het stikt er hier in de omgeving van, ze vielen mij nooit zo op in andere plaatsen, hier zijn ze oververtegenwoordigd.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef Loedertje het volgende:* Hij betaald te weinig alimentatie (dan neem je zelf een baantje
quote:
M;n typo's zul je nog vaker kunnen quoten babe .quote:
Jaja behalve als een kerel zijn vrouw de deur wijst als het uitgaat omdat hij diegene is die het huis bezit en het hoogste inkomen heeft zekerquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:41 schreef Ole het volgende:![]()
moet toch wel lachen. Als (dikke) vrouw zijnde maar zo fijn altijd was het míjn huis, had ik een hoger inkomen. Als de relatie uitging was het
Doeiiiiii.
Lekker hoor om niet afhankelijk te zijn! En dat zouden we allemaal moeten doen
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dan gaan jullie huisvrouwtjes lekker bij elkaar zitten en zwammen hoe schandalig die man wel weer niet is
De vorige-week-vent is niet te bekijken op RTLgemistquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:27 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, die vorige week-vent was verschrikkelijk, ik (en vriendin!) moest echt wel me verbijten om niet die vent uit de TV te trekken.
Deze week viel het zeker wel mee, alhoewel die vent ook weer een zacht gekookt eitje was. Hoe bedoel je aanpakken, waarom doet zo iemand de kids dat aan.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:27 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, die vorige week-vent was verschrikkelijk, ik (en vriendin!) moest echt wel me verbijten om niet die vent uit de TV te trekken.
Deze week viel het zeker wel mee, alhoewel die vent ook weer een zacht gekookt eitje was. Hoe bedoel je aanpakken, waarom doen een vader EN moeder de kids dat aan.
Zou misschien kunnen. Mail ze anders even.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De vorige-week-vent is niet te bekijken op RTLgemistNogal vreemd, want de laatste staat wel in de lijst. Zouden ze er veel commentaar op hebben gekregen of zo?
Als je de page source bekijkt zie je dat de links sowieso een beetje raar zijn. Ik denk dat ze een foutje hebben gemaakt, maar animo om te (her)kijken is blijkbaar erg laag.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zou misschien kunnen. Mail ze anders even.
Aan het laten voorbestaan van die situatie acht ik haar niet minder schuldig, in de meeste gevallen heeft zij meer tijd dan hijquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
Dat ook; alhoewel paps met de verbouwing is gestart
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jaja behalve als een kerel zijn vrouw de deur wijst als het uitgaat omdat hij diegene is die het huis bezit en het hoogste inkomen heeft zeker
Dan gaan jullie huisvrouwtjes lekker bij elkaar zitten en zwammen hoe schandalig die man wel weer niet is
Dat klopt maar ik had het niet over jou persoontje, maar over hoe het zou zijn als de rollen zouden zijn omgedraaid ten opzichte van jouw situatie. Ik weet niet of je begaafdheid bezit je te verplaatsen in een andere situatie?quote:Op zondag 13 april 2008 04:39 schreef Ole het volgende:
[..]
ik zeg dus dat ik echt de non= huisvrouw ben.
En daarbij nog dat ik de hoofdhuurder/eigenaar ben van het huis
en drukke baan ook nog... ben op zoek naar een interieurvverzorger m/v
duhh
Hear hearquote:Op donderdag 17 april 2008 20:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, ze werken allebei ongeveer even hard en zij is ook handig. En ze wilden dit opknaphuis allebei hebben.
Waarom zou hij het dan alleen moeten opknappen?
Hoezo, ik vond dit nou echt een modelvent, deed alles wat die mannen wilden, bracht tijd door met zijn gezin en dan nog moest er in een kleine mate op hem gefoeterd worden door die turk.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:28 schreef veldmuis het volgende:
Die kerel is trouwens ook een beetje een smeerlap.
Daar heb je gelijk in. Ik bedoelde in hoe hij eruit zag. Van die vieze haren enzo.quote:Op vrijdag 18 april 2008 02:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoezo, ik vond dit nou echt een modelvent, deed alles wat die mannen wilden, bracht tijd door met zijn gezin en dan nog moest er in een kleine mate op hem gefoeterd worden door die turk.
Het bleef deze keer zo netjes omdat die vent het zo sportief opnam.
Heb niet gekeken maar was het weer zo'n type als waar we het al eerder over hadden?quote:Op donderdag 17 april 2008 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een in en in jankerig zeikwijf, hij is een goede gezinsman, goede vader en werkt hard en als ie tijd heeft doet ie wat, wat kan ie in vredesnaam nog meer doen?
Wat een baggerprogramma
Klopt!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:00 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zit nu te kijken naar die aflevering met dat meisje met MS en die eikelige vriend en dan zie ik daar opeens "Nolleke - moeder van Pascal" en ik denk, dat is die Nolleke "jij daar met je knipschaar" van Expeditie Robinson!
Maar ze heeft toch echt zelf de trap besteldquote:Op donderdag 17 april 2008 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hear hear
Als je tijd hebt om te janken heb je ook tijd voor iets anders.
Takkewijf is het.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:28 schreef veldmuis het volgende:
"Oh ik had verwacht dat het wel te doen zou zijn"
Wat een trut.
Nu pasquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:24 schreef SigmundFreud het volgende:
Overigens staat de aflevering van 3 april (met die zoon van Nolleke) inmiddels online!
Ja ik heb hem inmiddels gezien! Wat een eikel zeg!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nu pas?
Nou Duderinnetje, als je 'm nog niet hebt gezien, veel plezier!![]()
Ik snap die slappe kerels niet dat ze bij die vrouwen willen blijvenquote:
Ik weet niet over welke aflevering het nu gaat, maar ik heb het over de gemiddelde aflevering in het algemeen, soms was het best bewoonbaar, maar het zag er niet op en top uit en daarom mocht er gejankt wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:13 schreef deedeetee het volgende:
Hoezo verwend en materialistisch ? Die woning was gewoon een ramp met een paar muren. Daar zou ik nog geen week tussen willen zitten hoor.
Nou dit was absoluut niet bewoonbaar hoor, zelfs de wc stond min of meer muurloos in de benedenverdieping. De spoelbak hing aan een paar lattenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke aflevering het nu gaat, maar ik heb het over de gemiddelde aflevering in het algemeen, soms was het best bewoonbaar, maar het zag er niet op en top uit en daarom mocht er gejankt worden [ afbeelding ]
Lees nog eens de post die je gequote hebt, ken jij de woorden 'gemiddeld' en 'algemeen'?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou dit was absoluut niet bewoonbaar hoor, zelfs de wc stond min of meer muurloos in de benedenverdieping. De spoelbak hing aan een paar latten
Als je binnen kwam had je er prima zicht op![]()
Er ontbraken dus hier een een paar muren enzo....
Daar reageerde deedeetee dus op. Leze is ook een vak.quote:Ik weet niet over welke aflevering het nu gaat
Dat zeiden ze aan het begin ook slimmerik.quote:
Oh is dat een nieuwe?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:27 schreef Ole het volgende:
Dit zijn trouwens herhalingen. Onze klusturk doet hier nog niet mee.
Dat maakte het verhaal ineens heel anders idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:03 schreef Angelof9 het volgende:
Die jongen van gisteren wilde echt wel, maar het was gewoon te moeilijk voor hem nadat z'n vader was overleden.
Mee eens. En dat wijf leek in het begin wel een MILF maar later vond ik het maar een enge zeikerin.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat maakte het verhaal ineens heel anders idd.
Dat wijf was om te brakenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:03 schreef Angelof9 het volgende:
Die jongen van gisteren wilde echt wel, maar het was gewoon te moeilijk voor hem nadat z'n vader was overleden. Ik vond die vrouw maar een zeikerd, ze had zelf toch ook wel even die trapleuning vast kunnen schroeven? Bovendien hadden ze best een luxe woonkamer op zolder, dus zo dramatich was het allemaal niet,
Ik was aan het eind ook echt onder de indruk van wat die jongen allemaal had afgemaakt nadat het klusteam was weggegaan!
Maar die kroonluchter! Die was om te braken.
Zie wat ik in mijn eigen topic heb gepostquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Hee, Tong, jij zat dertigers te kijken he? Of ben je ookal afgehaakt?.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie wat ik in mijn eigen topic heb gepost
z'n vrouw mag ook niet klagen volgens mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:09 schreef Ole het volgende:
volgens mij is zijn IQ lager dan dat van Bonnie
Als je als vrouw die hint niet snapt dan ben je echt een simpele labiele doos.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
John Williams :
'Kun je zonder haar ?
Pijnlijke stilte
Idd ze zou hem op een voetstuk moeten plaaatsen en aan hem vragen of ie dat voetstuk zelf wil maken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:20 schreef Stali het volgende:
De minachting, het kleinerende wat die vrouw heeft naar haar partner..
Het is gewoon een stomme vraag.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:20 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Als je als vrouw die hint niet snapt dan ben je echt een simpele labiele doos.
mijn beeldscherm wat doe je!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd ze zou hem op een voetstuk moeten plaaatsen en aan hem vragen of ie dat voetstuk zelf wil maken.
Ik zap net in hoor, dus de bak ellende heb ik gemist.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd ze zou hem op een voetstuk moeten plaaatsen en aan hem vragen of ie dat voetstuk zelf wil maken.
Hij heeft er inmiddels een stapelbed van gemaakt. Althans dat wilde ie. Het zijn nu twee bedden naast elkaar op de grond.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:29 schreef Blaat-Schaap het volgende:
ooh, dat bed.. lijkt me relaxed... een zwevend bed... lekker n...... terwijl je door de kamer zweeft
moet je 'geen 10 tonner als vrouw hebben, of wat grotere keijl bouten
Met een magnetisch bed schijnt het niet uit te maken. Best apart.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:29 schreef Blaat-Schaap het volgende:
ooh, dat bed.. lijkt me relaxed... een zwevend bed... lekker n...... terwijl je door de kamer zweeft
moet je 'geen 10 tonner als vrouw hebben, of wat grotere keijl bouten
Ja fantastisch programma (heb het sinds kort ontdekt) en John Williams presenteert het echt superleuk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind John Williams ook fantastisch in dit programma. Op zijn lijf geschreven! Die Ibrahim vind ik zo geestig: hij heeft min of meer de taak de onwillige klusser terug te geven dat ook iemand anders als zijn vrouw, de man toch wel heel vreemd vindt![]()
Elke week weer genieten van dit programma. En gisteren tja.... die vent... geen greintje, maar dan ook geen greintje meegevoel voor iets anders dan meneer zelf. Empathie: 0. Héél griezelig...![]()
Het is een perfect team: Williams, de klusbroers, Ibrahim.
Zo , die moeder die de hele woonboot in gebruik heeft genomen als 2e hands verzamelloods. Arme man.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:00 schreef Psych-case het volgende:
Stelletje slonzen op een woonboot deze week.
Die oudste dochter ziet er wel leuk en lief uit.
Zij had niks en kwam daar met een kroost aan boord, krikte er nog 2 bij, verzamelde een hoop rotzooi bij elkaar voordat die man het door had!quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:39 schreef Angelof9 het volgende:
Ik had ook echt medelijden met die man. Wat een vreselijke vrouw, die vent had niets in te brengen op zijn eigen boot! Hij leek me ook niet bijzonder gelukkig.
Ze had een bh aan! (duidelijk zichtbaar aan de rugkwabbels)quote:
hij mag wel oppassen als een keer echt goed gaat nadenken over die relatie. dan is ze zo weg.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Sjongejonge, die vent... wat een egoïst whoaaaaaah. Laat z'n vrouw al ruim acht jaar in zo'n bouwplaats zitten met twee kinderen en dan nog een verhaal afsteken met 'ik, ik, ik, ik' zo'n tachtig keer.
Wat ben je dan een klaploper, om alles af te schuiven. Zegt ie op een gegeven moment: "Ik denk dat jij maar eens goed na moet denken over onze relatie, want ik weet het niet".
![]()
Ik denk dat dat hun relatie wel typeert: Hij schuift alles af op haar. Hij is de vermoorde onschuld. Wat een griezel.
Wel een beha? Nou de ondersteuning ontbrak.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze had een bh aan! (duidelijk zichtbaar aan de rugkwabbels)
Ze kan beter gaan scheiden van die vent.....wat een creep
Voor vrouwen is het een enig programma jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:07 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja fantastisch programma (heb het sinds kort ontdekt) en John Williams presenteert het echt superleuk.
Ik vraag me ook af of ze dat zouden doen en vooral durven in hun vrije tijd zonder een RTL cameraploeg aan hun zijdequote:Op zaterdag 18 april 2009 00:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat ik zo knap vind aan zowel John Williams als aan Ibrahim is dat ze rustig zeggen wat ze denken. Er wordt door hen beiden niet om heen gedraaid in dat programma. En dat blijft me boeien, hoe ze dat doen. En vooral die John lijkt daar zijn hand niet voor om te draaien. Knap hoor.
Nou zeg, stel je niet zo onbedaarlijk aan. Er zijn hele werelddelen waar kinderen bij ouders in de kamer slapen (hel, hele families soms) en behalve dat je kan zeggen dat het niet ideaal is, lijkt het me een tikje vreemd om daar 'rare ideeën' bij te krijgen. Ik vind dat je daarmee nogal wat zegt ook, over deze mensen die je niet eens kent.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou ik krijg daar hele rare ideeën bij. Er horen om bepaalde redenen geen kinderen in de ouderslaapkamer te wonen en dat zoiets jarenlang, tóch gebeurt vind ik op het randje van het toelaatbare.
Inderdaad. Ik vraag me altijd af wanneer kinderen in dit soort omstandigheden moeten leven, er niet eens iemand is die dat meldt bij het AMK ofzo. Dit soort mensen die letterlijk geen ruimte bieden aan de ontwikkeling van hun kinderen, moeten begeleiding o.i.d. hebben. Dat dit BESTAAT in Nederland, ongelooflijk!quote:Op zondag 19 april 2009 09:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb zo'n familie gekend die zo leefden. (een van de kinderen zat bij mijn zoon in de klas en hij speelde er af en toe wel eens)
heel de bovenverdieping was onbegaanbaar en beneden sliep de hele familie op slaapbanken in de huiskamer.
beide kinderen hadden nog nooit een slaapkamer gehad.
pas toen pa en ma gingen scheiden en moe het huis wilde gaan verkopen, werd de boel opgeknapt (lees: verkoopbaar) gemaakt
ma en de kinderen zijn verhuisd naar een huis dat wederom een bouwval was, maar ik heb ze nooit meer gezien of gesproken. ik hoop voor de kinderen dat het goedgekomen is.
onbegrijpelijk dat zulke dingen gebeuren
Door de weeks werkt hij in het magazijn, in het weekend draait hij en slaapt hij uit dus kind(eren) en vrouw komen aandacht te kort. Tsja dat draaien is zijn hobby en hij verdient er ook nog wat mij dus dat wilt hij niet zo laten schieten. Hij moet een balans zien te vinden anders raakt hij zijn vrouw kwijt, dat zou dan zijn 2e vrouw zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:07 schreef Angelof9 het volgende:
Ik kreeg de indruk dat die jongen helemaal geen klusser was, maar wilde voor zijn vriendin en kinderen een huis op knappen. Toen het allemaal niet wilde lukken, is hij weggevlucht in zijn muziek. Ik kreeg ook de indruk dat er meer aan de hand was dan we te zien kregen, nl. dat zijn vriendin zou opstappen als hij niet wat meer aandacht aan het gezin ging besteden. Ik had echt medelijden met allebei.
En wat een miniscuul claustrofobisch huis...
Ik vraag me af of dit kinderen wel zo erg uitmaakt. Ik bedoel begrijp me niet verkeerd, maar ik ken mensen die niet goed behuisd waren, maar wel een band in het gezin onderling hadden die niet kapot te krijgen was/is. Dat was in menig welgesteld gezin, waarbij ieder een eigen kamer had niet altijd het geval.quote:Op zondag 19 april 2009 09:16 schreef French het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vraag me altijd af wanneer kinderen in dit soort omstandigheden moeten leven, er niet eens iemand is die dat meldt bij het AMK ofzo. Dit soort mensen die letterlijk geen ruimte bieden aan de ontwikkeling van hun kinderen, moeten begeleiding o.i.d. hebben. Dat dit BESTAAT in Nederland, ongelooflijk!
Het kan ook een brilliante smoes zijn in plaats van de ewige 'ik heb hoofdpijn' natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:50 schreef Boca_Raton het volgende:
In het geval van die kinderen die vanaf geboorte bij hun ouders op de slaapkamer moesten slapen is het in mijn ogen geen geval van overmacht. Ik weet niet hoe het sexleven van de ouders eruit ziet, maar om daar al op zo'n jonge leeftijd mee geconfronteerd te worden vind ik heel heftig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |