quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:10 schreef Chanty het volgende:
JAAAAAAAA ikke ikke ikke
stopdehyperactiviteit
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:58 schreef prupke het volgende:avond
ik heb er net een iemand op reis gestuurd , hij vertrok in een witte auto met blauw/rode strepen
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:08 schreef Ynske het volgende:
@Ymke, was dat op Overvecht?
had een zwarte jas aan en roze petje op
volgende keer gewoon aanspreken
dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Je opent toch wel een showcase als je terugkomt?
Heb je zoveel in je hoofd zittenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
dat hoop ik wel ja
Heb drie gig geheugen mee
Ik ben niet zo heldhaftig , ben nogal bleu in het eggiequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:58 schreef prupke het volgende:
@ymke : de volgende keer gewoon heel hard Ynske roepen
reageerd er iemand dan heb je prijs ...reageert er niemand denkt de rest van het volk misschien dat je last hebt van gilles de la tourette...
zal toch wel mee vallen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heldhaftig , ben nogal bleu in het eggie
Volgens mij heb ik je toen gezien in Utrecht, tijdens SummerDarkness, bij de Dom... maar ik durfde ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heldhaftig , ben nogal bleu in het eggie
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je toen gezien in Utrecht, tijdens SummerDarkness, bij de Dom... maar ik durfde ook niet
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:23 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Je stond voor me in de rij bij de hema en toen ging je weg naar de kinderspulletjes , ik was dat mens dat je aan stond te gapen
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je toen gezien in Utrecht, tijdens SummerDarkness, bij de Dom... maar ik durfde ook niet
quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:09 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik was daar inderdaad aanwezig .... en ik ben heel benaderbaar hoor , dus ..... volgende keer drinken we een pintje daar
Babietjesquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:23 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt ze alles vertellen en ze spreken je niet tegen.
ja hequote:
Die van ons kwam na vijf weken pas thuisquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja he
t schatje was net 5 weken
maar een droppie !
Ja, maar het was niet nuttigquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:14 schreef Ynske het volgende:
@P, moggeh, had je gister je cursus nog gevonden?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet nuttigHet ging over aspecten die ons niet raken helaas. Maar goed....mag vanmiddag weer die kant op
Dit keer een support-meeting waar ook de functioneel beheerders aanwezig zijn. Daarna gezellig uit eten.
Voorlopig eerst ff puinruimen hier op kantoor. We kwamen een server tegen waar 550.000 folders in een Temp-folder stonden. Gek dat die server dan problemen heeft
laat nog eens wat van m zienquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Die van ons kwam na vijf weken pas thuis
Maar nu is hij inmiddels 17 weken en groeit hij perfect om de schade in te lopen
Helaas niets bij dehand nuquote:
Ah joh...ritje Rotterdam - Leusden = EUR 57quote:
Koel! Ik heb ook een server gehad waar dik een kwart miljoen word bestanden in stonden. Was ook weinig meer mee te beginnenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet nuttigHet ging over aspecten die ons niet raken helaas. Maar goed....mag vanmiddag weer die kant op
Dit keer een support-meeting waar ook de functioneel beheerders aanwezig zijn. Daarna gezellig uit eten.
Voorlopig eerst ff puinruimen hier op kantoor. We kwamen een server tegen waar 550.000 folders in een Temp-folder stonden. Gek dat die server dan problemen heeft
Tip!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:05 schreef Ynske het volgende:
Ga je voor de lol kijken wat parkeren bij Artis kost
het parkeren voor Artis-bezoekers bedraagt ¤ 7,- per auto voor de eerste zes uur van het bezoek, daarna ¤ 4,- per uur.
Tip!
Zonder bezoek aan Artis kost het parkeren ¤ 24,50 voor het 1e uur, daarna ¤ 4,00 per uur. Bezoek Artis en laat altijd bij de Artiskassa de parkeerkaart decoderen!
eigenlijk is dit toch te belachelijk voor woorden
dan raak ik grandioos de weg kwijt, kijk wel of ik n keer op een vrije dag met de trein kan gaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Tip!
Parkeer in Amsterdam-Noord bij de IJ-pont naar het centraal. Of beter, aan de andere kant van de sluisjes daar. Kost je niets! En loop dat stukje vanavf centraalof neem gewoon de tram
TomTomquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan raak ik grandioos de weg kwijt, kijk wel of ik n keer op een vrije dag met de trein kan gaan
maar dan nog vind ik t echt belachelijk die prijzen
geld, geld en nog meer geldquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:17 schreef sanger het volgende:
[..]
TomTom![]()
![]()
Of geboren zijn in Amsterdam
Meer of minderquote:
Die van mij hebben al aardig praatjesquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Die van mij begint anders al aardig te brabbelen
Feli Ynsquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:46 schreef Ynske het volgende:
m'n cursus theaterfotografie gaat door
Die zijn dan waarschijnlijk ook iets ouderquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:21 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die van mij hebben al aardig praatjes
Hopelijk kunnen jullie een beetje gezelligheid creeeren....sterktequote:Op donderdag 21 februari 2008 17:28 schreef Yoni het volgende:
D'r moet het e.e.a. gedaan worden op onze colocatie (o.a. nieuwe server+ nieuwe kaart in router). Dat moet buiten werktijd, want het betekent dat de verbinding plat gaat. Omdat de boel vanuit Houston beheerd wordt, moeten we ons ook nog eens aanpassen aan hun tijdsverschil. Dus moet het 's nachts(of in een weekend, maar daar hadden we geen zin in).
Ik zie het alleen wel gebeuren dat wij vanaf 22.00 ofzo niks meer te doen hebben hier op kantoor....en dan dus nog moeten wachten tot we om 1.30 op de colo gaan beginnen...
Begin van de avond was het hier regen en waaien. Nu is het een stuk rustiger geworden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:41 schreef prupke het volgende:
Het begint me hier toch een partij te waaien ...
ik hoop dat de wind dan hier ook snel weg wil gaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Begin van de avond was het hier regen en waaien. Nu is het een stuk rustiger geworden.
met alles er op en eraan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:58 schreef An24 het volgende:![]()
Heb vanavond een shoot besproken met een nieuw model. Ze heeft een heel mooi klassiek gezicht (veel weg van Merryl Streep), dus gaan we een 40's shoot doen.
Nu eerst allebei de spulletjes verzamelen en dan ergens binnen twee maanden gaan schieten in de studio![]()
Nu slapen, trusten luitjes
Had je in die tijd dan niet even naar huis kunnen gaan? Even eten/douchen enzo? En dan (wat) frisser naar die colo?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:47 schreef Yoni het volgende:
We kunnen niks meer doen, zijn aan het wachten tot we naar de colo gaan.... beginnen daar pas om 2 uur
We gaan kijken hoe ver we komenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:03 schreef prupke het volgende:
[..]
met alles er op en eraan?
ook de kleding ? (dat is gaaf als je dat gevonden kan krijgen)
Ik heb hier nog wel een boek liggen over de opkomst van Kodachrome, staan ook veel pics in waar je misschien wat ideeen kan krijgt. Wel tof ideequote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:47 schreef An24 het volgende:
[..]
We gaan kijken hoe ver we komenIk ga in ieder geval niets overhaast doen en het echt de tijd geven. Gelukkig zijn hier veel antiekwinkeltjes voor verstuivers, asbakken, oude kettingen, netbontjes etc. En veel oude films kijken de komende tijd
![]()
Morguh overigens
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:44 schreef Ynske het volgende:
zoo, mijn zin in sex is voor de komende tijd ook weer hard weggerend.
niet tof hoor, op de vroege morgen Deep Throat te moeten controlleren
iig redelijk onsmakelijk met al dat haar als je nog moet ontbijtenquote:
Wat een bossen hequote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
iig redelijk onsmakelijk met al dat haar als je nog moet ontbijten
quote:
Das wel erg rigoreusquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
goor
![]()
Daar hebben we één oplossing voor:
[ afbeelding ]
dat was ik zowieso al niet van planquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Hoef je morgen in ieder geval niet te kijken
joh die 10 minuten hebben t ook niet gedaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVier telefoontjes in 10 minuten krijgen terwijl je je ontbijt staat te smeren is niet fijn
Vooral niet als je dan vrij hard naar kantoor moet gaan racen omdat er weer een probleem is
RDP naar kantoorserver en reboot dat kreng gewoon. Delft + software = chaosquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVier telefoontjes in 10 minuten krijgen terwijl je je ontbijt staat te smeren is niet fijn
Vooral niet als je dan vrij hard naar kantoor moet gaan racen omdat er weer een probleem is
Kantoor = Rotterdamquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
RDP naar kantoorserver en reboot dat kreng gewoon. Delft + software = chaos
Waarom niet gewoon dit:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Das wel erg rigoreus
Doe dan 1 van deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
goor
![]()
Daar hebben we één oplossing voor:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:02 schreef freud het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon dit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:05 schreef Ynske het volgende:
De klaarkommomenten zijn echt helemaal
penis in beeld - klokken die luiden - beeld van raket - vuurwerk
Tsss, wat een fout in de TT.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:52 schreef Xilantof het volgende:
En hier verder!
Heb je nu toch een 40d gekocht?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:48 schreef freud het volgende:
40D is leuk!
Sluitergeluid is
Buffer =
3" scherm is![]()
Live view![]()
Menu's zijn![]()
Custom functions op de dial zijn [ afbeelding ]
Net eerste kleine shoot gehad. Simpel familie portret opdrachtje. Deed hetquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:51 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Heb je nu toch een 40d gekocht?
Dat live view is echt bagger. Dat stelt niets voor.
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat ga gebruiken.
Stelt niet eens scherp in de live view mode.
Voor de rest een heerlijke camera
* AirwiN pikt nog ff een broodje mee voor het slapengaan!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:21 schreef prupke het volgende:![]()
* prupke komt ff de boel wakker gillen , met de mededeling dat er een ontbijtje klaarstaat
Ik ben er achter dat een professionele fotograaf betekent dat iemand zijn volledige salaris uit de fotografie haalt, en dat de term geen enkele relatie hoeft te hebben met enige kwaliteitquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:58 schreef Ynske het volgende:
Ik zag net de foto's die door een professionele fotograaf gemaakt zijn van een collega van me die in een Jazz bandje speelt
te erg dat hij daar nog geld voor durft te vragen.
geen enkele foto die scherp is op de juiste plaats, ontzettend veel ruis, en vagigheden
Stoer!!! Leuke netwerkplek ook voor opdrachten!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:11 schreef An24 het volgende:![]()
Kreeg net een mailtje: Ik heb een plekje verdiend op deze site http://www.noorseboskatte(...)Kattenfotografen.htm![]()
Binnenkort daar foto's en een verhaaltje van mij
10 uur is ook geen tijd meer om te ontbijten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
Wat is er met het ontbijt gebeurt??
Het lijkt wel oud brood.
Koffie is ook niet echt lekker vers.
Dus eerst maar even verse koffie zetten
Voor CS2 is er ook een plug in toch??quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:43 schreef freud het volgende:
[..]
Stoer!!! Leuke netwerkplek ook voor opdrachten!
Kom er net achter dat CS2 niet werkt met de raw's van mijn 40D. Moet dus met lightroom en/of CS3 werken.
Download de nieuwe Adobe RAW. Daar zit alles in wat je nodig hebt volgens mij.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:43 schreef freud het volgende:
[..]
Stoer!!! Leuke netwerkplek ook voor opdrachten!
Kom er net achter dat CS2 niet werkt met de raw's van mijn 40D. Moet dus met lightroom en/of CS3 werken.
Aan de nieuwe heb je niets bij CS2quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Download de nieuwe Adobe RAW. Daar zit alles in wat je nodig hebt volgens mij.
Wowquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:53 schreef withxhonor het volgende:
ff een handige tip:
mocht je ooit als pelikaan reïncarneren, gaap dan nooit tegen de wind in...
[ afbeelding ]
Ruilen??quote:Op zondag 24 februari 2008 09:45 schreef Ynske het volgende:
zucht, ik wil ergens naar toe, maar moet op tijd terug, ivm werken om 5 uur
maar ik weet niets te verzinnen, of t zijn allemaal dingen die veeeeeeeeels te ver weg zijn
Da's vervelendquote:
Reunie??quote:Op zondag 24 februari 2008 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's vervelendIk krijg straks weer vier man / vrouw over de vloer. FOT-reunie
Wordt gezellig
Moet alleen eerst nog ff fotoshootje doen
Klinkt een stuk beter dan met dit mooie weer in bed liggen met als enig gezelschap een boek en vrije doortocht naar de wc.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's vervelendIk krijg straks weer vier man / vrouw over de vloer. FOT-reunie
Wordt gezellig
Moet alleen eerst nog ff fotoshootje doen
Moet je de delete knop eens proberen te vinden :-)quote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef Chanty het volgende:
* Chanty ywaait even vanuit berlijn. Duitse toetsenborden yijn ruk. de y en z yitten omgekeerd en ik de interpunctie staat volledig anders dus doe maar ff geen smilezs
Een aantal oud-gedienden die hier niet meer komen maar waar ik in het verleden best veel lol mee heb gehadquote:Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Reunie??
Wie heb je dan al lang niet meer gezien??
oeh damn das niet fijnquote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Echt alle vervelende dingen komen altijd tegelijk heKreeg vanmiddag een telefoontje van mijn moeder dat haar tante, mijn oud-tante dus, weer eens ergens een ontsteking heeft en dat ze dusdanig slecht is dat ze haar bed maar in de woonkamer neer hebben gezet. Morgen gaat ze naar het ziekenhuis voor een bloedtransfusie.
We hadden al een tijdje het vermoeden dat het een aflopende zaak was, maar dit kwam toch ff hard aan.....
Klotezooi
Nee het is nog niet over.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:39 schreef An24 het volgende:avond luitjes,
heerlijk weekend gehad, jammer dattut al weer over is
Hier idem...quote:Op zondag 24 februari 2008 21:39 schreef An24 het volgende:avond luitjes,
heerlijk weekend gehad, jammer dattut al weer over is
Sterkte P!quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Echt alle vervelende dingen komen altijd tegelijk heKreeg vanmiddag een telefoontje van mijn moeder dat haar tante, mijn oud-tante dus, weer eens ergens een ontsteking heeft en dat ze dusdanig slecht is dat ze haar bed maar in de woonkamer neer hebben gezet. Morgen gaat ze naar het ziekenhuis voor een bloedtransfusie.
We hadden al een tijdje het vermoeden dat het een aflopende zaak was, maar dit kwam toch ff hard aan.....
Klotezooi
Veel succes. Stel je echter niet te veel voor van de bloedtransfusie, als ik naar mijn vader kijk heeft hij er slechts 4 dagen wat aan gehad....quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Klotezooi
Mooie plaatquote:Op maandag 25 februari 2008 07:39 schreef freud het volgende:
Mogge dames en heren!
Moet zeggen dat ik de Live view functie onzin vond, tot zaterdagnacht. Kon er perfect mee over de crowd de lasershow mee fotograferen. Ben niet zo lang, dus dan moet je improviseren he. Ging prima in ieder geval:
[ afbeelding ]
We zullen zien. Ik hoop alleen dat ze nog volgend weekend haalt. Dan ga ik met mijn ma en zus die kant op. of eerder als het echt misgaat Maar goed...afwachten maar.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Veel succes. Stel je echter niet te veel voor van de bloedtransfusie, als ik naar mijn vader kijk heeft hij er slechts 4 dagen wat aan gehad....
Ik zeg het overigens niet om je ongerust te maken, maar meer om valse hoop e.d. te voorkomen.
Ik help je mee hopen.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik hoop alleen dat ze nog volgend weekend haalt. Dan ga ik met mijn ma en zus die kant op. of eerder als het echt misgaat Maar goed...afwachten maar.
Thnxquote:
Vooral die mobieltjes en compactcamera's in de lucht was erg grappig om te zienquote:
Hoe krijg je daar een dslr naar binnenquote:Op maandag 25 februari 2008 13:48 schreef freud het volgende:
[..]
Vooral die mobieltjes en compactcamera's in de lucht was erg grappig om te zien.
Betere vraag: waar was het?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Hoe krijg je daar een dslr naar binnen
FreuD en ik waren daar (Trance Energy) "aan het werk"quote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Hoe krijg je daar een dslr naar binnen
Lekker werk is datquote:Op maandag 25 februari 2008 19:00 schreef An24 het volgende:
[..]
FreuD en ik waren daar (Trance Energy) "aan het werk"
Waar ik dan weer naar benieuwd ben is hoe die foto gemaakt is, diafragma, sluitertijd, iso en flist ja/nee. Maar ik kan me ook voorstellen dat dergelijke zaken onder je ambtsgeheim horen, zoals recepten bij een kok. Dan blijf ik maar nieuwsgierigquote:Op maandag 25 februari 2008 07:39 schreef freud het volgende:
Mogge dames en heren!
Moet zeggen dat ik de Live view functie onzin vond, tot zaterdagnacht. Kon er perfect mee over de crowd de lasershow mee fotograferen. Ben niet zo lang, dus dan moet je improviseren he. Ging prima in ieder geval:
[ afbeelding ]
Ik heb een erg fout leven... Feesten en fotograferen tegen betalingquote:
Bijna zoals de oude rock&roll tijden, de drank, drugs en sex ontbreken nog. En zo niet, dan wil ik het niet wetenquote:Op maandag 25 februari 2008 20:21 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb een erg fout leven... Feesten en fotograferen tegen betaling.
Ik doe niet aan drugsquote:Op maandag 25 februari 2008 20:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Bijna zoals de oude rock&roll tijden, de drank, drugs en sex ontbreken nog. En zo niet, dan wil ik het niet weten
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Bijna zoals de oude rock&roll tijden, de drank, drugs en sex ontbreken nog. En zo niet, dan wil ik het niet weten
Of had je sjans?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:08 schreef freud het volgende:
En ik had gewoon concurrentie van een ouwe heaumeau
Dus als je niet snel mensen uitnodigd ben je gedwongen de hele cake zelf op teeten?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:10 schreef Yoni het volgende:
Zooo, in het kader van "doe eens wat anders op je maandagavond" staat er hier een cake in de oven gaar te worden![]()
![]()
Tis eigenlijk een experimentje, voor een "als er ooit eens mensen komen eten"-toetje
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:10 schreef Yoni het volgende:
Zooo, in het kader van "doe eens wat anders op je maandagavond" staat er hier een cake in de oven gaar te worden![]()
![]()
Tis eigenlijk een experimentje, voor een "als er ooit eens mensen komen eten"-toetje
Nee hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 21:13 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dus als je niet snel mensen uitnodigd ben je gedwongen de hele cake zelf op teeten?
't Ging me niet eens om het opeten eigenlijkquote:
Geur doet ook al wonderen, niets beter dan de geur van een lekkere cake in de ovenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
't Ging me niet eens om het opeten eigenlijkMeer dat ik een ideetje had en dat wilde proberen. En niet de hele avond achter de PC wilde hangen
Haha....zo'n feest doet gekke dingen met jequote:Op maandag 25 februari 2008 22:05 schreef Xilantof het volgende:
An! Ik moet wennen aan je nieuwe avatar!!
Ik heb walnoten/kaneel-cake gemaaktquote:Op maandag 25 februari 2008 21:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Geur doet ook al wonderen, niets beter dan de geur van een lekkere cake in de ovenMaar je maakt me wel nieuwsgierig!
* Xilantof kopt hem wel in:quote:
Ava is wennen, maar wel krullerig. OK, kost je een feest met 30.000 mensen en een grote ventilator, maar dan heb je een mooie nieuwe ava! Wil er niet aan denken wat voor omstandigheden geregeld moeten worden voor een opvolger hiervanquote:Op maandag 25 februari 2008 22:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha....zo'n feest doet gekke dingen met je
Ik ben vooral benieuwd naar de versie waar wat duidelijker op te zien is hoe ze precies kijkt. Desalniettemin...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:23 schreef freud het volgende:
Ava is wennen, maar wel krullerig. OK, kost je een feest met 30.000 mensen en een grote ventilator, maar dan heb je een mooie nieuwe ava! Wil er niet aan denken wat voor omstandigheden geregeld moeten worden voor een opvolger hiervan.
Ik twijfel tussen een hele oppervlakkige opmerking of dat ik vind dat ze een beetje eng kijkt. Ik hou 't op het laatste!quote:
Elk woord wat ik meer zeg dan de volgende smiley is een understatement:quote:
Ja, is lekker handig met de aflopende inzendtermijn voor de FOT-wedstrijdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef Xilantof het volgende:
Welkom terug Chanty!
@Yoni: is je eetkamer nu helemaal klaar?!
@Iedereen? Doet msn daar ook stom?
D'r moeten nog foto's opgehangen worden en nog wat andere kleine dingetjes, maar tis klaar genoeg om te kunnen etenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef Xilantof het volgende:
Welkom terug Chanty!
@Yoni: is je eetkamer nu helemaal klaar?!
@Iedereen? Doet msn daar ook stom?
Vermoedelijk de verpakking eromheenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:38 schreef sanger het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen bulk en " gewoon" bij het aanschafen van een lens?
Ik heb mijn laatste lens als bulk gekocht.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:38 schreef sanger het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen bulk en " gewoon" bij het aanschafen van een lens?
WTF? Echt?! Tof!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:20 schreef Yoni het volgende:
Ook al hoor je niks van een band terug, het wil niet zeggen dat ze niet blij met je foto's zijn![]()
Zag toevallig net dat een van mijn foto's gebruikt is op de website van Kofy Brown
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed....de verwachting is dus binnenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik hoop alleen dat ze nog volgend weekend haalt. Dan ga ik met mijn ma en zus die kant op. of eerder als het echt misgaat Maar goed...afwachten maar.
Thnx allemaal btw
Bah! Das klote P....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed....de verwachting is dus binnen7-14 dagen
Jakkes...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sterkte... Maar ik ken ook mensen die met een uitzicht van 14 dagen het al jaren volhouden, maar het blijft een klap...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zij niet. Als ik het allemaal goed heb begrepen zit er ergens in haar been een schijf (vraag me niet verder naar de details...dit is wat ik te horen heb gekregen) die het net toegediende bloed weer net zo hard aan het afbreken was. En het is niet te genezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:58 schreef freud het volgende:
[..]
Sterkte... Maar ik ken ook mensen die met een uitzicht van 14 dagen het al jaren volhouden, maar het blijft een klap...
Jezus, wat een verhaal. Lijd ze dan nu ook? Klinkt niet alsof je daar nu zo rustig van tussenuit knijptquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zij niet. Als ik het allemaal goed heb begrepen zit er ergens in haar been een schijf (vraag me niet verder naar de details...dit is wat ik te horen heb gekregen) die het net toegediende bloed weer net zo hard aan het afbreken was. En het is niet te genezen.
Pff, heftig man... En wat An zegt, hoop dat ze niet teveel pijn heeft...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zij niet. Als ik het allemaal goed heb begrepen zit er ergens in haar been een schijf (vraag me niet verder naar de details...dit is wat ik te horen heb gekregen) die het net toegediende bloed weer net zo hard aan het afbreken was. En het is niet te genezen.
quote:DAG 1
HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER?
Stappenplan en diavoorstelling.
TOILETROLLEN- GROEIEN ZE ZELF WEER AAN?
Groepsdiscussie.
VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER?
Oefenen met verschillende soorten wasmanden (visualisatietraining)
IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS ZIJ FILEPARKEERT?
Rij-simulator.
DE AFSTANDSBEDIENING?
De afstandsbediening loslaten: telefonische hulplijn en diverse praatgroepen.
HOE KAN JE DINGEN VINDEN?
Training in het zoeken op de goede plek in plaats van schreeuwend het hele huis overhoop te halen. Open forum.
DAG 2
LEGE MELKPAKKEN: KOELKAST OF PRULLENBAK?
Groepsdiscussie en rollenspel.
BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR HAAR IS NIET SCHADELIJK VOOR JE ?
PowerPoint presentatie.
ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN?
Waar gebeurd verhaal van de man die het eens probeerde.
DE VAAT/ SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/ AFWASMACHINE?
Debat met enkele experts.
BASISVERSCHILLEN TUSSEN JE MOEDER EN JE PARTNER?
Praktijkles en rollenspel.
HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN.
Ontspanningsoefeningen, medidatie en ademhalingstechnieken.
BELANGRIJKE DATA ONTHOUDEN & BELLEN ALS JE LATER THUIS KOMT?
Neem agenda/ PDA mee naar de cursus.
LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE TOCH NOOIT GELIJK HEBT?
Persoonlijke begeleiding mogelijk.
Wat een verschrikkelijk zelfinzicht heb jij....een man die zelf opzoek gaat naar hulpquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:27 schreef freud het volgende:
Trouwens binnenkort een interessante cursus gezien: Man zijn.
[..]
Een huishoudelijke hulp?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk zelfinzicht heb jij....een man die zelf opzoek gaat naar hulp![]()
![]()
Dan ben je geen echte man!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:00 schreef An24 het volgende:
Wat een verschrikkelijk zelfinzicht heb jij....een man die zelf opzoek gaat naar hulp![]()
![]()
Jij ging toch trouwen:quote:
Het probleem zit hem bij ons niet in het gelijk hebben, maar het gelijk krijgen. Dat laatste gebeurt namelijk niet...quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:35 schreef freud het volgende:
LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE TOCH NOOIT GELIJK HEBT?
Persoonlijke begeleiding mogelijk.
Lijkt me een belangrijke module
Ai, klinkt niet goed. Is het Leukemie of zoiets? Het klinkt iig redelijk hetzelfde als mijn vader.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bij mijn vader ook al enkele weken. Hij heeft in de tussentijd alleen een klein hartinfarctje gehad en is nu nog goed aanspreekbaar enzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
de verwachting is dus binnen7-14 dagen
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vermoedelijk de verpakking eromheen
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Ai, klinkt niet goed. Is het Leukemie of zoiets? Het klinkt iig redelijk hetzelfde als mijn vader.
Mwjah....ik ken m'n tante eigenlijk als een vrij actieve dame die tot ver in haar 80-er jaren nog vrijwilligerswerk deed ondanks dat ze nog maar iets van 10% zicht had en ook als iemand die nog elke dag in de keuken stond om te koken en af te wassen. Ik hoop serieus dat dit geen erg lange lijdensweg gaat worden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bij mijn vader ook al enkele weken. Hij heeft in de tussentijd alleen een klein hartinfarctje gehad en is nu nog goed aanspreekbaar enzo.
Thnxquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:04 schreef Ynske het volgende:
P, hoop voor je dat t voor je tante niet te lang en pijnlijk word. Voor jou en de rest van je fam sterkte
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus de bouwkwaliteit enzo is allemaal gewoon hetzelfde
Iig succes ermee. Het is best een vreemd idee te weten dat iemand binnenkort er niet meer zal zijn enzoquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkIk hoor het zaterdag allemaal wel. Mijn moeder was niet echt in staat om zinnige informatie door te geven gisteravond
[..]
Mwjah....ik ken m'n tante eigenlijk als een vrij actieve dame die tot ver in haar 80-er jaren nog vrijwilligerswerk deed ondanks dat ze nog maar iets van 10% zicht had en ook als iemand die nog elke dag in de keuken stond om te koken en af te wassen. Ik hoop serieus dat dit geen erg lange lijdensweg gaat worden.
Aha, want Kamera-Express heeft de 24-105 nu aangebotquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:45 schreef freud het volgende:
[..]
JaMijn 24-105 was er ook eentje uit een gesplitste kit, en de 40D kwam ook in een kit doos (helaas zonder de vermelde 580EXII).
liefurt de bulk 24-105 die voor 879 staat is zonder zonnekapquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Aha, want Kamera-Express heeft de 24-105 nu aangebot![]()
¤ 809,= inclusief zonnekap is volgens mij best een nette prijs toch?
Dat zie ik inderdaad. En ik had alleen de prijs verkeerd overgetiktquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
liefurt de bulk 24-105 die voor 879 staat is zonder zonnekap
en die met zonnekap is 908 is geen bulk
Nerdquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:46 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga vandaag een mijlpaal bereiken!
Zo laat nog?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:01 schreef prupke het volgende:avond
zo vandaag weer gaan werken ... wat is dat toch een genot
vanmorgen ben ik gaan werkenquote:
Klinkt niet als het leukste baantje...quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:00 schreef prupke het volgende:
[..]
vanmorgen ben ik gaan werken
ben nu ook nog wel aan het werk maar dan thuis achter de pc...maar ik word daar een beetje seniel van ... telefoonnummers veranderen ..... een stuk of 9000
is het ook niet , en ik heb er al een ruime 3000 gedaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Klinkt niet als het leukste baantje...
Bier op kosten van XILquote:
HEYquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:42 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Dan ben ik ook van de partij!!!![]()
Feli Xillie!
Het kan beter, al gaat het met mij persoonlijk goed hoorquote:
Je kan niet alles hebben natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:09 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Het kan beter, al gaat het met mij persoonlijk goed hoor
Op de trein gaat alles lekker hoor, met dit heerlijke weer lekker buiten lopen en rijden. Mij hoor je niet klagen. Naja meer tijd voor fotografie alleen
Jij altijd!quote:
Ook ik heb een bagger-periode gehad op Fok! Ja, zelf ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:46 schreef loehoes het volgende:
[..]
Wow, daar ben ik echt nog láng niet!
Sterkte Anquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:53 schreef An24 het volgende:
Morguh![]()
Feli met je mijlpaal Xil! *broodje meepakt*.
Fijn naar het UMC Utrecht voor een babbeltje met een reumaverpleegkundige. Verder slapen in de trein of zo
Sterkte danwel succes en slaap zequote:Op donderdag 28 februari 2008 07:53 schreef An24 het volgende:
Fijn naar het UMC Utrecht voor een babbeltje met een reumaverpleegkundige. Verder slapen in de trein of zo
verhip, ik had nog niet eens gedacht om eens in de US te kijken voor de lenzen die ik op het oog hebquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:08 schreef freud het volgende:
Leuk zo'n lage dollar... Als ik de 70-200 f2.8L IS USM hier in NL koop is hij ¤1574 en in de VS omgerekend ¤1189...
Kijk wel goed naar de importbelasting ook... Het is pas echt goedkoop als je er zelf heen gaat. Als je een 5D, met set L lenzen wil kopen, dan is het net zo goedkoop om zelf naar NY te gaan en ze daar te kopen, als hier in NL zonder vakantie daar....quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:14 schreef sanger het volgende:
[..]
verhip, ik had nog niet eens gedacht om eens in de US te kijken voor de lenzen die ik op het oog heb
Het is alleen zo jammer dat er dan vervolgens nog 19% BTW + 3,5% douanerecht bijkomt als hij NL inkomt. En dan hou je nog maar een prijsverschil over van 120 EUR als er niet nog eens speciale douaneheffingen bijkomenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:08 schreef freud het volgende:
Leuk zo'n lage dollar... Als ik de 70-200 f2.8L IS USM hier in NL koop is hij ¤1574 en in de VS omgerekend ¤1189...
Mja, als je gecontroleerd wordt is dat het risico inderdaad. Daarom is het alleen écht interessant als je naar de VS gaat, of daar iemand kent.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat er dan vervolgens nog 19% BTW + 3,5% douanerecht bijkomt als hij NL inkomt. En dan hou je nog maar een prijsverschil over van 120 EUR als er niet nog eens speciale douaneheffingen bijkomen
Dat is geen ALS meer hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:35 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, als je gecontroleerd wordt is dat het risico inderdaad.
Serieus? Dan zijn ze streng vanuit de states. Ik heb het zeer zelden meegemaakt vanuit Hongkong.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is geen ALS meer hoorIk heb meerdere pakketjes van Amazon binnengekregen. Die zijn allemaal de lul geweest
Een soort van blacklistquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:14 schreef ..bennie het volgende:
Volgens mij hanteren ze een soort lijst en als je daar eenmaal opstaat komt er geen internationaal verzonden pakketje meer doorheen zonder gecontroleerd te worden.
Geef hem je e-mailadresquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:28 schreef Ynske het volgende:
oeh een reisje zou ik wel lekker vinden...
vannacht thuisgekomen en in een briefjes bende terecht gekomen
1 huisgenoot communiceert met 25 briefjes op 1 avond
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Geef hem je e-mailadres
Ik zit net meteen effe te kijken naar NewYork voor een weekWeet alleen niet of ik wel al wil vliegen met die kleine.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]neh, geen zin in spam
dat ie maar gewoon zijn mond open doet en praat, zou ook al helpen, ipv stiekum snachts briefjes hangen
4 maanden en 4 dagenquote:hoe oud is de kleine nu?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:49 schreef ..bennie het volgende:
Ghe, net even prijsvergelijkje gedaan voor twee boeken bij bol of amazon, de laatste was inclusief verzendkosten zo ongeveer de helft van de prijs.
ach hij moet niet zeiken, hij komt ons niet tegen zegt ie, ok, mij kan ik nog voorstellen met mijn rare tijden, maar de rest is er gewoon.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:09 schreef sanger het volgende:
[..]misschien is hij wel verlegen? Wij hebben nu een stagiar die ook erg verlegen is. Hij kon van de week niet verder omdat hij 1 of andere melding kreeg. Durfde me pas een uur later te storen.
[..]
quote:4 maanden en 4 dagenHij is alleen wat kleiner dan de gemiddelde baby van die leeftijd ivm geboortegewicht.
Misschien is hij er wel nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach hij moet niet zeiken, hij komt ons niet tegen zegt ie, ok, mij kan ik nog voorstellen met mijn rare tijden, maar de rest is er gewoon.
Worden ook groot hoorquote:
kleine hummelkes
Mijn oom woont in Thailand. getrouwd ook met een thaise. Als je het enigsinds betrouwbaar wilt doen, scheelt het maar weinig heb ik me laten vertellen. (info voornamelijk betreffende een nikon omdat ie daar zelf toen onderzoek naar heeft gedaan waar hij het best af zou zijn)quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:50 schreef sanger het volgende:
Weet iemand hoe de prijzen in Thailand (omgeving Phuket) liggen? Mijn broertje gaat daar heen namelijk.
Nog leuke foto's gemaakt?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:29 schreef Ynske het volgende:
Terug van Ouwehands
was lekker even buiten te zijn
denk t wel, ga ze nu bekijkenquote:
Ik wil wel even komen rellenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:41 schreef -Robbedoes- het volgende:
Tis de laatste altijd rustig.
Er zijn ook bijna geen rellen meer.
Gister nog!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:41 schreef -Robbedoes- het volgende:
Had tot 10 minuten geleden nog 4 fokkers over de vloerquote:
Was ik de party-crasher?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef freud het volgende:
[..]
Had tot 10 minuten geleden nog 4 fokkers over de vloer.
Ik ga er morgen met één trouwen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef freud het volgende:
Ik heb elke dag een fokker op de vloer. Op z'n knieen voor me om me te aanbidden zoals het hoortquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef freud het volgende:
[..]
Jij bofkontquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga er morgen met één trouwen!
Echt een super dag gewenst!!! En 1 ding weet ik zeker: ik zie de pics eerder dan jijquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga er morgen met één trouwen!
Ik zag in med althans enige stofwolken van een rel achter de schermen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:41 schreef -Robbedoes- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |