Bronquote:'Acceptatie homo's doet aarde schudden'
(Novum/Ap) - De aardbevingen die de afgelopen tijd voelbaar waren in Israël zijn het gevolg van de groeiende acceptatie van homo's. Dat heeft de ultraorthodoxe parlementariër Shlomo Benizri woensdag beweerd. Alleen door homovriendelijke wetten af te schaffen kan het parlement nieuwe aardbevingen voorkomen, meent Benizri.
Een paar dagen nadat Israëlische homoparen wettelijk werd toegestaan kinderen te adopteren, deed zich een aardbeving voor in Libanon die ook in buurland Israël voelbaar was; in november en december waren ook al vier aardbevingen merkbaar in Israël. Slachtoffers vielen niet en ernstige schade bleef uit. Het parlement is overigens niet de enige schuldige aan de aardbevingen; homoseksualiteit op zich doet de aarde al op zijn grondvesten schudden, aldus Benizri.
Homo's --> God boos --> Aardbevingen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bron
Het is even lachwekkend als dat het verontrustend is dat iemand echt kan denken dat homoseksualiteit de oorzaak van natuurrampen is, ik mocht willen dat ik de kracht had om een aardbeving te doen veroorzaken.
Tja, probeer daar maar eens een speld tussen te krijgen in die redenatie.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Homo's --> God boos --> Aardbevingen.
Klinkt als een vrij reguliere verklaring onder orthodoxen...![]()
Ben je ook homo dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik nieste net, hoop niet dat ik een orkaan heb aangezet.
Inderdaad.quote:
Hmmm in een historisch perspectief..... Waren de Nazi's niet tegen joden en homosexuelen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft Israël nog geen vijanden genoeg?
Dat is niet zo. 'homo' in 'homoseksueel' komt van het Griekse (haha, Griekse) 'homoios' = hetzelfde. 'Homo' in homo sapiens komt uit het Latijn en betekent 'man, mens'.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hmmm in een historisch perspectief..... Waren de Nazi's niet tegen joden en homosexuelen?
* RemcoDelft vindt het belachelijk dat homosexuelen het woord "homo" van betekenis hebben ingepikt!
Dan kunnen we overal wel rekening mee gaan houden. Als hij gelijk heeft, kan het ook zijn dat vulkaanuitbarstingen worden veroorzaakt door neuspeuteraars.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:37 schreef Aoristus het volgende:
Maar stel nu dat hij wel gelijk heeft..
Israel keurt homowetje goed --> God boos --> aardbeving in Libanon, Israel schudt een beetje meequote:Op woensdag 20 februari 2008 21:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Homo's --> God boos --> Aardbevingen.
Of dat je echt 72 maagden mag neuken als je een ongelovige opblaast.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:39 schreef Isegrim het volgende:
Dan kunnen we overal wel rekening mee gaan houden. Als hij gelijk heeft, kan het ook zijn dat vulkaanuitbarstingen worden veroorzaakt door neuspeuteraars.
dat heet toch niezenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan kunnen we overal wel rekening mee gaan houden. Als hij gelijk heeft, kan het ook zijn dat vulkaanuitbarstingen worden veroorzaakt door neuspeuteraars.
Deze persoon wordt ook keihard uitgelachen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:46 schreef Isegrim het volgende:
Weet je wat ik altijd zo maf vind? Als iemand zoiets volstrekt absurds zegt op basis van zijn geloof is het nieuws en wordt het zelfs serieus genomen door sommigen. Als ik als atheïst een soortgelijke uitspraak zou doen, vermoed ik dat ik gewoon keihard uitgelachen word. En terecht.
Ongetwijfeld, maar hij komt er wel mee in het nieuws en hij krijgt een podium.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deze persoon wordt ook keihard uitgelachen hoor.
Ik bedoelde dat er veel meer toepassingen zijn voor het woord "homo"... homogeen bijvoorbeeld, is niets mis mee, maar om een of andere reden heeft het nu de associatie met homosexuelen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is niet zo. 'homo' in 'homoseksueel' komt van het Griekse (haha, Griekse) 'homoios' = hetzelfde. 'Homo' in homo sapiens komt uit het Latijn en betekent 'man, mens'.
Of bedoelde je dat niet?
Nou, niet bij mij.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er veel meer toepassingen zijn voor het woord "homo"... homogeen bijvoorbeeld, is niets mis mee, maar om een of andere reden heeft het nu de associatie met homosexuelen...
Tja, daar doe je weinig aan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er veel meer toepassingen zijn voor het woord "homo"... homogeen bijvoorbeeld, is niets mis mee, maar om een of andere reden heeft het nu de associatie met homosexuelen...
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat doe je zelfals ik het woord homogeen lees denk ik absoluut niet aan homosexuele mensen
Ga het Sodom en Gomorra-verhaal nog maar eens lezen, want de reden was een hele andere, namelijk ongastvrijheid.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:13 schreef LXIV het volgende:
Welnu, God heeft Sodom en Gomorra ook om die redenen vernietigd. Die steden lagen óók in Israel. Die parlementariër heeft vanuit zijn perspectief een volstrekt logische gevolgtrekking gemaakt.
Verdomme, dan ben jij dus medeverantwoordelijk voor aardbevingen.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ga het Sodom en Gomorra-verhaal nog maar eens lezen, want de reden was een hele andere, namelijk ongastvrijheid.
quote:1 En die twee engelen kwamen te Sódom in den avond; en Lot zat in de poort te Sódom; en als Lot hen zag, stond hij op hun tegemoet, en boog zich met het aangezicht ter aarde.
2 En hij zeide: Ziet nu, mijne heren! keert toch in ten huize van uw knecht, en vernacht, en wast [19:2] Gen 18:4.uw voeten; en gij zult vroeg opstaan, en gaan uws weegs. En zij zeiden: Neen, maar wij zullen op de straat vernachten.
3 En hij [19:3] Hebr 13:2.hield bij hen zeer aan, zodat zij tot hem inkeerden, en kwamen in zijn huis; en hij maakte hun een maaltijd, en bakte ongezuurde koeken, en zij aten.
4 Eer zij zich te slapen legden, zo hebben de mannen dier stad, de mannen van Sódom, van den jongste tot den oudste toe, dat huis omsingeld, het ganse volk, van het uiterste einde af.
5 En zij riepen Lot toe, en zeiden tot hem: Waar zijn die mannen, die dezen nacht tot u gekomen zijn? breng hen uit tot ons, opdat wij ze bekennen.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:56 schreef honda1990 het volgende:
Ik vind het echt niet bizar klinken ofzo, ik vind het eigenlijk nog best logisch klinken
Ik moet wel altijd heel erg lachen om Gor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:10 schreef SCH het volgende:
Hij heeft wel een punt hoor. Gordon wel eens zien dansen?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 06:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Die man heeft volkomen gelijk.
Volgende stap is dat homofilie wettelijk verboden gaat worden en dat er strafwetten worden opgesteld om die ziekte in te dammen.
Dat staat echter niet in het Sodom & Gomorra-verhaal maar in Leviticus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:58 schreef IHVK het volgende:
Gaan we weer bijbel citeren?![]()
Ja er staat in de Bijbel (OT) dat homo's en zonde begaan (of zelfs dood moeten ligt aan de vertaling) , nee je hoeft dit niet letterlijk te interpreteren.
Next.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 06:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Die man heeft volkomen gelijk.
Volgende stap is dat homofilie wettelijk verboden gaat worden en dat er strafwetten worden opgesteld om die ziekte in te dammen.
volgens mij was dat het moment dat ie uit de kast kwamquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zeg SCH, was jij eigenlijk al uit de kast ten tijde van de Bijlmerramp?
Alle aardbevingen en rampen vanaf 1985 kun je op mijn conto schrijvenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zeg SCH, was jij eigenlijk al uit de kast ten tijde van de Bijlmerramp?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:52 schreef Jerruh het volgende:
het wordt trouwens erg toevallig nu hoor... dat de grote tsunami op mijn verjaardag was.
wat zal het worden als ik 30 wordt!
quote:
Ten eerste: Al Gore heeft het over het broeikaseffect en niet over aardbevingen. Ten tweede: Al Gore heeft een betere theorie dan dat homo's het broeikaseffect zouden veroorzakenquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:27 schreef JohnDope het volgende:
Het is wel weer met 2 maten meten, want als de grote Al Gore oncontroleerbare dingen roept mbt rampen op aarde, zegt iedereen 'Ja en amen'.
En nu beweert Shlomo Benizri ook iets oncontroleerbaars en wordt meneer uitgelachen.
Ik denk dat Shlomo Benizri ook maar een film moet maken, want dan gaat men hem van zelf geloven.
Het komt wel op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:22 schreef Hurmpje het volgende:
[..]
Ten eerste: Al Gore heeft het over het broeikaseffect en niet over aardbevingen.
De enige reden dat die theorie van Gore beter lijkt is omdat hij er een (Joseph Goebbels achtige) film bij heeft gemaakt voor de televisie-generatie.quote:Ten tweede: Al Gore heeft een betere theorie dan dat homo's het broeikaseffect zouden veroorzaken.
En het broeikaseffect wordt door de zon veroorzaakt.quote:Verder worden aardbevingen gewoon veroorzaakt door op elkaar botsende platen. Dus daar gaat 'theorie', Shlomo Benizri.
Gelukkig heeft Gore een heel leger aan wetenschappers achter zich staan die zijn verhaal grotendeels ondersteunen. Hoeveel wetenschappers zullen de homo-aardbeving-hypothese steunen denk je?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het komt wel op hetzelfde neer.
[..]
De enige reden dat die theorie van Gore beter lijkt is omdat hij er een (Joseph Goebbels achtige) film bij heeft gemaakt voor de televisie-generatie.
[..]
En het broeikaseffect wordt door de zon veroorzaakt.
Ik vrees voor dat kind dat je die laatste zin door kunt strepenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:27 schreef SCH het volgende:
Dit is wel zo'n topic waar de ware fundi's zich melden. Zo'n Dr. Nikita die serieus meldt dat homoseksualiteit een ziekte is. Tot haar kind met een mededeling thuiskomt
Mensen kunnen nog zoveel gestudeerd hebben, maar eigenlijk weet de mensheid helemaal niks.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Gore een heel leger aan wetenschappers achter zich staan die zijn verhaal grotendeels ondersteunen. Hoeveel wetenschappers zullen de homo-aardbeving-hypothese steunen denk je?
Foutje bedankt dan maarquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:17 schreef House-Musik het volgende:
Homoseksualiteit is geen ziekte, maar wel een fout in het dna (hadden ze toch onderzocht of niet?)
Maarja iedereen heeft wel fouten in zijn dna.
pak je camera en ga filmen zou ik zeggen...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Mensen kunnen nog zoveel gestudeerd hebben, maar eigenlijk weet de mensheid helemaal niks.
Wetenschappers hebben er in de geschiedenis vaak genoeg naast gezeten.
Overigens zullen er ook genoeg mensen op deze aarde zijn die die homo-aardbeving-hypothese steunen, maar zonder een indoctrinerende film zal die groep nooit groter worden.
Gelukkig is dat deel van mijn dna gewoon goedquote:
hehe nou ik zie dat foutje in mijn DNA niet echt als een foutje hoor, maar als een zegenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:33 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Gelukkig is dat deel van mijn dna gewoon goed
Vrouwen![]()
Je lengte en de kleur van je haar is net zo'n foutjequote:Op donderdag 21 februari 2008 16:17 schreef House-Musik het volgende:
Homoseksualiteit is geen ziekte, maar wel een fout in het dna (hadden ze toch onderzocht of niet?)
Maarja iedereen heeft wel fouten in zijn dna.
Uh nee aangezien homoseksuele mannen/vrouwen eingelijk niet voort kunnen bestaan. En mensen met een bepaalde lengte/haarkleur wel. Ik ben trouwens ook niet geheel zeker of dat nou wel van je dna was af te lezen (aanleg voor homoseksualiteit).quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je lengte en de kleur van je haar is net zo'n foutje
Waarom kunnen homosexuelen niet voort bestaan? Hebben hun voortplantingsorganen een defect dan? En kunnen mannen volgens jou logica dan uberhaupt wel voorbestaan aangezien het voor de man niet uitmaakt of hij zijn zaad in een man of een vrouw dumpt? Hij wordt er zelf in beide gevallen niet echt zwanger door zeg maar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:39 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Uh nee aangezien homoseksuele mannen/vrouwen eingelijk niet voort kunnen bestaan. En mensen met een bepaalde lengte/haarkleur wel. Ik ben trouwens ook niet geheel zeker of dat nou wel van je dna was af te lezen (aanleg voor homoseksualiteit).
Gelukkig was mijn reactie bloed en bloed serieus.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:27 schreef SCH het volgende:
Dit is wel zo'n topic waar de ware fundi's zich melden. Zo'n Dr. Nikita die serieus meldt dat homoseksualiteit een ziekte is. Tot haar kind met een mededeling thuiskomt
ze kunnen wel voortbestaan alleen ze doen het niet... als een homo zijn sperma afstaat kan hij net zo goed voor nakomelingen zorgen, evenals wanneer hij zijn lul in een vrouw steekt en klaar komtquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:39 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Uh nee aangezien homoseksuele mannen/vrouwen eingelijk niet voort kunnen bestaan. En mensen met een bepaalde lengte/haarkleur wel. Ik ben trouwens ook niet geheel zeker of dat nou wel van je dna was af te lezen (aanleg voor homoseksualiteit).
Ze kunnen wel bestaan maar zich moeilijker voortplanten. Gelukkig hebben we religie uitgevonden om homo's te dwingen om te trouwen en zo toch hun genen door te geven.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:39 schreef House-Musik het volgende:
[..]
als ik in het dorp van mijn vriend kijk, vind ik het eigenlijk zielig... mannen die rondlopen met geheimen, vrouwen van onder de 24 met vier kinderen aan hun kont geplakt, zwarte rokken... mensen die je nakijken als je niet uit het dorp komt en dat onder de gelovigen bespreken, onderonsjes tot diep in het gemeentebestuur waarbij niet-gelovigen zwaar worden gepasseerd, voor twaalf uur binnen op zaterdag en geloof voor emoties (kwam duidelijk naar voren toen 4 jongens omkwamen tijdens een auto-ongeluk na twaalf uur zaterdag nacht en tijdens een preek in de zondagskerk vrolijk werd verteld dat de jongens naar de hemel gaan maar dat door hun zondiging god had gestraft)...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze kunnen wel bestaan maar zich moeilijker voortplanten. Gelukkig hebben we religie uitgevonden om homo's te dwingen om te trouwen en zo toch hun genen door te geven.
En maar kankeren op extreme religies en hun dogma'squote:Op donderdag 21 februari 2008 16:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gelukkig was mijn reactie bloed en bloed serieus.
homo'sch
Ach ja, van vaste TRU bezoekers verwacht je toch niet anders? PCs, vliegtuigen, kerncentrales, etcetera functioneren natuurlijk geheel toevallig en niet omdat de onderliggende wetenschappelijke modellen correct zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
pak je camera en ga filmen zou ik zeggen...
maar goed, de wetenschap is allemaal voor niets he... het klopt allemaal niet en wat ze doen is gewoon de reinste quatsch.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik nieste net, hoop niet dat ik een orkaan heb aangezet.
we've got a whole lot of storm planned for ya next months!quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier motregent het nu en het waaide vanmiddag ook even.
Bedankt.
ja, aan de monumentenzorg.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
* SCH gaat zo de stad in.
Als de Dom omvalt, dan weten jullie waar het aan gelegen heeft
Dat je een schandschildknaap genomen hebt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
Psst, sommige homo's vallen op vrouwenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:33 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Gelukkig is dat deel van mijn dna gewoon goed
Vrouwen![]()
Uhh als je het over homoseksuele vrouwen hebt, dan heb je gelijk, maar ik had het ook tegen een man hequote:Op donderdag 21 februari 2008 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Psst, sommige homo's vallen op vrouwen [ afbeelding ].
Homoseksuele moslims?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
Moslims?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:29 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Homoseksuele moslims?![]()
Aangezien wij niet de Islam als geloof hebben geldt die homo -> aardbeving redenering voor ons niet![]()
Zonder feiten zal deze groep nooit groter worden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Overigens zullen er ook genoeg mensen op deze aarde zijn die die homo-aardbeving-hypothese steunen, maar zonder een indoctrinerende film zal die groep nooit groter worden.
Een Jood die dat soort uitspraken doet, heeft het ook duidelijk niet begrepen, want meestal zijn de lui die dat soort uitspraken doen niet alleen tegen homo's, maar ook tegen Joden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:47 schreef Het_hupt het volgende:
moet je deze uitspraak eens in Nederland doen, en de homo vervangen voor jood![]()
Dan draait het CIDI overuren
God kan zich ook weleens in de plaat vergissen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:40 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Israel keurt homowetje goed --> God boos --> aardbeving in Libanon, Israel schudt een beetje mee
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk...
Ach elke dag worden in Islamitische landen (en trouwens ook in moskeeen hier) de meest vreselijke dingen gezegd over kuffar (=niet moslims) en dat krijgt hier geen enkele aandacht. Maar nu een ultragekke jood iets zegt over homo's staat het hier in alle kranten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:47 schreef Het_hupt het volgende:
moet je deze uitspraak eens in Nederland doen, en de homo vervangen voor jood![]()
Dan draait het CIDI overuren
Misschien gaf ik de reden al aan. Lui die tegen homo's preken, preken doorgaans ook tegen Joden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ach elke dag worden in Islamitische landen (en trouwens ook in moskeeen hier) de meest vreselijke dingen gezegd over kuffar (=niet moslims) en dat krijgt hier geen enkele aandacht. Maar nu een ultragekke jood iets zegt over homo's staat het hier in alle kranten.
God zelf hield van uitmoorden, volgens mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:13 schreef wonderer het volgende:
Wat ik dan niet snap he... is homoseksualiteit nou echt zoveel erger dan het systematisch uitmoorden van mensen enzo? Ik bedoel, als ik god was, zou ik toch wel kwader worden op al die boeven dan op mannen die elkaar liefhebben...
Misschien issie dat ook wel, maar zeggen de priesters andere dingen uit eigenbelang. Die menselijke vertaalslag zou hij er eigenlijk tussenuit moeten slopen. Gewoon eens in de maand een babbeltje met de hele wereld.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:13 schreef wonderer het volgende:
Wat ik dan niet snap he... is homoseksualiteit nou echt zoveel erger dan het systematisch uitmoorden van mensen enzo? Ik bedoel, als ik god was, zou ik toch wel kwader worden op al die boeven dan op mannen die elkaar liefhebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |