dat heet toch niezenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan kunnen we overal wel rekening mee gaan houden. Als hij gelijk heeft, kan het ook zijn dat vulkaanuitbarstingen worden veroorzaakt door neuspeuteraars.
Deze persoon wordt ook keihard uitgelachen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:46 schreef Isegrim het volgende:
Weet je wat ik altijd zo maf vind? Als iemand zoiets volstrekt absurds zegt op basis van zijn geloof is het nieuws en wordt het zelfs serieus genomen door sommigen. Als ik als atheďst een soortgelijke uitspraak zou doen, vermoed ik dat ik gewoon keihard uitgelachen word. En terecht.
Ongetwijfeld, maar hij komt er wel mee in het nieuws en hij krijgt een podium.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deze persoon wordt ook keihard uitgelachen hoor.
Ik bedoelde dat er veel meer toepassingen zijn voor het woord "homo"... homogeen bijvoorbeeld, is niets mis mee, maar om een of andere reden heeft het nu de associatie met homosexuelen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is niet zo. 'homo' in 'homoseksueel' komt van het Griekse (haha, Griekse) 'homoios' = hetzelfde. 'Homo' in homo sapiens komt uit het Latijn en betekent 'man, mens'.
Of bedoelde je dat niet?
Nou, niet bij mij.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er veel meer toepassingen zijn voor het woord "homo"... homogeen bijvoorbeeld, is niets mis mee, maar om een of andere reden heeft het nu de associatie met homosexuelen...
Tja, daar doe je weinig aan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er veel meer toepassingen zijn voor het woord "homo"... homogeen bijvoorbeeld, is niets mis mee, maar om een of andere reden heeft het nu de associatie met homosexuelen...
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat doe je zelfals ik het woord homogeen lees denk ik absoluut niet aan homosexuele mensen
Ga het Sodom en Gomorra-verhaal nog maar eens lezen, want de reden was een hele andere, namelijk ongastvrijheid.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:13 schreef LXIV het volgende:
Welnu, God heeft Sodom en Gomorra ook om die redenen vernietigd. Die steden lagen óók in Israel. Die parlementariër heeft vanuit zijn perspectief een volstrekt logische gevolgtrekking gemaakt.
Verdomme, dan ben jij dus medeverantwoordelijk voor aardbevingen.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ga het Sodom en Gomorra-verhaal nog maar eens lezen, want de reden was een hele andere, namelijk ongastvrijheid.
quote:1 En die twee engelen kwamen te Sódom in den avond; en Lot zat in de poort te Sódom; en als Lot hen zag, stond hij op hun tegemoet, en boog zich met het aangezicht ter aarde.
2 En hij zeide: Ziet nu, mijne heren! keert toch in ten huize van uw knecht, en vernacht, en wast [19:2] Gen 18:4.uw voeten; en gij zult vroeg opstaan, en gaan uws weegs. En zij zeiden: Neen, maar wij zullen op de straat vernachten.
3 En hij [19:3] Hebr 13:2.hield bij hen zeer aan, zodat zij tot hem inkeerden, en kwamen in zijn huis; en hij maakte hun een maaltijd, en bakte ongezuurde koeken, en zij aten.
4 Eer zij zich te slapen legden, zo hebben de mannen dier stad, de mannen van Sódom, van den jongste tot den oudste toe, dat huis omsingeld, het ganse volk, van het uiterste einde af.
5 En zij riepen Lot toe, en zeiden tot hem: Waar zijn die mannen, die dezen nacht tot u gekomen zijn? breng hen uit tot ons, opdat wij ze bekennen.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:56 schreef honda1990 het volgende:
Ik vind het echt niet bizar klinken ofzo, ik vind het eigenlijk nog best logisch klinken
Ik moet wel altijd heel erg lachen om Gor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:10 schreef SCH het volgende:
Hij heeft wel een punt hoor. Gordon wel eens zien dansen?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 06:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Die man heeft volkomen gelijk.
Volgende stap is dat homofilie wettelijk verboden gaat worden en dat er strafwetten worden opgesteld om die ziekte in te dammen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |