quote:Op zondag 7 maart 2010 23:02 schreef el-mar het volgende:
@spliffy, Vaste partners![]()
@mandano, In Santpoort ben ik urbex/ urban ontmaagdHeb idd wel eens betere pics gezien van deze plek, niet in het kerkje geweest? Ik vind het jammer dat je zoveel detail pics genomen hebt.. ik eigenlijk weinig van santpoort terug... (vind daarnaast de compos centraal, en zon beetje elke pics staat scheef vooral dat laatste is een kleinigheidje waar je ff aan kan denken.. stoere compos verzinnen komt vanzelf
)
een van mij nog:
[ afbeelding ]
Dankje.. Ik kan nu tenminste rustig naar bed... Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef RonaldV het volgende:
Ja, dat incrowd-wij-zijn-de-elite-Urbexers' gedoe is niet erg aanlokkelijk. Hoe moreel hoogstaand sommigen het ook beweren te doen.
be-grijpt je vrouw je niet meer?quote:
Als je maar niet denkt dat ik of mijn vrouw je gaan be-grijpen.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:Zielig he
![]()
mag ik bij jou komen wonen?????
Smatje.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou dat van jouw vrouw weet je maar nooit natuurlijk
je krijgt de groeten van die zwarte doos hier onder het bureauquote:
Bromtie nog vrolijk vandaan ja?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
je krijgt de groeten van die zwarte doos hier onder het bureau
hahaha ja ze pruttelt nog wel redelijk goed hoor... Maar eind dit jaar komt er wel weer een nieuwe.. Deze heb ik nu zo'n 3 jaar alweer geloof ik?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
Bromtie nog vrolijk vandaan ja?Kheb inmiddels alweer een nieuwe.
*groeten terug doet een kusje*
Doe eens lief.quote:
ok, heb ondertussen al een locatie gevondenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis, ja. Helaas voor jou: het was aan de kant van Uden/Eindhoven takkeweer vanmorgen, niet te fotograferen zonder kortsluiting in je camera te krijgen, dus zijn we naar het westen opgeschoven, en daar de grens over gegaan. Essen en Doel (België) waren het onderwerp vandaag.
Een poging gisteren stuitte op bewaking op de eerste twee lokaties, en een voor 75% afgebroken derde lokatie. Uiteindelijk hebben we ons beholpen met de Wageningse Berg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |