God kan zich ook weleens in de plaat vergissen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:40 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Israel keurt homowetje goed --> God boos --> aardbeving in Libanon, Israel schudt een beetje mee
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk...
Ach elke dag worden in Islamitische landen (en trouwens ook in moskeeen hier) de meest vreselijke dingen gezegd over kuffar (=niet moslims) en dat krijgt hier geen enkele aandacht. Maar nu een ultragekke jood iets zegt over homo's staat het hier in alle kranten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:47 schreef Het_hupt het volgende:
moet je deze uitspraak eens in Nederland doen, en de homo vervangen voor jood![]()
Dan draait het CIDI overuren
Misschien gaf ik de reden al aan. Lui die tegen homo's preken, preken doorgaans ook tegen Joden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ach elke dag worden in Islamitische landen (en trouwens ook in moskeeen hier) de meest vreselijke dingen gezegd over kuffar (=niet moslims) en dat krijgt hier geen enkele aandacht. Maar nu een ultragekke jood iets zegt over homo's staat het hier in alle kranten.
God zelf hield van uitmoorden, volgens mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:13 schreef wonderer het volgende:
Wat ik dan niet snap he... is homoseksualiteit nou echt zoveel erger dan het systematisch uitmoorden van mensen enzo? Ik bedoel, als ik god was, zou ik toch wel kwader worden op al die boeven dan op mannen die elkaar liefhebben...
Misschien issie dat ook wel, maar zeggen de priesters andere dingen uit eigenbelang. Die menselijke vertaalslag zou hij er eigenlijk tussenuit moeten slopen. Gewoon eens in de maand een babbeltje met de hele wereld.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:13 schreef wonderer het volgende:
Wat ik dan niet snap he... is homoseksualiteit nou echt zoveel erger dan het systematisch uitmoorden van mensen enzo? Ik bedoel, als ik god was, zou ik toch wel kwader worden op al die boeven dan op mannen die elkaar liefhebben...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |