ja dat dacht ik ook... maar wie goed zoekt.....quote:Op maandag 22 december 2008 09:16 schreef icemotion het volgende:
Laatste wat ik gehoord heb is dat het er nog staat maar inmiddels potdicht zit en er niet meer in te komen valt
geen echt mooie locatiequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:10 schreef eddo1979 het volgende:
probeer is binnen te komen in hotel britania op de boulevard in vlissingen!
Je bent dan niet de eerste maar toch een hele gave locatie lijkt mij!
http://www.afotoart.nl/britania/index.html
Best cool!
die toko staat al zeker 10 jr "leeg" en ze weten nog steeds niet of ze het verder gaan slopen ofdat ze het gaan heropbouwen!
Zoals je het op de foto's ziet zo is het er nu nog steeds idd!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:52 schreef RSie het volgende:
[..]
geen echt mooie locatie![]()
maar die Pieces zijn wel![]()
![]()
staan die er nog steeds? hele mooie achtergrond voor andere shoots !
iemand trouwens ergens foto's uit de oude meelfabriek in Leiden?
of het gebouw van de oude Baroniefabriek in Alphen? of de vlakbij liggende drukkerij?
Ik vind de mooiere locaties iets waaraan je nog goed kan zien wat er voorheen heeft gezeten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:51 schreef eddo1979 het volgende:
[..]
Zoals je het op de foto's ziet zo is het er nu nog steeds idd!
Maar waarom geen mooie locatie als ik vragen mag?
Bijna zonde dat ik tijdens daglicht meestal aan het werk ben in Heerlen (detacheringsbaan.. dus gek veel buiten mn werk om ben ik er niet) Anders was ik het eens gaan checkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:34 schreef Ynske het volgende:
In heerlen staat op dit moment de Politieschool in de wijk Molenberg nog leeg, ergens dit jaar zal hieraan gesloopt gaan worden.
Nee, de horizon staat scheef, man!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:43 schreef PKfotografie het volgende:
pff is dat niet eng in een pand wat 45grade verzakt is?
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:39 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik vind haar broek erg goed passen bij de tegeltjes, alsof die daar op uitgezocht is
En bedankt, de rest heeft daar wat meer moeite mee?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:42 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je hebt een pluspunt kunnen vinden
Die wachten op iemand die het goede voorbeeld geeft. Voel je je al geroepen?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:27 schreef Debsterr het volgende:
En bedankt, de rest heeft daar wat meer moeite mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |