Hij heeft er inmiddels een stapelbed van gemaakt. Althans dat wilde ie. Het zijn nu twee bedden naast elkaar op de grond.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:29 schreef Blaat-Schaap het volgende:
ooh, dat bed.. lijkt me relaxed... een zwevend bed... lekker n...... terwijl je door de kamer zweeft
moet je 'geen 10 tonner als vrouw hebben, of wat grotere keijl bouten
Met een magnetisch bed schijnt het niet uit te maken. Best apart.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:29 schreef Blaat-Schaap het volgende:
ooh, dat bed.. lijkt me relaxed... een zwevend bed... lekker n...... terwijl je door de kamer zweeft
moet je 'geen 10 tonner als vrouw hebben, of wat grotere keijl bouten
Ja fantastisch programma (heb het sinds kort ontdekt) en John Williams presenteert het echt superleuk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind John Williams ook fantastisch in dit programma. Op zijn lijf geschreven! Die Ibrahim vind ik zo geestig: hij heeft min of meer de taak de onwillige klusser terug te geven dat ook iemand anders als zijn vrouw, de man toch wel heel vreemd vindt![]()
Elke week weer genieten van dit programma. En gisteren tja.... die vent... geen greintje, maar dan ook geen greintje meegevoel voor iets anders dan meneer zelf. Empathie: 0. Héél griezelig...![]()
Het is een perfect team: Williams, de klusbroers, Ibrahim.
Zo , die moeder die de hele woonboot in gebruik heeft genomen als 2e hands verzamelloods. Arme man.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:00 schreef Psych-case het volgende:
Stelletje slonzen op een woonboot deze week.
Die oudste dochter ziet er wel leuk en lief uit.
Zij had niks en kwam daar met een kroost aan boord, krikte er nog 2 bij, verzamelde een hoop rotzooi bij elkaar voordat die man het door had!quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:39 schreef Angelof9 het volgende:
Ik had ook echt medelijden met die man. Wat een vreselijke vrouw, die vent had niets in te brengen op zijn eigen boot! Hij leek me ook niet bijzonder gelukkig.
Ze had een bh aan! (duidelijk zichtbaar aan de rugkwabbels)quote:
hij mag wel oppassen als een keer echt goed gaat nadenken over die relatie. dan is ze zo weg.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Sjongejonge, die vent... wat een egoïst whoaaaaaah. Laat z'n vrouw al ruim acht jaar in zo'n bouwplaats zitten met twee kinderen en dan nog een verhaal afsteken met 'ik, ik, ik, ik' zo'n tachtig keer.
Wat ben je dan een klaploper, om alles af te schuiven. Zegt ie op een gegeven moment: "Ik denk dat jij maar eens goed na moet denken over onze relatie, want ik weet het niet".
![]()
Ik denk dat dat hun relatie wel typeert: Hij schuift alles af op haar. Hij is de vermoorde onschuld. Wat een griezel.
Wel een beha? Nou de ondersteuning ontbrak.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze had een bh aan! (duidelijk zichtbaar aan de rugkwabbels)
Ze kan beter gaan scheiden van die vent.....wat een creep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |