Vooral die mobieltjes en compactcamera's in de lucht was erg grappig om te zienquote:
Hoe krijg je daar een dslr naar binnenquote:Op maandag 25 februari 2008 13:48 schreef freud het volgende:
[..]
Vooral die mobieltjes en compactcamera's in de lucht was erg grappig om te zien.
Betere vraag: waar was het?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Hoe krijg je daar een dslr naar binnen
FreuD en ik waren daar (Trance Energy) "aan het werk"quote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Hoe krijg je daar een dslr naar binnen
Lekker werk is datquote:Op maandag 25 februari 2008 19:00 schreef An24 het volgende:
[..]
FreuD en ik waren daar (Trance Energy) "aan het werk"
Waar ik dan weer naar benieuwd ben is hoe die foto gemaakt is, diafragma, sluitertijd, iso en flist ja/nee. Maar ik kan me ook voorstellen dat dergelijke zaken onder je ambtsgeheim horen, zoals recepten bij een kok. Dan blijf ik maar nieuwsgierigquote:Op maandag 25 februari 2008 07:39 schreef freud het volgende:
Mogge dames en heren!
Moet zeggen dat ik de Live view functie onzin vond, tot zaterdagnacht. Kon er perfect mee over de crowd de lasershow mee fotograferen. Ben niet zo lang, dus dan moet je improviseren he. Ging prima in ieder geval:
[ afbeelding ]
Ik heb een erg fout leven... Feesten en fotograferen tegen betalingquote:
Bijna zoals de oude rock&roll tijden, de drank, drugs en sex ontbreken nog. En zo niet, dan wil ik het niet wetenquote:Op maandag 25 februari 2008 20:21 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb een erg fout leven... Feesten en fotograferen tegen betaling.
Ik doe niet aan drugsquote:Op maandag 25 februari 2008 20:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Bijna zoals de oude rock&roll tijden, de drank, drugs en sex ontbreken nog. En zo niet, dan wil ik het niet weten
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Bijna zoals de oude rock&roll tijden, de drank, drugs en sex ontbreken nog. En zo niet, dan wil ik het niet weten
Of had je sjans?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:08 schreef freud het volgende:
En ik had gewoon concurrentie van een ouwe heaumeau
Dus als je niet snel mensen uitnodigd ben je gedwongen de hele cake zelf op teeten?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:10 schreef Yoni het volgende:
Zooo, in het kader van "doe eens wat anders op je maandagavond" staat er hier een cake in de oven gaar te worden![]()
![]()
Tis eigenlijk een experimentje, voor een "als er ooit eens mensen komen eten"-toetje
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:10 schreef Yoni het volgende:
Zooo, in het kader van "doe eens wat anders op je maandagavond" staat er hier een cake in de oven gaar te worden![]()
![]()
Tis eigenlijk een experimentje, voor een "als er ooit eens mensen komen eten"-toetje
Nee hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 21:13 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dus als je niet snel mensen uitnodigd ben je gedwongen de hele cake zelf op teeten?
't Ging me niet eens om het opeten eigenlijkquote:
Geur doet ook al wonderen, niets beter dan de geur van een lekkere cake in de ovenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
't Ging me niet eens om het opeten eigenlijkMeer dat ik een ideetje had en dat wilde proberen. En niet de hele avond achter de PC wilde hangen
Haha....zo'n feest doet gekke dingen met jequote:Op maandag 25 februari 2008 22:05 schreef Xilantof het volgende:
An! Ik moet wennen aan je nieuwe avatar!!
Ik heb walnoten/kaneel-cake gemaaktquote:Op maandag 25 februari 2008 21:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Geur doet ook al wonderen, niets beter dan de geur van een lekkere cake in de ovenMaar je maakt me wel nieuwsgierig!
* Xilantof kopt hem wel in:quote:
Ava is wennen, maar wel krullerig. OK, kost je een feest met 30.000 mensen en een grote ventilator, maar dan heb je een mooie nieuwe ava! Wil er niet aan denken wat voor omstandigheden geregeld moeten worden voor een opvolger hiervanquote:Op maandag 25 februari 2008 22:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha....zo'n feest doet gekke dingen met je
Ik ben vooral benieuwd naar de versie waar wat duidelijker op te zien is hoe ze precies kijkt. Desalniettemin...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:23 schreef freud het volgende:
Ava is wennen, maar wel krullerig. OK, kost je een feest met 30.000 mensen en een grote ventilator, maar dan heb je een mooie nieuwe ava! Wil er niet aan denken wat voor omstandigheden geregeld moeten worden voor een opvolger hiervan.
Ik twijfel tussen een hele oppervlakkige opmerking of dat ik vind dat ze een beetje eng kijkt. Ik hou 't op het laatste!quote:
Elk woord wat ik meer zeg dan de volgende smiley is een understatement:quote:
Ja, is lekker handig met de aflopende inzendtermijn voor de FOT-wedstrijdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef Xilantof het volgende:
Welkom terug Chanty!
@Yoni: is je eetkamer nu helemaal klaar?!
@Iedereen? Doet msn daar ook stom?
D'r moeten nog foto's opgehangen worden en nog wat andere kleine dingetjes, maar tis klaar genoeg om te kunnen etenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef Xilantof het volgende:
Welkom terug Chanty!
@Yoni: is je eetkamer nu helemaal klaar?!
@Iedereen? Doet msn daar ook stom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |