Het kan beter, al gaat het met mij persoonlijk goed hoorquote:
Je kan niet alles hebben natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:09 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Het kan beter, al gaat het met mij persoonlijk goed hoor
Op de trein gaat alles lekker hoor, met dit heerlijke weer lekker buiten lopen en rijden. Mij hoor je niet klagen. Naja meer tijd voor fotografie alleen
Jij altijd!quote:
Ook ik heb een bagger-periode gehad op Fok! Ja, zelf ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:46 schreef loehoes het volgende:
[..]
Wow, daar ben ik echt nog láng niet!
Sterkte Anquote:Op donderdag 28 februari 2008 07:53 schreef An24 het volgende:
Morguh![]()
Feli met je mijlpaal Xil! *broodje meepakt*.
Fijn naar het UMC Utrecht voor een babbeltje met een reumaverpleegkundige. Verder slapen in de trein of zo
Sterkte danwel succes en slaap zequote:Op donderdag 28 februari 2008 07:53 schreef An24 het volgende:
Fijn naar het UMC Utrecht voor een babbeltje met een reumaverpleegkundige. Verder slapen in de trein of zo
verhip, ik had nog niet eens gedacht om eens in de US te kijken voor de lenzen die ik op het oog hebquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:08 schreef freud het volgende:
Leuk zo'n lage dollar... Als ik de 70-200 f2.8L IS USM hier in NL koop is hij ¤1574 en in de VS omgerekend ¤1189...
Kijk wel goed naar de importbelasting ook... Het is pas echt goedkoop als je er zelf heen gaat. Als je een 5D, met set L lenzen wil kopen, dan is het net zo goedkoop om zelf naar NY te gaan en ze daar te kopen, als hier in NL zonder vakantie daar....quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:14 schreef sanger het volgende:
[..]
verhip, ik had nog niet eens gedacht om eens in de US te kijken voor de lenzen die ik op het oog heb
Het is alleen zo jammer dat er dan vervolgens nog 19% BTW + 3,5% douanerecht bijkomt als hij NL inkomt. En dan hou je nog maar een prijsverschil over van 120 EUR als er niet nog eens speciale douaneheffingen bijkomenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:08 schreef freud het volgende:
Leuk zo'n lage dollar... Als ik de 70-200 f2.8L IS USM hier in NL koop is hij ¤1574 en in de VS omgerekend ¤1189...
Mja, als je gecontroleerd wordt is dat het risico inderdaad. Daarom is het alleen écht interessant als je naar de VS gaat, of daar iemand kent.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat er dan vervolgens nog 19% BTW + 3,5% douanerecht bijkomt als hij NL inkomt. En dan hou je nog maar een prijsverschil over van 120 EUR als er niet nog eens speciale douaneheffingen bijkomen
Dat is geen ALS meer hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:35 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, als je gecontroleerd wordt is dat het risico inderdaad.
Serieus? Dan zijn ze streng vanuit de states. Ik heb het zeer zelden meegemaakt vanuit Hongkong.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is geen ALS meer hoorIk heb meerdere pakketjes van Amazon binnengekregen. Die zijn allemaal de lul geweest
Een soort van blacklistquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:14 schreef ..bennie het volgende:
Volgens mij hanteren ze een soort lijst en als je daar eenmaal opstaat komt er geen internationaal verzonden pakketje meer doorheen zonder gecontroleerd te worden.
Geef hem je e-mailadresquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:28 schreef Ynske het volgende:
oeh een reisje zou ik wel lekker vinden...
vannacht thuisgekomen en in een briefjes bende terecht gekomen
1 huisgenoot communiceert met 25 briefjes op 1 avond
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Geef hem je e-mailadres
Ik zit net meteen effe te kijken naar NewYork voor een weekWeet alleen niet of ik wel al wil vliegen met die kleine.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]neh, geen zin in spam
dat ie maar gewoon zijn mond open doet en praat, zou ook al helpen, ipv stiekum snachts briefjes hangen
4 maanden en 4 dagenquote:hoe oud is de kleine nu?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:49 schreef ..bennie het volgende:
Ghe, net even prijsvergelijkje gedaan voor twee boeken bij bol of amazon, de laatste was inclusief verzendkosten zo ongeveer de helft van de prijs.
ach hij moet niet zeiken, hij komt ons niet tegen zegt ie, ok, mij kan ik nog voorstellen met mijn rare tijden, maar de rest is er gewoon.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:09 schreef sanger het volgende:
[..]misschien is hij wel verlegen? Wij hebben nu een stagiar die ook erg verlegen is. Hij kon van de week niet verder omdat hij 1 of andere melding kreeg. Durfde me pas een uur later te storen.
[..]
quote:4 maanden en 4 dagenHij is alleen wat kleiner dan de gemiddelde baby van die leeftijd ivm geboortegewicht.
Misschien is hij er wel nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach hij moet niet zeiken, hij komt ons niet tegen zegt ie, ok, mij kan ik nog voorstellen met mijn rare tijden, maar de rest is er gewoon.
Worden ook groot hoorquote:
kleine hummelkes
Mijn oom woont in Thailand. getrouwd ook met een thaise. Als je het enigsinds betrouwbaar wilt doen, scheelt het maar weinig heb ik me laten vertellen. (info voornamelijk betreffende een nikon omdat ie daar zelf toen onderzoek naar heeft gedaan waar hij het best af zou zijn)quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:50 schreef sanger het volgende:
Weet iemand hoe de prijzen in Thailand (omgeving Phuket) liggen? Mijn broertje gaat daar heen namelijk.
Nog leuke foto's gemaakt?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:29 schreef Ynske het volgende:
Terug van Ouwehands
was lekker even buiten te zijn
denk t wel, ga ze nu bekijkenquote:
Ik wil wel even komen rellenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:41 schreef -Robbedoes- het volgende:
Tis de laatste altijd rustig.
Er zijn ook bijna geen rellen meer.
Gister nog!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:41 schreef -Robbedoes- het volgende:
Tis de laatste altijd rustig.
Er zijn ook bijna geen rellen meer.
Had tot 10 minuten geleden nog 4 fokkers over de vloerquote:
Was ik de party-crasher?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef freud het volgende:
[..]
Had tot 10 minuten geleden nog 4 fokkers over de vloer.
Ik ga er morgen met één trouwen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef freud het volgende:
Ik heb elke dag een fokker op de vloer. Op z'n knieen voor me om me te aanbidden zoals het hoortquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef freud het volgende:
[..]
Jij bofkontquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga er morgen met één trouwen!
Echt een super dag gewenst!!! En 1 ding weet ik zeker: ik zie de pics eerder dan jijquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga er morgen met één trouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |