Dat staat echter niet in het Sodom & Gomorra-verhaal maar in Leviticus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:58 schreef IHVK het volgende:
Gaan we weer bijbel citeren?![]()
Ja er staat in de Bijbel (OT) dat homo's en zonde begaan (of zelfs dood moeten ligt aan de vertaling) , nee je hoeft dit niet letterlijk te interpreteren.
Next.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 06:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Die man heeft volkomen gelijk.
Volgende stap is dat homofilie wettelijk verboden gaat worden en dat er strafwetten worden opgesteld om die ziekte in te dammen.
volgens mij was dat het moment dat ie uit de kast kwamquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zeg SCH, was jij eigenlijk al uit de kast ten tijde van de Bijlmerramp?
Alle aardbevingen en rampen vanaf 1985 kun je op mijn conto schrijvenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zeg SCH, was jij eigenlijk al uit de kast ten tijde van de Bijlmerramp?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:52 schreef Jerruh het volgende:
het wordt trouwens erg toevallig nu hoor... dat de grote tsunami op mijn verjaardag was.
wat zal het worden als ik 30 wordt!
quote:
Ten eerste: Al Gore heeft het over het broeikaseffect en niet over aardbevingen. Ten tweede: Al Gore heeft een betere theorie dan dat homo's het broeikaseffect zouden veroorzakenquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:27 schreef JohnDope het volgende:
Het is wel weer met 2 maten meten, want als de grote Al Gore oncontroleerbare dingen roept mbt rampen op aarde, zegt iedereen 'Ja en amen'.
En nu beweert Shlomo Benizri ook iets oncontroleerbaars en wordt meneer uitgelachen.
Ik denk dat Shlomo Benizri ook maar een film moet maken, want dan gaat men hem van zelf geloven.
Het komt wel op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:22 schreef Hurmpje het volgende:
[..]
Ten eerste: Al Gore heeft het over het broeikaseffect en niet over aardbevingen.
De enige reden dat die theorie van Gore beter lijkt is omdat hij er een (Joseph Goebbels achtige) film bij heeft gemaakt voor de televisie-generatie.quote:Ten tweede: Al Gore heeft een betere theorie dan dat homo's het broeikaseffect zouden veroorzaken.
En het broeikaseffect wordt door de zon veroorzaakt.quote:Verder worden aardbevingen gewoon veroorzaakt door op elkaar botsende platen. Dus daar gaat 'theorie', Shlomo Benizri.
Gelukkig heeft Gore een heel leger aan wetenschappers achter zich staan die zijn verhaal grotendeels ondersteunen. Hoeveel wetenschappers zullen de homo-aardbeving-hypothese steunen denk je?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het komt wel op hetzelfde neer.
[..]
De enige reden dat die theorie van Gore beter lijkt is omdat hij er een (Joseph Goebbels achtige) film bij heeft gemaakt voor de televisie-generatie.
[..]
En het broeikaseffect wordt door de zon veroorzaakt.
Ik vrees voor dat kind dat je die laatste zin door kunt strepenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:27 schreef SCH het volgende:
Dit is wel zo'n topic waar de ware fundi's zich melden. Zo'n Dr. Nikita die serieus meldt dat homoseksualiteit een ziekte is. Tot haar kind met een mededeling thuiskomt
Mensen kunnen nog zoveel gestudeerd hebben, maar eigenlijk weet de mensheid helemaal niks.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Gore een heel leger aan wetenschappers achter zich staan die zijn verhaal grotendeels ondersteunen. Hoeveel wetenschappers zullen de homo-aardbeving-hypothese steunen denk je?
Foutje bedankt dan maarquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:17 schreef House-Musik het volgende:
Homoseksualiteit is geen ziekte, maar wel een fout in het dna (hadden ze toch onderzocht of niet?)
Maarja iedereen heeft wel fouten in zijn dna.
pak je camera en ga filmen zou ik zeggen...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Mensen kunnen nog zoveel gestudeerd hebben, maar eigenlijk weet de mensheid helemaal niks.
Wetenschappers hebben er in de geschiedenis vaak genoeg naast gezeten.
Overigens zullen er ook genoeg mensen op deze aarde zijn die die homo-aardbeving-hypothese steunen, maar zonder een indoctrinerende film zal die groep nooit groter worden.
Gelukkig is dat deel van mijn dna gewoon goedquote:
hehe nou ik zie dat foutje in mijn DNA niet echt als een foutje hoor, maar als een zegenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:33 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Gelukkig is dat deel van mijn dna gewoon goed
Vrouwen![]()
Je lengte en de kleur van je haar is net zo'n foutjequote:Op donderdag 21 februari 2008 16:17 schreef House-Musik het volgende:
Homoseksualiteit is geen ziekte, maar wel een fout in het dna (hadden ze toch onderzocht of niet?)
Maarja iedereen heeft wel fouten in zijn dna.
Uh nee aangezien homoseksuele mannen/vrouwen eingelijk niet voort kunnen bestaan. En mensen met een bepaalde lengte/haarkleur wel. Ik ben trouwens ook niet geheel zeker of dat nou wel van je dna was af te lezen (aanleg voor homoseksualiteit).quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je lengte en de kleur van je haar is net zo'n foutje
Waarom kunnen homosexuelen niet voort bestaan? Hebben hun voortplantingsorganen een defect dan? En kunnen mannen volgens jou logica dan uberhaupt wel voorbestaan aangezien het voor de man niet uitmaakt of hij zijn zaad in een man of een vrouw dumpt? Hij wordt er zelf in beide gevallen niet echt zwanger door zeg maar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:39 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Uh nee aangezien homoseksuele mannen/vrouwen eingelijk niet voort kunnen bestaan. En mensen met een bepaalde lengte/haarkleur wel. Ik ben trouwens ook niet geheel zeker of dat nou wel van je dna was af te lezen (aanleg voor homoseksualiteit).
Gelukkig was mijn reactie bloed en bloed serieus.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:27 schreef SCH het volgende:
Dit is wel zo'n topic waar de ware fundi's zich melden. Zo'n Dr. Nikita die serieus meldt dat homoseksualiteit een ziekte is. Tot haar kind met een mededeling thuiskomt
ze kunnen wel voortbestaan alleen ze doen het niet... als een homo zijn sperma afstaat kan hij net zo goed voor nakomelingen zorgen, evenals wanneer hij zijn lul in een vrouw steekt en klaar komtquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:39 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Uh nee aangezien homoseksuele mannen/vrouwen eingelijk niet voort kunnen bestaan. En mensen met een bepaalde lengte/haarkleur wel. Ik ben trouwens ook niet geheel zeker of dat nou wel van je dna was af te lezen (aanleg voor homoseksualiteit).
Ze kunnen wel bestaan maar zich moeilijker voortplanten. Gelukkig hebben we religie uitgevonden om homo's te dwingen om te trouwen en zo toch hun genen door te geven.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:39 schreef House-Musik het volgende:
[..]
als ik in het dorp van mijn vriend kijk, vind ik het eigenlijk zielig... mannen die rondlopen met geheimen, vrouwen van onder de 24 met vier kinderen aan hun kont geplakt, zwarte rokken... mensen die je nakijken als je niet uit het dorp komt en dat onder de gelovigen bespreken, onderonsjes tot diep in het gemeentebestuur waarbij niet-gelovigen zwaar worden gepasseerd, voor twaalf uur binnen op zaterdag en geloof voor emoties (kwam duidelijk naar voren toen 4 jongens omkwamen tijdens een auto-ongeluk na twaalf uur zaterdag nacht en tijdens een preek in de zondagskerk vrolijk werd verteld dat de jongens naar de hemel gaan maar dat door hun zondiging god had gestraft)...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze kunnen wel bestaan maar zich moeilijker voortplanten. Gelukkig hebben we religie uitgevonden om homo's te dwingen om te trouwen en zo toch hun genen door te geven.
En maar kankeren op extreme religies en hun dogma'squote:Op donderdag 21 februari 2008 16:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gelukkig was mijn reactie bloed en bloed serieus.
homo'sch
Ach ja, van vaste TRU bezoekers verwacht je toch niet anders? PCs, vliegtuigen, kerncentrales, etcetera functioneren natuurlijk geheel toevallig en niet omdat de onderliggende wetenschappelijke modellen correct zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
pak je camera en ga filmen zou ik zeggen...
maar goed, de wetenschap is allemaal voor niets he... het klopt allemaal niet en wat ze doen is gewoon de reinste quatsch.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik nieste net, hoop niet dat ik een orkaan heb aangezet.
we've got a whole lot of storm planned for ya next months!quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier motregent het nu en het waaide vanmiddag ook even.
Bedankt.
ja, aan de monumentenzorg.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
* SCH gaat zo de stad in.
Als de Dom omvalt, dan weten jullie waar het aan gelegen heeft
Dat je een schandschildknaap genomen hebt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
Psst, sommige homo's vallen op vrouwenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:33 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Gelukkig is dat deel van mijn dna gewoon goed
Vrouwen![]()
Uhh als je het over homoseksuele vrouwen hebt, dan heb je gelijk, maar ik had het ook tegen een man hequote:Op donderdag 21 februari 2008 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Psst, sommige homo's vallen op vrouwen [ afbeelding ].
Homoseksuele moslims?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
Moslims?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:29 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Homoseksuele moslims?![]()
Aangezien wij niet de Islam als geloof hebben geldt die homo -> aardbeving redenering voor ons niet![]()
Zonder feiten zal deze groep nooit groter worden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Overigens zullen er ook genoeg mensen op deze aarde zijn die die homo-aardbeving-hypothese steunen, maar zonder een indoctrinerende film zal die groep nooit groter worden.
Een Jood die dat soort uitspraken doet, heeft het ook duidelijk niet begrepen, want meestal zijn de lui die dat soort uitspraken doen niet alleen tegen homo's, maar ook tegen Joden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:47 schreef Het_hupt het volgende:
moet je deze uitspraak eens in Nederland doen, en de homo vervangen voor jood![]()
Dan draait het CIDI overuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |