ja dat dacht ik ook... maar wie goed zoekt.....quote:Op maandag 22 december 2008 09:16 schreef icemotion het volgende:
Laatste wat ik gehoord heb is dat het er nog staat maar inmiddels potdicht zit en er niet meer in te komen valt
geen echt mooie locatiequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:10 schreef eddo1979 het volgende:
probeer is binnen te komen in hotel britania op de boulevard in vlissingen!
Je bent dan niet de eerste maar toch een hele gave locatie lijkt mij!
http://www.afotoart.nl/britania/index.html
Best cool!
die toko staat al zeker 10 jr "leeg" en ze weten nog steeds niet of ze het verder gaan slopen ofdat ze het gaan heropbouwen!
Zoals je het op de foto's ziet zo is het er nu nog steeds idd!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:52 schreef RSie het volgende:
[..]
geen echt mooie locatie![]()
maar die Pieces zijn wel![]()
![]()
staan die er nog steeds? hele mooie achtergrond voor andere shoots !
iemand trouwens ergens foto's uit de oude meelfabriek in Leiden?
of het gebouw van de oude Baroniefabriek in Alphen? of de vlakbij liggende drukkerij?
Ik vind de mooiere locaties iets waaraan je nog goed kan zien wat er voorheen heeft gezeten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:51 schreef eddo1979 het volgende:
[..]
Zoals je het op de foto's ziet zo is het er nu nog steeds idd!
Maar waarom geen mooie locatie als ik vragen mag?
Bijna zonde dat ik tijdens daglicht meestal aan het werk ben in Heerlen (detacheringsbaan.. dus gek veel buiten mn werk om ben ik er niet) Anders was ik het eens gaan checkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:34 schreef Ynske het volgende:
In heerlen staat op dit moment de Politieschool in de wijk Molenberg nog leeg, ergens dit jaar zal hieraan gesloopt gaan worden.
Nee, de horizon staat scheef, man!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:43 schreef PKfotografie het volgende:
pff is dat niet eng in een pand wat 45grade verzakt is?
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:39 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik vind haar broek erg goed passen bij de tegeltjes, alsof die daar op uitgezocht is
En bedankt, de rest heeft daar wat meer moeite mee?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:42 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je hebt een pluspunt kunnen vinden
Die wachten op iemand die het goede voorbeeld geeft. Voel je je al geroepen?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:27 schreef Debsterr het volgende:
En bedankt, de rest heeft daar wat meer moeite mee?
Ik ga mezelf geen schouderklopjes geven, en Freud heb ik al bedankt voor deze uitermate toffe fotoquote:Op zondag 1 maart 2009 16:30 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Die wachten op iemand die het goede voorbeeld geeft. Voel je je al geroepen?
De rest heeft wat moeite om aan de melige stemming van gister te ontsnappen.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En bedankt, de rest heeft daar wat meer moeite mee?
Ow, ben jij dat? Had je niet herkend meid!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga mezelf geen schouderklopjes geven, en Freud heb ik al bedankt voor deze uitermate toffe foto.
Haha kan gebeurenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:36 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ow, ben jij dat? Had je niet herkend meid!
De setting bevalt me, zonder meer.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:39 schreef freud het volgende:
Eentje van vorig weekend in Leuven, oude brouwerij waar we met een paar mensen heen geweest zijn. Beetje mix van urbex en modellen
[ afbeelding ]
ik ook niet, maar dat heeft wat te maken met scherpte in gezicht denk ikquote:Op zondag 1 maart 2009 16:36 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ow, ben jij dat? Had je niet herkend meid!
Kun je nagaan, dat vind ik zelf dus helemaal niet! Terwijl je dan zou denken dat ik het zelf ook zou zien.. maar goed, misschien een kwestie van smaak?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De setting bevalt me, zonder meer.![]()
Ik heb maar één aanmerking: door de pose en het standpunt van de fotograaf lijken de benen (en in mindere mate de heupen) van Debsterr echt enorm in vergelijking met de rest van haar, zowel in de lengte (wat op zich een goeie zaak is) als in de breedte. Het zou niet mijn keus zijn om een vrouw op die manier te fotograferen. Maar da's een kwestie van smaak.
dat zei ikquote:Op zondag 1 maart 2009 17:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dat vind ik zelf dus helemaal niet! Terwijl je dan zou denken dat ik het zelf ook zou zien.. maar goed, misschien een kwestie van smaak?
foto's heb ik niet zelf gemaakt zijn van een maat van me http://flickr.com/photos/41442510@N00/quote:Op zondag 1 maart 2009 18:48 schreef Ronalld het volgende:
Lekkere foto's! Hoe krijg je die derde (Google meegerekend) zo scherp en onbewogen op 1/2.5de shutter?
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:05 schreef icemotion het volgende:
Hey dat terrein in doetinchem ken ik.. kwam er zo'n 2 jaar geleden regelmatig langs op de fiets vanaf het station richting mn afstudeerstage. Toen ook al regelmatig zitten kijken naar plekken waar je dat hek over of door kon. Nooit wat mee gedaan though.
de laatste keren dat ik er was werd er af en toe nog door wat polen gewerkt, zal nu ook wel niet meer zijn? Hoefde toen niet eens over het hek heen, deur stond open.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:41 schreef ikJur het volgende:
in de omgeving achterhoek heb je in doetinchem de ABC fabriek. Vroeger is daar brand geweest in een aantal silo´s maar de rest van het pand staat er nog gewoon. Het is echt fucking huge vooral het fabrieks gedeelte is heel rauw en industrieel. Onwijze installaties, trappengangen en diepe gaten rare hoogteverschillen en vooral veel duivenschijtWe komen er vaak om te skaten in het kantoorgedeelte of om 's nachts bier te zuipen.
het oplichtende deel is het hele complex. Omgeven door een hek maar daar kom je makkelijk overheen.
[ afbeelding ]
url
en nog wat foto's
[ afbeelding ]
Kantoor gedeelte
Boven het kantoor gedeelte zit een grote hal met betonnen vloer en heelf veel houten stelling kasten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neuh dat gebeurd niet meer, ja hooguit om koper te jatten.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:23 schreef TomR het volgende:
[..]
de laatste keren dat ik er was werd er af en toe nog door wat polen gewerkt, zal nu ook wel niet meer zijn? Hoefde toen niet eens over het hek heen, deur stond open.
Bestaat het pand nog, en is het nog toegankelijk? Dan kan ik het op mijn lijstje zetten.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:41 schreef ikJur het volgende:
in de omgeving achterhoek heb je in doetinchem de ABC fabriek. Vroeger is daar brand geweest in een aantal silo´s maar de rest van het pand staat er nog gewoon. Het is echt fucking huge vooral het fabrieks gedeelte is heel rauw en industrieel. Onwijze installaties, trappengangen en diepe gaten rare hoogteverschillen en vooral veel duivenschijtWe komen er vaak om te skaten in het kantoorgedeelte of om 's nachts bier te zuipen.
het oplichtende deel is het hele complex. Omgeven door een hek maar daar kom je makkelijk overheen.
[ afbeelding ]
url
(...)
Fijn dat je het even meldt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:55 schreef siekman het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook bezig met ue fotografie .
Maar er wordt heel geheimzinnig gedaan over locaties , en je bent meteen een slechte urbexer als je een locatie strooit
Dus ik hou het in het besloten clubje waar ik volop lokaties krijg , en strooi .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |