quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:10 schreef Chanty het volgende:
JAAAAAAAA ikke ikke ikke
stopdehyperactiviteit
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:58 schreef prupke het volgende:avond
ik heb er net een iemand op reis gestuurd , hij vertrok in een witte auto met blauw/rode strepen
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:08 schreef Ynske het volgende:
@Ymke, was dat op Overvecht?
had een zwarte jas aan en roze petje op
volgende keer gewoon aanspreken
dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Je opent toch wel een showcase als je terugkomt?
Heb je zoveel in je hoofd zittenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
dat hoop ik wel ja
Heb drie gig geheugen mee
Ik ben niet zo heldhaftig , ben nogal bleu in het eggiequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:58 schreef prupke het volgende:
@ymke : de volgende keer gewoon heel hard Ynske roepen
reageerd er iemand dan heb je prijs ...reageert er niemand denkt de rest van het volk misschien dat je last hebt van gilles de la tourette...
zal toch wel mee vallen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heldhaftig , ben nogal bleu in het eggie
Volgens mij heb ik je toen gezien in Utrecht, tijdens SummerDarkness, bij de Dom... maar ik durfde ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heldhaftig , ben nogal bleu in het eggie
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je toen gezien in Utrecht, tijdens SummerDarkness, bij de Dom... maar ik durfde ook niet
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:23 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Je stond voor me in de rij bij de hema en toen ging je weg naar de kinderspulletjes , ik was dat mens dat je aan stond te gapen
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je toen gezien in Utrecht, tijdens SummerDarkness, bij de Dom... maar ik durfde ook niet
quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:09 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik was daar inderdaad aanwezig .... en ik ben heel benaderbaar hoor , dus ..... volgende keer drinken we een pintje daar
Babietjesquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:23 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt ze alles vertellen en ze spreken je niet tegen.
ja hequote:
Die van ons kwam na vijf weken pas thuisquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja he
t schatje was net 5 weken
maar een droppie !
Ja, maar het was niet nuttigquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:14 schreef Ynske het volgende:
@P, moggeh, had je gister je cursus nog gevonden?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet nuttigHet ging over aspecten die ons niet raken helaas. Maar goed....mag vanmiddag weer die kant op
Dit keer een support-meeting waar ook de functioneel beheerders aanwezig zijn. Daarna gezellig uit eten.
Voorlopig eerst ff puinruimen hier op kantoor. We kwamen een server tegen waar 550.000 folders in een Temp-folder stonden. Gek dat die server dan problemen heeft
laat nog eens wat van m zienquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Die van ons kwam na vijf weken pas thuis
Maar nu is hij inmiddels 17 weken en groeit hij perfect om de schade in te lopen
Helaas niets bij dehand nuquote:
Ah joh...ritje Rotterdam - Leusden = EUR 57quote:
Koel! Ik heb ook een server gehad waar dik een kwart miljoen word bestanden in stonden. Was ook weinig meer mee te beginnenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet nuttigHet ging over aspecten die ons niet raken helaas. Maar goed....mag vanmiddag weer die kant op
Dit keer een support-meeting waar ook de functioneel beheerders aanwezig zijn. Daarna gezellig uit eten.
Voorlopig eerst ff puinruimen hier op kantoor. We kwamen een server tegen waar 550.000 folders in een Temp-folder stonden. Gek dat die server dan problemen heeft
Tip!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:05 schreef Ynske het volgende:
Ga je voor de lol kijken wat parkeren bij Artis kost
het parkeren voor Artis-bezoekers bedraagt ¤ 7,- per auto voor de eerste zes uur van het bezoek, daarna ¤ 4,- per uur.
Tip!
Zonder bezoek aan Artis kost het parkeren ¤ 24,50 voor het 1e uur, daarna ¤ 4,00 per uur. Bezoek Artis en laat altijd bij de Artiskassa de parkeerkaart decoderen!
eigenlijk is dit toch te belachelijk voor woorden
dan raak ik grandioos de weg kwijt, kijk wel of ik n keer op een vrije dag met de trein kan gaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Tip!
Parkeer in Amsterdam-Noord bij de IJ-pont naar het centraal. Of beter, aan de andere kant van de sluisjes daar. Kost je niets! En loop dat stukje vanavf centraalof neem gewoon de tram
TomTomquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan raak ik grandioos de weg kwijt, kijk wel of ik n keer op een vrije dag met de trein kan gaan
maar dan nog vind ik t echt belachelijk die prijzen
geld, geld en nog meer geldquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:17 schreef sanger het volgende:
[..]
TomTom![]()
![]()
Of geboren zijn in Amsterdam
Meer of minderquote:
Die van mij hebben al aardig praatjesquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Die van mij begint anders al aardig te brabbelen
Feli Ynsquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:46 schreef Ynske het volgende:
m'n cursus theaterfotografie gaat door
Die zijn dan waarschijnlijk ook iets ouderquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:21 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die van mij hebben al aardig praatjes
Hopelijk kunnen jullie een beetje gezelligheid creeeren....sterktequote:Op donderdag 21 februari 2008 17:28 schreef Yoni het volgende:
D'r moet het e.e.a. gedaan worden op onze colocatie (o.a. nieuwe server+ nieuwe kaart in router). Dat moet buiten werktijd, want het betekent dat de verbinding plat gaat. Omdat de boel vanuit Houston beheerd wordt, moeten we ons ook nog eens aanpassen aan hun tijdsverschil. Dus moet het 's nachts(of in een weekend, maar daar hadden we geen zin in).
Ik zie het alleen wel gebeuren dat wij vanaf 22.00 ofzo niks meer te doen hebben hier op kantoor....en dan dus nog moeten wachten tot we om 1.30 op de colo gaan beginnen...
Begin van de avond was het hier regen en waaien. Nu is het een stuk rustiger geworden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:41 schreef prupke het volgende:
Het begint me hier toch een partij te waaien ...
ik hoop dat de wind dan hier ook snel weg wil gaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Begin van de avond was het hier regen en waaien. Nu is het een stuk rustiger geworden.
met alles er op en eraan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:58 schreef An24 het volgende:![]()
Heb vanavond een shoot besproken met een nieuw model. Ze heeft een heel mooi klassiek gezicht (veel weg van Merryl Streep), dus gaan we een 40's shoot doen.
Nu eerst allebei de spulletjes verzamelen en dan ergens binnen twee maanden gaan schieten in de studio![]()
Nu slapen, trusten luitjes
Had je in die tijd dan niet even naar huis kunnen gaan? Even eten/douchen enzo? En dan (wat) frisser naar die colo?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:47 schreef Yoni het volgende:
We kunnen niks meer doen, zijn aan het wachten tot we naar de colo gaan.... beginnen daar pas om 2 uur
We gaan kijken hoe ver we komenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:03 schreef prupke het volgende:
[..]
met alles er op en eraan?
ook de kleding ? (dat is gaaf als je dat gevonden kan krijgen)
Ik heb hier nog wel een boek liggen over de opkomst van Kodachrome, staan ook veel pics in waar je misschien wat ideeen kan krijgt. Wel tof ideequote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:47 schreef An24 het volgende:
[..]
We gaan kijken hoe ver we komenIk ga in ieder geval niets overhaast doen en het echt de tijd geven. Gelukkig zijn hier veel antiekwinkeltjes voor verstuivers, asbakken, oude kettingen, netbontjes etc. En veel oude films kijken de komende tijd
![]()
Morguh overigens
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:44 schreef Ynske het volgende:
zoo, mijn zin in sex is voor de komende tijd ook weer hard weggerend.
niet tof hoor, op de vroege morgen Deep Throat te moeten controlleren
iig redelijk onsmakelijk met al dat haar als je nog moet ontbijtenquote:
Wat een bossen hequote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
iig redelijk onsmakelijk met al dat haar als je nog moet ontbijten
quote:
Das wel erg rigoreusquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
goor
![]()
Daar hebben we één oplossing voor:
[ afbeelding ]
dat was ik zowieso al niet van planquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Hoef je morgen in ieder geval niet te kijken
joh die 10 minuten hebben t ook niet gedaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVier telefoontjes in 10 minuten krijgen terwijl je je ontbijt staat te smeren is niet fijn
Vooral niet als je dan vrij hard naar kantoor moet gaan racen omdat er weer een probleem is
RDP naar kantoorserver en reboot dat kreng gewoon. Delft + software = chaosquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVier telefoontjes in 10 minuten krijgen terwijl je je ontbijt staat te smeren is niet fijn
Vooral niet als je dan vrij hard naar kantoor moet gaan racen omdat er weer een probleem is
Kantoor = Rotterdamquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
RDP naar kantoorserver en reboot dat kreng gewoon. Delft + software = chaos
Waarom niet gewoon dit:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Das wel erg rigoreus
Doe dan 1 van deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
goor
![]()
Daar hebben we één oplossing voor:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:02 schreef freud het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon dit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:05 schreef Ynske het volgende:
De klaarkommomenten zijn echt helemaal
penis in beeld - klokken die luiden - beeld van raket - vuurwerk
Tsss, wat een fout in de TT.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:52 schreef Xilantof het volgende:
En hier verder!
Heb je nu toch een 40d gekocht?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:48 schreef freud het volgende:
40D is leuk!
Sluitergeluid is
Buffer =
3" scherm is![]()
Live view![]()
Menu's zijn![]()
Custom functions op de dial zijn [ afbeelding ]
Net eerste kleine shoot gehad. Simpel familie portret opdrachtje. Deed hetquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:51 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Heb je nu toch een 40d gekocht?
Dat live view is echt bagger. Dat stelt niets voor.
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat ga gebruiken.
Stelt niet eens scherp in de live view mode.
Voor de rest een heerlijke camera
* AirwiN pikt nog ff een broodje mee voor het slapengaan!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:21 schreef prupke het volgende:![]()
* prupke komt ff de boel wakker gillen , met de mededeling dat er een ontbijtje klaarstaat
Ik ben er achter dat een professionele fotograaf betekent dat iemand zijn volledige salaris uit de fotografie haalt, en dat de term geen enkele relatie hoeft te hebben met enige kwaliteitquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:58 schreef Ynske het volgende:
Ik zag net de foto's die door een professionele fotograaf gemaakt zijn van een collega van me die in een Jazz bandje speelt
te erg dat hij daar nog geld voor durft te vragen.
geen enkele foto die scherp is op de juiste plaats, ontzettend veel ruis, en vagigheden
Stoer!!! Leuke netwerkplek ook voor opdrachten!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:11 schreef An24 het volgende:![]()
Kreeg net een mailtje: Ik heb een plekje verdiend op deze site http://www.noorseboskatte(...)Kattenfotografen.htm![]()
Binnenkort daar foto's en een verhaaltje van mij
10 uur is ook geen tijd meer om te ontbijten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
Wat is er met het ontbijt gebeurt??
Het lijkt wel oud brood.
Koffie is ook niet echt lekker vers.
Dus eerst maar even verse koffie zetten
Voor CS2 is er ook een plug in toch??quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:43 schreef freud het volgende:
[..]
Stoer!!! Leuke netwerkplek ook voor opdrachten!
Kom er net achter dat CS2 niet werkt met de raw's van mijn 40D. Moet dus met lightroom en/of CS3 werken.
Download de nieuwe Adobe RAW. Daar zit alles in wat je nodig hebt volgens mij.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:43 schreef freud het volgende:
[..]
Stoer!!! Leuke netwerkplek ook voor opdrachten!
Kom er net achter dat CS2 niet werkt met de raw's van mijn 40D. Moet dus met lightroom en/of CS3 werken.
Aan de nieuwe heb je niets bij CS2quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Download de nieuwe Adobe RAW. Daar zit alles in wat je nodig hebt volgens mij.
Wowquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:53 schreef withxhonor het volgende:
ff een handige tip:
mocht je ooit als pelikaan reïncarneren, gaap dan nooit tegen de wind in...
[ afbeelding ]
Ruilen??quote:Op zondag 24 februari 2008 09:45 schreef Ynske het volgende:
zucht, ik wil ergens naar toe, maar moet op tijd terug, ivm werken om 5 uur
maar ik weet niets te verzinnen, of t zijn allemaal dingen die veeeeeeeeels te ver weg zijn
Da's vervelendquote:
Reunie??quote:Op zondag 24 februari 2008 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's vervelendIk krijg straks weer vier man / vrouw over de vloer. FOT-reunie
Wordt gezellig
Moet alleen eerst nog ff fotoshootje doen
Klinkt een stuk beter dan met dit mooie weer in bed liggen met als enig gezelschap een boek en vrije doortocht naar de wc.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's vervelendIk krijg straks weer vier man / vrouw over de vloer. FOT-reunie
Wordt gezellig
Moet alleen eerst nog ff fotoshootje doen
Moet je de delete knop eens proberen te vinden :-)quote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef Chanty het volgende:
* Chanty ywaait even vanuit berlijn. Duitse toetsenborden yijn ruk. de y en z yitten omgekeerd en ik de interpunctie staat volledig anders dus doe maar ff geen smilezs
Een aantal oud-gedienden die hier niet meer komen maar waar ik in het verleden best veel lol mee heb gehadquote:Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Reunie??
Wie heb je dan al lang niet meer gezien??
oeh damn das niet fijnquote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Echt alle vervelende dingen komen altijd tegelijk heKreeg vanmiddag een telefoontje van mijn moeder dat haar tante, mijn oud-tante dus, weer eens ergens een ontsteking heeft en dat ze dusdanig slecht is dat ze haar bed maar in de woonkamer neer hebben gezet. Morgen gaat ze naar het ziekenhuis voor een bloedtransfusie.
We hadden al een tijdje het vermoeden dat het een aflopende zaak was, maar dit kwam toch ff hard aan.....
Klotezooi
Nee het is nog niet over.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:39 schreef An24 het volgende:avond luitjes,
heerlijk weekend gehad, jammer dattut al weer over is
Hier idem...quote:Op zondag 24 februari 2008 21:39 schreef An24 het volgende:avond luitjes,
heerlijk weekend gehad, jammer dattut al weer over is
Sterkte P!quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Echt alle vervelende dingen komen altijd tegelijk heKreeg vanmiddag een telefoontje van mijn moeder dat haar tante, mijn oud-tante dus, weer eens ergens een ontsteking heeft en dat ze dusdanig slecht is dat ze haar bed maar in de woonkamer neer hebben gezet. Morgen gaat ze naar het ziekenhuis voor een bloedtransfusie.
We hadden al een tijdje het vermoeden dat het een aflopende zaak was, maar dit kwam toch ff hard aan.....
Klotezooi
Veel succes. Stel je echter niet te veel voor van de bloedtransfusie, als ik naar mijn vader kijk heeft hij er slechts 4 dagen wat aan gehad....quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Klotezooi
Mooie plaatquote:Op maandag 25 februari 2008 07:39 schreef freud het volgende:
Mogge dames en heren!
Moet zeggen dat ik de Live view functie onzin vond, tot zaterdagnacht. Kon er perfect mee over de crowd de lasershow mee fotograferen. Ben niet zo lang, dus dan moet je improviseren he. Ging prima in ieder geval:
[ afbeelding ]
We zullen zien. Ik hoop alleen dat ze nog volgend weekend haalt. Dan ga ik met mijn ma en zus die kant op. of eerder als het echt misgaat Maar goed...afwachten maar.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Veel succes. Stel je echter niet te veel voor van de bloedtransfusie, als ik naar mijn vader kijk heeft hij er slechts 4 dagen wat aan gehad....
Ik zeg het overigens niet om je ongerust te maken, maar meer om valse hoop e.d. te voorkomen.
Ik help je mee hopen.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik hoop alleen dat ze nog volgend weekend haalt. Dan ga ik met mijn ma en zus die kant op. of eerder als het echt misgaat Maar goed...afwachten maar.
Thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |