* AirwiN pikt nog ff een broodje mee voor het slapengaan!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:21 schreef prupke het volgende:![]()
* prupke komt ff de boel wakker gillen , met de mededeling dat er een ontbijtje klaarstaat
Ik ben er achter dat een professionele fotograaf betekent dat iemand zijn volledige salaris uit de fotografie haalt, en dat de term geen enkele relatie hoeft te hebben met enige kwaliteitquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:58 schreef Ynske het volgende:
Ik zag net de foto's die door een professionele fotograaf gemaakt zijn van een collega van me die in een Jazz bandje speelt
te erg dat hij daar nog geld voor durft te vragen.
geen enkele foto die scherp is op de juiste plaats, ontzettend veel ruis, en vagigheden
Stoer!!! Leuke netwerkplek ook voor opdrachten!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:11 schreef An24 het volgende:![]()
Kreeg net een mailtje: Ik heb een plekje verdiend op deze site http://www.noorseboskatte(...)Kattenfotografen.htm![]()
Binnenkort daar foto's en een verhaaltje van mij
10 uur is ook geen tijd meer om te ontbijten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
Wat is er met het ontbijt gebeurt??
Het lijkt wel oud brood.
Koffie is ook niet echt lekker vers.
Dus eerst maar even verse koffie zetten
Voor CS2 is er ook een plug in toch??quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:43 schreef freud het volgende:
[..]
Stoer!!! Leuke netwerkplek ook voor opdrachten!
Kom er net achter dat CS2 niet werkt met de raw's van mijn 40D. Moet dus met lightroom en/of CS3 werken.
Download de nieuwe Adobe RAW. Daar zit alles in wat je nodig hebt volgens mij.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:43 schreef freud het volgende:
[..]
Stoer!!! Leuke netwerkplek ook voor opdrachten!
Kom er net achter dat CS2 niet werkt met de raw's van mijn 40D. Moet dus met lightroom en/of CS3 werken.
Aan de nieuwe heb je niets bij CS2quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Download de nieuwe Adobe RAW. Daar zit alles in wat je nodig hebt volgens mij.
Wowquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:53 schreef withxhonor het volgende:
ff een handige tip:
mocht je ooit als pelikaan reïncarneren, gaap dan nooit tegen de wind in...
[ afbeelding ]
Ruilen??quote:Op zondag 24 februari 2008 09:45 schreef Ynske het volgende:
zucht, ik wil ergens naar toe, maar moet op tijd terug, ivm werken om 5 uur
maar ik weet niets te verzinnen, of t zijn allemaal dingen die veeeeeeeeels te ver weg zijn
Da's vervelendquote:
Reunie??quote:Op zondag 24 februari 2008 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's vervelendIk krijg straks weer vier man / vrouw over de vloer. FOT-reunie
Wordt gezellig
Moet alleen eerst nog ff fotoshootje doen
Klinkt een stuk beter dan met dit mooie weer in bed liggen met als enig gezelschap een boek en vrije doortocht naar de wc.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's vervelendIk krijg straks weer vier man / vrouw over de vloer. FOT-reunie
Wordt gezellig
Moet alleen eerst nog ff fotoshootje doen
Moet je de delete knop eens proberen te vinden :-)quote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef Chanty het volgende:
* Chanty ywaait even vanuit berlijn. Duitse toetsenborden yijn ruk. de y en z yitten omgekeerd en ik de interpunctie staat volledig anders dus doe maar ff geen smilezs
Een aantal oud-gedienden die hier niet meer komen maar waar ik in het verleden best veel lol mee heb gehadquote:Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Reunie??
Wie heb je dan al lang niet meer gezien??
oeh damn das niet fijnquote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Echt alle vervelende dingen komen altijd tegelijk heKreeg vanmiddag een telefoontje van mijn moeder dat haar tante, mijn oud-tante dus, weer eens ergens een ontsteking heeft en dat ze dusdanig slecht is dat ze haar bed maar in de woonkamer neer hebben gezet. Morgen gaat ze naar het ziekenhuis voor een bloedtransfusie.
We hadden al een tijdje het vermoeden dat het een aflopende zaak was, maar dit kwam toch ff hard aan.....
Klotezooi
Nee het is nog niet over.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:39 schreef An24 het volgende:avond luitjes,
heerlijk weekend gehad, jammer dattut al weer over is
Hier idem...quote:Op zondag 24 februari 2008 21:39 schreef An24 het volgende:avond luitjes,
heerlijk weekend gehad, jammer dattut al weer over is
Sterkte P!quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Echt alle vervelende dingen komen altijd tegelijk heKreeg vanmiddag een telefoontje van mijn moeder dat haar tante, mijn oud-tante dus, weer eens ergens een ontsteking heeft en dat ze dusdanig slecht is dat ze haar bed maar in de woonkamer neer hebben gezet. Morgen gaat ze naar het ziekenhuis voor een bloedtransfusie.
We hadden al een tijdje het vermoeden dat het een aflopende zaak was, maar dit kwam toch ff hard aan.....
Klotezooi
Veel succes. Stel je echter niet te veel voor van de bloedtransfusie, als ik naar mijn vader kijk heeft hij er slechts 4 dagen wat aan gehad....quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Klotezooi
Mooie plaatquote:Op maandag 25 februari 2008 07:39 schreef freud het volgende:
Mogge dames en heren!
Moet zeggen dat ik de Live view functie onzin vond, tot zaterdagnacht. Kon er perfect mee over de crowd de lasershow mee fotograferen. Ben niet zo lang, dus dan moet je improviseren he. Ging prima in ieder geval:
[ afbeelding ]
We zullen zien. Ik hoop alleen dat ze nog volgend weekend haalt. Dan ga ik met mijn ma en zus die kant op. of eerder als het echt misgaat Maar goed...afwachten maar.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Veel succes. Stel je echter niet te veel voor van de bloedtransfusie, als ik naar mijn vader kijk heeft hij er slechts 4 dagen wat aan gehad....
Ik zeg het overigens niet om je ongerust te maken, maar meer om valse hoop e.d. te voorkomen.
Ik help je mee hopen.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik hoop alleen dat ze nog volgend weekend haalt. Dan ga ik met mijn ma en zus die kant op. of eerder als het echt misgaat Maar goed...afwachten maar.
Thnxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |