Deze heb ik nog;quote:
Ik hoorde laatst dat er mensen op het terrein woonden nu.. soort antikraak of zo.. maar dat zou ook broodje aap kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:44 schreef Sodje het volgende:
tvp!!
Iemand hier eigenlijk al eens bij "het kasteel van Almere" geweest?? Heb er wel eens geprobeerd binnen te komen, maar mn eerste poging (mede door de waarschuwing voor honden op het terrein) mislukte.......
Noord-Korea heeft ook een heel tof gebouwquote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef ACT-F het volgende:
Dit lijkt me nou echt mooi om op de gevoelige chip vast te leggen:
http://nos.nl/artikel/124(...)d-in-noordchina.html
Jammer dat het een beetje ver weg is
Tegenwoordig ziet het er iets minder desolaat uit; minstens één kant van het gebouw is inmiddels voorzien van glas in de gevels.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:55 schreef MrMonkeyman het volgende:
Noord-Korea heeft ook een heel tof gebouw
Tof! Ben meteen wezen kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Resulterende foto staat nog op m'n Flickr account.
Wie zegt mij dat ik die regel op moet volgen? Als het anders rijp voor de sloop is...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:51 schreef siekman het volgende:
Ik breek ook nergens in , spullen neem ik ook niet mee.
hooguit trespassing meer kunnen ze me niet maken
urbex heeft 1 gouden regel welke je op moet volgen
leaf nothing but footprints , take nothing but pictures
je wit niet weten wat er allemaal verlaten is met meubels en al .
denk aan mensen in de gevangenis of een gesticht erfenis problemen
Omdat het gewoon niet jouw eigendom is?quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:44 schreef klotefokker het volgende:
[..]
Wie zegt mij dat ik die regel op moet volgen? Als het anders rijp voor de sloop is...
Zonde om dat mooie donkere haar er af te halen voor een fotoquote:Op maandag 8 maart 2010 13:05 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Het zou een betere foto zijn geweest zonder haar.
Google. Zelf op pad gaanquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:45 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zonde om dat mooie donkere haar er af te halen voor een foto![]()
Hmm, voorbereiding dusquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:45 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zonde om dat mooie donkere haar er af te halen voor een foto![]()
Ik ga komend weekeinde rondkijken in Brabant, en net in België. Wat is "omgeving" Uden? Welke straal?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:45 schreef tubacloud het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een urban locatie om een vriendin van mij te fotograferen... kan er zo gauw geen vinden in de omgeving Udeniemand suggesties?
Ja, zo heb ik vorig jaar les gehad in een oud kloosterpand waar de ramen bijna allemaal kapot waren of vastgemetseld, en we mochten niet naar de bovenste verdieping of de kelder vanwege asbest gevaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:33 schreef LSD.tv het volgende:
Jammer dat het in Nederland zo schaars is met dit soort plekken,
is in België de regelgeving anders oid dat het daar allemaal maar blijft staan?
Ik heb er toch nog +- 40 in google earth staan die ik wil bezoeken hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:33 schreef LSD.tv het volgende:
Jammer dat het in Nederland zo schaars is met dit soort plekken,
is in België de regelgeving anders oid dat het daar allemaal maar blijft staan?
Zou ik die mogen inzienquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb er toch nog +- 40 in google earth staan die ik wil bezoeken hoor
Helaas, nee. Maar als je aangeeft waar je iets zoekt wil ik wel even kijken of ik je wat tips kan gevenquote:
im still waitin'quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Helaas, nee. Maar als je aangeeft waar je iets zoekt wil ik wel even kijken of ik je wat tips kan geven
Heb je iets in Nijmegen of omgeving?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar als je aangeeft waar je iets zoekt wil ik wel even kijken of ik je wat tips kan geven
Omgeving Eindhoven, behalve Strijp Squote:Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Helaas, nee. Maar als je aangeeft waar je iets zoekt wil ik wel even kijken of ik je wat tips kan geven
Sinds ik eens wat beter om me heen ben gaan kijken, ben ik er ook achtergekomen dat er meer zitten dan je zou denken inderdaad...quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:12 schreef TomR het volgende:
er zitten er meer in Nederland dan je denkt, ze zijn alleen niet altijd even mooi als in de andere landen om ons heen.
lol, das bij mij in de buurt bijna... Je bent eigenlijk een jaar of anderhalf tot 2 te laat. Dat is de oude coberco fabriek en wat er nu staat is nog maar 15% van wat er ooit stond ongeveer. Ik ben er vaak 's nachts in geweest & overdag 1x toen het leegstond, was toen best een gave plek. Is nu niks meer van over bijna.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:21 schreef Omniej het volgende:
[..]
Sinds ik eens wat beter om me heen ben gaan kijken, ben ik er ook achtergekomen dat er meer zitten dan je zou denken inderdaad...
Zo ben ik sindskort enorm nieuwsgierig naar een oude melkfabriek die naast de John Frostbrug in Arnhem staat. Is een gebouw waar ik toch echt al een jaar of 20 regelmatig langs kom, maar vroeger is het me nooit zo opgevallen. Enorm vervallen is het nu...
Gaat om dit gebouw: http://www.gelderlander.n(...)e-Cobercofabriek.ece
Ben een week of twee geleden nog op exact dezelfde plek geweest als waar die foto genomen is, en het gebouw ziet er volgens mij nog hetzelfde uit... Alleen liggen er nu wat meer ramen aan diggelen. Zou er graag nog 'ns binnen een kijkje nemen eigenlijk (wat waarschijnlijk onmogelijk is), heb nu alleen maar een snapshot van de buitenkant.
Tsja, voor mij is het dus ook praktisch om de hoek. Misschien dat ik juist daarom wel nooit echt aandacht aan dat gebouw heb besteed; pas kort geleden bedacht ik me dus dat het wellicht nog wel 'ns een toffe locatie kon zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:28 schreef TomR het volgende:
[..]
lol, das bij mij in de buurt bijna... Je bent eigenlijk een jaar of anderhalf tot 2 te laat. Dat is de oude coberco fabriek en wat er nu staat is nog maar 15% van wat er ooit stond ongeveer. Ik ben er vaak 's nachts in geweest & overdag 1x toen het leegstond, was toen best een gave plek. Is nu niks meer van over bijna.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:00 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk gaan we binnenkort naar die 2 locaties![]()
En deze staat voor komend weekend op de planning:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=842750
Je flickr staat met googlen ook idd bovenaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:05 schreef Danny het volgende:
[..]
hej, die onderste komt me bekend voor
[ link | afbeelding ](klik voor de hele serie)
Is dat zwembad er nog trouwens? Toen ik er was stonden ze op het punt te beginnen met breken.
Daar zijn onze trouwfoto's genomen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:00 schreef ACT-F het volgende:
Anders strooi ik wel met een locatie![]()
Wienerberger Steenfabriek Rijssen, groot en staat al een poos leeg (en te koop):
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=52.285245,6.536275&spn=0.003485,0.006813&t=h&z=17
Je kan altijd nog een kijkje nemen, ik heb geen idee hoe de status is van het gebouw dat er nog staat, het was wel mooi toen ik er kwam maar sinds de sloopwerkzaamheden heel ver zijn gevorderd ben ik er niet meer in geweest.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:39 schreef Omniej het volgende:
[..]
Tsja, voor mij is het dus ook praktisch om de hoek. Misschien dat ik juist daarom wel nooit echt aandacht aan dat gebouw heb besteed; pas kort geleden bedacht ik me dus dat het wellicht nog wel 'ns een toffe locatie kon zijn.
Maar is het deel dat er nu nog staat niet meer interessant?
Opzich wel leuke locatie, wel heel leeg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:00 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk gaan we binnenkort naar die 2 locaties![]()
En deze staat voor komend weekend op de planning:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=842750
beetje donker maar t lijkt me best engquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:23 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ziet het er nog best aardig uit. Maar als je het huis in loopt![]()
[ afbeelding ]
Toffe plek wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:23 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ziet het er nog best aardig uit. Maar als je het huis in loopt![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Moet ik nog even wegpoetsenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:29 schreef Omniej het volgende:
[..]
Toffe plek wel.
Er zit trouwens een enorme vlek linksboven op je eerste foto... Wasda?
ben je nog in brabant geweest?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga komend weekeinde rondkijken in Brabant, en net in België. Wat is "omgeving" Uden? Welke straal?
Ik ben net weer thuis, ja. Helaas voor jou: het was aan de kant van Uden/Eindhoven takkeweer vanmorgen, niet te fotograferen zonder kortsluiting in je camera te krijgen, dus zijn we naar het westen opgeschoven, en daar de grens over gegaan. Essen en Doel (België) waren het onderwerp vandaag.quote:
Nee, dat zei ik niet, ik zei dat ik gister een andere poging deed op andere objecten. Maar die werden dus bewaakt. Doel is gewoon leuk om te doen. Samen met fFarl een praatje gemaakt met twee van de resterende 38 bewoners, en wat pandjes bekeken. Qua drukte viel het heel erg mee trouwens.quote:
Als Essen 'niet toegankelijk' zou moeten zijn, dan zijn ze wat dingetjes vergeten... Zoals deuren die dicht en op slot zijn. Een hek waar je niet doorheen kunt wandelen. Ramen die dicht zijn. Of een bord met 'Streng Verboden te Betreden'. We hebben er een dik uur rondgelopen, binnen en buiten, en niet echt de moeite genomen om onzichtbaar te zijn. In tegendeel zelfs.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
En Essen was wel toegankelijk?
en ik denk dat ik die foto's ook wel ken ja.... Wel vaker voorbij zien komen..
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:02 schreef el-mar het volgende:
@spliffy, Vaste partners![]()
@mandano, In Santpoort ben ik urbex/ urban ontmaagdHeb idd wel eens betere pics gezien van deze plek, niet in het kerkje geweest? Ik vind het jammer dat je zoveel detail pics genomen hebt.. ik eigenlijk weinig van santpoort terug... (vind daarnaast de compos centraal, en zon beetje elke pics staat scheef vooral dat laatste is een kleinigheidje waar je ff aan kan denken.. stoere compos verzinnen komt vanzelf
)
een van mij nog:
[ afbeelding ]
Dankje.. Ik kan nu tenminste rustig naar bed... Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef RonaldV het volgende:
Ja, dat incrowd-wij-zijn-de-elite-Urbexers' gedoe is niet erg aanlokkelijk. Hoe moreel hoogstaand sommigen het ook beweren te doen.
be-grijpt je vrouw je niet meer?quote:
Als je maar niet denkt dat ik of mijn vrouw je gaan be-grijpen.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:Zielig he
![]()
mag ik bij jou komen wonen?????
Smatje.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou dat van jouw vrouw weet je maar nooit natuurlijk
je krijgt de groeten van die zwarte doos hier onder het bureauquote:
Bromtie nog vrolijk vandaan ja?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
je krijgt de groeten van die zwarte doos hier onder het bureau
hahaha ja ze pruttelt nog wel redelijk goed hoor... Maar eind dit jaar komt er wel weer een nieuwe.. Deze heb ik nu zo'n 3 jaar alweer geloof ik?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
Bromtie nog vrolijk vandaan ja?Kheb inmiddels alweer een nieuwe.
*groeten terug doet een kusje*
Doe eens lief.quote:
ok, heb ondertussen al een locatie gevondenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis, ja. Helaas voor jou: het was aan de kant van Uden/Eindhoven takkeweer vanmorgen, niet te fotograferen zonder kortsluiting in je camera te krijgen, dus zijn we naar het westen opgeschoven, en daar de grens over gegaan. Essen en Doel (België) waren het onderwerp vandaag.
Een poging gisteren stuitte op bewaking op de eerste twee lokaties, en een voor 75% afgebroken derde lokatie. Uiteindelijk hebben we ons beholpen met de Wageningse Berg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |