Deze heb ik nog;quote:
Ik hoorde laatst dat er mensen op het terrein woonden nu.. soort antikraak of zo.. maar dat zou ook broodje aap kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:44 schreef Sodje het volgende:
tvp!!
Iemand hier eigenlijk al eens bij "het kasteel van Almere" geweest?? Heb er wel eens geprobeerd binnen te komen, maar mn eerste poging (mede door de waarschuwing voor honden op het terrein) mislukte.......
Noord-Korea heeft ook een heel tof gebouwquote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef ACT-F het volgende:
Dit lijkt me nou echt mooi om op de gevoelige chip vast te leggen:
http://nos.nl/artikel/124(...)d-in-noordchina.html
Jammer dat het een beetje ver weg is
Tegenwoordig ziet het er iets minder desolaat uit; minstens één kant van het gebouw is inmiddels voorzien van glas in de gevels.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:55 schreef MrMonkeyman het volgende:
Noord-Korea heeft ook een heel tof gebouw
Tof! Ben meteen wezen kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Resulterende foto staat nog op m'n Flickr account.
Wie zegt mij dat ik die regel op moet volgen? Als het anders rijp voor de sloop is...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:51 schreef siekman het volgende:
Ik breek ook nergens in , spullen neem ik ook niet mee.
hooguit trespassing meer kunnen ze me niet maken
urbex heeft 1 gouden regel welke je op moet volgen
leaf nothing but footprints , take nothing but pictures
je wit niet weten wat er allemaal verlaten is met meubels en al .
denk aan mensen in de gevangenis of een gesticht erfenis problemen
Omdat het gewoon niet jouw eigendom is?quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:44 schreef klotefokker het volgende:
[..]
Wie zegt mij dat ik die regel op moet volgen? Als het anders rijp voor de sloop is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |