Dat zeiden ze aan het begin ook slimmerik.quote:
Oh is dat een nieuwe?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:27 schreef Ole het volgende:
Dit zijn trouwens herhalingen. Onze klusturk doet hier nog niet mee.
Dat maakte het verhaal ineens heel anders idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:03 schreef Angelof9 het volgende:
Die jongen van gisteren wilde echt wel, maar het was gewoon te moeilijk voor hem nadat z'n vader was overleden.
Mee eens. En dat wijf leek in het begin wel een MILF maar later vond ik het maar een enge zeikerin.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat maakte het verhaal ineens heel anders idd.
Dat wijf was om te brakenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:03 schreef Angelof9 het volgende:
Die jongen van gisteren wilde echt wel, maar het was gewoon te moeilijk voor hem nadat z'n vader was overleden. Ik vond die vrouw maar een zeikerd, ze had zelf toch ook wel even die trapleuning vast kunnen schroeven? Bovendien hadden ze best een luxe woonkamer op zolder, dus zo dramatich was het allemaal niet,
Ik was aan het eind ook echt onder de indruk van wat die jongen allemaal had afgemaakt nadat het klusteam was weggegaan!
Maar die kroonluchter! Die was om te braken.
Zie wat ik in mijn eigen topic heb gepostquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Hee, Tong, jij zat dertigers te kijken he? Of ben je ookal afgehaakt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |