quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:10 schreef Chanty het volgende:
JAAAAAAAA ikke ikke ikke
stopdehyperactiviteit
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:58 schreef prupke het volgende:avond
ik heb er net een iemand op reis gestuurd , hij vertrok in een witte auto met blauw/rode strepen
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:08 schreef Ynske het volgende:
@Ymke, was dat op Overvecht?
had een zwarte jas aan en roze petje op
volgende keer gewoon aanspreken
dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Je opent toch wel een showcase als je terugkomt?
Heb je zoveel in je hoofd zittenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
dat hoop ik wel ja
Heb drie gig geheugen mee
Ik ben niet zo heldhaftig , ben nogal bleu in het eggiequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:58 schreef prupke het volgende:
@ymke : de volgende keer gewoon heel hard Ynske roepen
reageerd er iemand dan heb je prijs ...reageert er niemand denkt de rest van het volk misschien dat je last hebt van gilles de la tourette...
zal toch wel mee vallen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heldhaftig , ben nogal bleu in het eggie
Volgens mij heb ik je toen gezien in Utrecht, tijdens SummerDarkness, bij de Dom... maar ik durfde ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heldhaftig , ben nogal bleu in het eggie
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je toen gezien in Utrecht, tijdens SummerDarkness, bij de Dom... maar ik durfde ook niet
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:23 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Je stond voor me in de rij bij de hema en toen ging je weg naar de kinderspulletjes , ik was dat mens dat je aan stond te gapen
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je toen gezien in Utrecht, tijdens SummerDarkness, bij de Dom... maar ik durfde ook niet
quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:09 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik was daar inderdaad aanwezig .... en ik ben heel benaderbaar hoor , dus ..... volgende keer drinken we een pintje daar
Babietjesquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:23 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt ze alles vertellen en ze spreken je niet tegen.
ja hequote:
Die van ons kwam na vijf weken pas thuisquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja he
t schatje was net 5 weken
maar een droppie !
Ja, maar het was niet nuttigquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:14 schreef Ynske het volgende:
@P, moggeh, had je gister je cursus nog gevonden?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet nuttigHet ging over aspecten die ons niet raken helaas. Maar goed....mag vanmiddag weer die kant op
Dit keer een support-meeting waar ook de functioneel beheerders aanwezig zijn. Daarna gezellig uit eten.
Voorlopig eerst ff puinruimen hier op kantoor. We kwamen een server tegen waar 550.000 folders in een Temp-folder stonden. Gek dat die server dan problemen heeft
laat nog eens wat van m zienquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Die van ons kwam na vijf weken pas thuis
Maar nu is hij inmiddels 17 weken en groeit hij perfect om de schade in te lopen
Helaas niets bij dehand nuquote:
Ah joh...ritje Rotterdam - Leusden = EUR 57quote:
Koel! Ik heb ook een server gehad waar dik een kwart miljoen word bestanden in stonden. Was ook weinig meer mee te beginnenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet nuttigHet ging over aspecten die ons niet raken helaas. Maar goed....mag vanmiddag weer die kant op
Dit keer een support-meeting waar ook de functioneel beheerders aanwezig zijn. Daarna gezellig uit eten.
Voorlopig eerst ff puinruimen hier op kantoor. We kwamen een server tegen waar 550.000 folders in een Temp-folder stonden. Gek dat die server dan problemen heeft
Tip!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:05 schreef Ynske het volgende:
Ga je voor de lol kijken wat parkeren bij Artis kost
het parkeren voor Artis-bezoekers bedraagt ¤ 7,- per auto voor de eerste zes uur van het bezoek, daarna ¤ 4,- per uur.
Tip!
Zonder bezoek aan Artis kost het parkeren ¤ 24,50 voor het 1e uur, daarna ¤ 4,00 per uur. Bezoek Artis en laat altijd bij de Artiskassa de parkeerkaart decoderen!
eigenlijk is dit toch te belachelijk voor woorden
dan raak ik grandioos de weg kwijt, kijk wel of ik n keer op een vrije dag met de trein kan gaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Tip!
Parkeer in Amsterdam-Noord bij de IJ-pont naar het centraal. Of beter, aan de andere kant van de sluisjes daar. Kost je niets! En loop dat stukje vanavf centraalof neem gewoon de tram
TomTomquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan raak ik grandioos de weg kwijt, kijk wel of ik n keer op een vrije dag met de trein kan gaan
maar dan nog vind ik t echt belachelijk die prijzen
geld, geld en nog meer geldquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:17 schreef sanger het volgende:
[..]
TomTom![]()
![]()
Of geboren zijn in Amsterdam
Meer of minderquote:
Die van mij hebben al aardig praatjesquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Die van mij begint anders al aardig te brabbelen
Feli Ynsquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:46 schreef Ynske het volgende:
m'n cursus theaterfotografie gaat door
Die zijn dan waarschijnlijk ook iets ouderquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:21 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die van mij hebben al aardig praatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |