Ik ook.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:27 schreef Messenga het volgende:
Ik had een veul betere TT in gedachte.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:27 schreef rubbereend het volgende:
deze was te vroeg, slotje!
Ray vindt vast van niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:28 schreef rubbereend het volgende:
bovendien is mijn TT veel leuker
Halemeel niet!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[HOOLS] De VBL-feesttent #1733; Hoera voor Memento-Mori *O* daar moeten we zijn
Over twee weken, na 13 dagen met rooddoorlopen ogen rond hebben te gelopen en iedereen denkt dat je 24/7 aan drugs zit, kan je niet meer zonder.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:47 schreef VoreG het volgende:
Ik had om 14.00 uur de afspraak bij de opticien en ik ben net terug.
Wat is dat lastig zeg om die lenzen in te doen. En ik zag niet eens veel beter, dichterbij was waziger en veraf kon ik wel wat scherper zien.
Hehe. M'n ogen zijn nu al rooddoorlopen door dat gepor in m'n oog.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over twee weken, na 13 dagen met rooddoorlopen ogen rond hebben te gelopen en iedereen denkt dat je 24/7 aan drugs zit, kan je niet meer zonder.
Het indoen bij mn 1e oog (rechts) ging eigenlijk per ongeluk (na 20 minuten..) bij het andere oog duurde het echt langquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uitdoen is niet zo eng, met je vinger richting je oog is een stuk vervelender.
Je went er snel genoeg aan. Lenzen zijn relaxed.
Goed om te weten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:26 schreef pascalheister het volgende:
thuis
weekendkaarten pinkpop nu al uitverkocht
Gelukkig heb ik morgen dan geen last van al die metalgasten op mn werk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig heb ik er 1 weten te bemachtigen
Hoe laat werk je morgen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik morgen dan geen last van al die metalgasten op mn werk.
Je bent nieuw met lenzen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:48 schreef VoreG het volgende:
Pffff. Lenzen proberen in te doen, knipper net te vroeg met m'n ogen. Lens kwijt. 30 minuten wezen zoeken en op het moment dat ik het wil opgeven zie ik em. Bovenop de kraan, welliswaar helemaal gekrompen etc.
Dan maar even in de vloeistof en probeer ik het straks of morgen wel weer.
Wat een gedoe die dingen!
Vanmiddag opgehaald bij de opticien. Ik heb die dingen nog niet in en ik zie er al uit alsof ik 24/7 in de coffeeshop heb gezetenquote:
quote:
Ffetjes wennen en je wilt nooit anders.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vanmiddag opgehaald bij de opticien. Ik heb die dingen nog niet in en ik zie er al uit alsof ik 24/7 in de coffeeshop heb gezeten.
Had ik maar een bril, lenzen zijn eng
Geloof het best, al had ik niet het idee dat m'n zicht er beter op werd. Hoe lang moet je aan zoiets wennen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ffetjes wennen en je wilt nooit anders.
4 a 7 dagen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geloof het best, al had ik niet het idee dat m'n zicht er beter op werd. Hoe lang moet je aan zoiets wennen?
sterkte VoreG !quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geloof het best, al had ik niet het idee dat m'n zicht er beter op werd. Hoe lang moet je aan zoiets wennen?
Ze negeren die minuut, wat ik je brom!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja, je hoort het ook zó vaak
En jeetje, is er nou nogsteeeeds niet in die 15e minuut gescoort?
900 doelpunten al gevallen ofzo
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb trouwens en passant mijn hyves nog geupdate.
om je lenzen even op te leggenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bjoro, altijd met een helpende hand.
Ik ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:55 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat de doelpunten van de CL nog even in bed kijken en dan![]()
![]()
Ciao
Blauwe llngerie kan alleen van BLuezz zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:29 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Er ging iemand opzitten.
Tijd dat er een HOOLS-toernooitje komt, voor de fun. Of allemaal in een playmoney room gaan en dan wel serieus spelen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:55 schreef VoreG het volgende:
In 2 dagen, 2 uurtjes spelen al 48 dollar, gaat goed dat pokeren
Lenzen, heerlijk. Ik kan niet meer zonder. Eerste paar dagen is kut, daarna doe je ze in binnen 20 seconden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uitdoen is niet zo eng, met je vinger richting je oog is een stuk vervelender.
Je went er snel genoeg aan. Lenzen zijn relaxed.
Zet je een freeroll pokertoernooi op, met wachtwoord naar alle hoolsers.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tijd dat er een HOOLS-toernooitje komt, voor de fun. Of allemaal in een playmoney room gaan en dan wel serieus spelen.
RayMania, VoreG, Messenga, -Vaduz-, borisz, dndiek. Moet lukken toch?.
Dat moeten we echt eens gaan doen, meen ik serieus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tijd dat er een HOOLS-toernooitje komt, voor de fun. Of allemaal in een playmoney room gaan en dan wel serieus spelen.
RayMania, VoreG, Messenga, -Vaduz-, borisz, dndiek. Moet lukken toch?.
Ja, ik weet niet hoe je een wachtwoord moet doen. Anders is een $ 1 + 0,20 wel de moeite waard.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zet je een freeroll pokertoernooi op, met wachtwoord naar alle hoolsers.
Dat kunnen ze je in het pokertopic wel vertellen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe je een wachtwoord moet doen. Anders is een $ 1 + 0,20 wel de moeite waard.
Da_Sandman en rubbereend horen er ook nog bij dan.
Heb ik al eens gevraagd, echt antwoord kreeg ik niet, maar volgens mij moet je mailen ofzo naar PokerStars.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat kunnen ze je in het pokertopic wel vertellen.
Ga je volgende week nog naar huis?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:49 schreef Messenga het volgende:
Vaduz wil nog steeds eens Heads up tegen mij.
Nee nee, zeker niet. Met KK (twee heren) in mijn handen raak ik al zenuwachtig. Wat moet dat met jou aan tafel dan?quote:
Mietje.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee nee, zeker niet. Met KK (twee heren) in mijn handen raak ik al zenuwachtig. Wat moet dat met jou aan tafel dan?
Aankomend weekend.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, dat wordt informeren dus.
[..]
Ga je volgende week nog naar huis?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:26 schreef pascalheister het volgende:
thuis
weekendkaarten pinkpop nu al uitverkocht
moet je ook sneller zijnquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:14 schreef rubbereend het volgende:oi
bestuursvergadering achter de rug, erg gezellig. Veel bier
[..]net nu ik een keer wilde gaan
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:51 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat we precies de negen halen, als ik de pokeraars hier goed geteld heb.
RayMania, VoreG, Messenga, -Vaduz-, borisz, dndiek, rubbereend, Da_Sandman en EnGCatjuh. Lijkt mij wel leuk.
ja hee zo snel gaat het nooitquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | $serverUrl = "http://hierjeadresvandemapwaardeplaatjesstaan"; $avatarList = array('smurf1.png', 'smurf2.png', 'smurf3.png', 'smurf4.png', 'smurf5.png', 'smurf6.png', 'smurf7.png', 'smurf8.png', 'smurf9.png', 'smurf10.png',); $randomNumb = rand(0, count($avatarList) - 1); $avatarLoad = $avatarList[$randomNumb]; # Gekozen avatar $avatarExt = end(explode('.', $avatarLoad)); $avatarData = file_get_contents("$serverUrl/$avatarLoad"); header("Content-Type: image/$avatarExt"); echo $avatarData; ?> |
In een kladblokbestandje maken en saven als .php.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:23 schreef pascalheister het volgende:
en het php bestand?
Alleen blijkt het realiseren van zoiets lastig... Heb jij ervaring met privetafels ergens?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]doen we het in de FOK! pokertoernooi traditie? Dan moet elke 72o all in
niet onlinequote:Op donderdag 21 februari 2008 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alleen blijkt het realiseren van zoiets lastig... Heb jij ervaring met privetafels ergens?
Ik poker ook vaak hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:51 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat we precies de negen halen, als ik de pokeraars hier goed geteld heb.
RayMania, VoreG, Messenga, -Vaduz-, borisz, dndiek, rubbereend, Da_Sandman en EnGCatjuh. Lijkt mij wel leuk.
Maar ik ga wel iedere avond all-inquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar jij zit straks onder de plak.
Daar nam ik al afstand van op het moment dat ik haar ten huwelijk vroeg!quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Op termijn is dat niet winstgevend.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ik ga wel iedere avond all-in
Ik doe niet aan internet. Dan kan ik er de ballen van.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:51 schreef RayMania het volgende:
Ik zou permanentquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef RayMania het volgende:
Hey, slaat die TT op mij?.
Hoe vinden jullie mijn automatisch, afwisselende, supersonische avatar?.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz wat heb je met je ava gedaan?
Moven hier, jij hebt de status niet om hier te mogen posten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Ray zulke beats krijgt op AA dan wil ik ook wel mee doen.
Wat-een-kut-avatar. Probeer je er nu onderuit te komen dat jij eigenlijk de smurf bent. Hè, hè!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef sjimz het volgende:
Goedesmorgens!
.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zou permanent [ afbeelding ] of [ afbeelding ] nemen als ik jou was.
Wat had je eerst dan ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:32 schreef sjimz het volgende:
Zo beter dan?
Moet je de layout van foksilver even nemen, dan zie je ineens een iets minder mooie vrouwquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat had je eerst dan ?
Ik zie nu een redelijk knappe vrouw
Jij hebt Webavatars zeker uitstaan? Of die anderquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat had je eerst dan ?
Ik zie nu een redelijk knappe vrouw
ach ....de vaderquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je de layout van foksilver even nemen, dan zie je ineens een iets minder mooie vrouw
Keeley Hazellquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:17 schreef appelsientje het volgende:
Volgens mij heb ik het al eens gevraagd.. maar wie is die vrouw?
Snel trouwen voordat iemand haar van je afpaktquote:
Ik time met je mee.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:53 schreef VoreG het volgende:
Om 12.00 uur ga ik voor de 2e keer m'n lenzen indoen.
Target is 13.00 heb ik ze beiden in.
Ben benieuwd....
8 Minuten, een nieuw PR!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:08 schreef VoreG het volgende:
ooohoooo de 1e zit erin!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je tweede lens ligt niet op schema.
En Sigi!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:28 schreef RayMania het volgende:
Nu Jeremain nog.
Je hebt er toch geen 3 kwartier over gedaan ??quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:42 schreef VoreG het volgende:
Gelukt!
Ik heb de hele wereld e.o. vervloekt, maar het is gelukt! Had altijd al een hekel aan links en nu weet ik helemaal waarom!
Bij de opticien iets meer dan een uurquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je hebt er toch geen 3 kwartier over gedaan ??
En je mocht ze inhouden van 12:00 tot 13:00... dus ze mogen er zo weer uitquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij de opticien iets meer dan een uur.
De 1e ging nu heel goed alleen de linker niet.
Alleen nu heb ik het idee dat de linker niet goed zit
12 tot 16, door het getreuzel houd ik ze in tot 5.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En je mocht ze inhouden van 12:00 tot 13:00... dus ze mogen er zo weer uit
alle moeite voor niks
Ja, ik snap er ook niks vanquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:42 schreef SCH het volgende:
Was echt kut, normaal gaat zo'n deur heel gemakkelijk open
Daar zit al een weggeefwinkelquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:48 schreef SCH het volgende:
[..]
We zijn maar naar de buren gegaan uiteindelijk
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar zit al een weggeefwinkel
Heb je eigenlijk harde of zachte lenzen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:12 schreef VoreG het volgende:
Net even naar de stad geweest, wat is de wereld mooi op deze manier. Ik ga dnek ik maar SP stemmen.
Bij mij is alleen de post van Ray om 00.20 erg breed uitgevallen. VOor de rest is alles normaal.quote:
Zachtquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk harde of zachte lenzen?
Kan je eindelijk je roze polo goed zien!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:12 schreef VoreG het volgende:
Net even naar de stad geweest, wat is de wereld mooi op deze manier. Ik ga dnek ik maar SP stemmen.
Hij blijkt al die tijd gewoon tomaatrood te zijn geweest.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan je eindelijk je roze polo goed zien!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:46 schreef SCH het volgende:
En ik heb nog steeds geen nieuwe bril omdat ik in een identiteiteiteitscrisis zit
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:49 schreef VoreG het volgende:
Brillen zijn voor homo's!
Lenzen zijn voor wijven!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:49 schreef VoreG het volgende:
Brillen zijn voor homo's!
Ach iedereen weet dat je in de ontkenningsfase zit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
En toch schaar ik me liever onder de wijven dan onder de homo's!
En ik heb nog steeds geen nieuwe bril omdat ze mijn glas niet hebben, kunnen bestellen en/of niet in voorraad hebben... grrrrrrr.... en klantenservice hans anders geeft geen sjoegequote:Op donderdag 21 februari 2008 15:46 schreef SCH het volgende:
En ik heb nog steeds geen nieuwe bril omdat ik in een identiteiteiteitscrisis zit
We willen jou er ook helemaal niet bijquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
En toch schaar ik me liever onder de wijven dan onder de homo's!
SCHele mensen hebben het moeilijk in deze snel veranderende en verhardende samenleving.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen nieuwe bril omdat ze mijn glas niet hebben, kunnen bestellen en/of niet in voorraad hebben... grrrrrrr.... en klantenservice hans anders geeft geen sjoege![]()
Dan is er tenminste nog iets dat wederzijds is!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:05 schreef SCH het volgende:
[..]
We willen jou er ook helemaal niet bij
Is niet zo goed voor je afvoer die kan verstoppen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:06 schreef SCH het volgende:
[..]
SCHele mensen hebben het moeilijk in deze snel veranderende en verhardende samenleving.
mag je de ouwe olie uit het fonduepannetje door het toilet spoelen, N. zegt van niet, mijn milieuridder
Je kan nou wel heel stoer gaan doen maar we weten beiden dat je best een beetje van me houdtquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan is er tenminste nog iets dat wederzijds is!
Arm Knijn ziet morgen dus geen topper in actiequote:Op donderdag 21 februari 2008 17:16 schreef borisz het volgende:
Alle geplaatste spelers liggen eruit in Rotterdam
PSV speelt uit hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:25 schreef rubbereend het volgende:oi
dadelijk fijn naar Eindhoven rijden, wil iedereen ff de files aan de kant schuiven
Ik zie hetquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:31 schreef borisz het volgende:
en Bos je mag ook tevreden zijn over Leverkusen
kut dan ben ik vast te laat als ik nu weg rijquote:
* Bluezz laat voreg opnemen in de gesloten afdelingquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:09 schreef VoreG het volgende:
In 12 minuten beiden lenzen uitgedaan. Wat is de wereld lelijk! Ik ga VVD stemmen!
Tong vindt dat ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus de Gouden Kooi is het leukste programma op de Nederlandse televisie?
Misschien dat je de strafschoppenserie nog haalt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kut dan ben ik vast te laat als ik nu weg rij
Dit dwergkonijn gaat naar reus Karlovic kijken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Arm Knijn ziet morgen dus geen topper in actie
Ach, een leuk Challenger tournooi.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit dwergkonijn gaat naar reus Karlovic kijken.![]()
die startgeldpakkers maken het er niet leuker op, dan maar naar subtop kijken die wel wil
Nee da's waar - maar wel als je naar de startlijst kijkt. Tennis blijft gewoon leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet ook het niveau van de overblijvers niet onderschatten, dat het echt niks meer is ben ik niet met je eens.
SBS6.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef SCH het volgende:
Nieuwe bril gekochtHele gewone D66 bril
Waar is PSV te zien vanavond?
Dan moet je wachten op de samenvatting.quote:
Bij een hele grote Pearl-neger in de Nachtegaalstraatquote:
Mag Andere Tijden ook?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan moet je wachten op de samenvatting.
En ondertussen lekker WIDM kijken.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij een hele grote Pearl-neger in de Nachtegaalstraat
Hij was het met me eens: lenzen zijn voor wijven en onzekere nachtportiers
Ik kreeg een kopje koffie van de neger.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een hele kleine Pearl-dame hielp mij woensdag in de Nachtegaalstraat.
Ik kreeg tot 5x toe drinken aangebodenquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kreeg een kopje koffie van de neger.![]()
Dat heb je echt niet gezegd opSCHepperquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kreeg tot 5x toe drinken aangeboden![]()
.
Ik gaf alleen aan dat ik liever avond eten had, omdat het allemaal zo lang duurde. Niet gekregen..
Dat heb ik wel gezegdquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heb je echt niet gezegd opSCHepper![]()
Die neger zei wel iets over een jongen in een roze polo die ze express lang hadden laten wachten
Waar moet je nou over nadenken bij lenzen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gezegd! En met 'lang duren' bedoel ik dat ik de trage slak was!
Je hoeft niet na te denken, je moet dat ding in je oog proppen, alleen dat is lastiger dan je denktquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar moet je nou over nadenken bij lenzen?![]()
Een bril uitzoeken is pas hogere wiskunde. Ik heb een Diesel
Staat je leukquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:44 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn Bjorn Borg laatst ingeruild voor een Gant. Geen idee of dat hip isquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Je had het moeten combineren met koken voor je of koken door jou voor haarquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kreeg tot 5x toe drinken aangeboden![]()
.
Ik gaf alleen aan dat ik liever avond eten had, omdat het allemaal zo lang duurde. Niet gekregen..
Een bril is toch gewoon een bril?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb mijn Bjorn Borg laatst ingeruild voor een Gant. Geen idee of dat hip is
En als ze tot laat moest werken kon je wel een pizza voor d'r bestellen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je had het moeten combineren met koken voor je of koken door jou voor haar. Dan was je binnen geweest
Nooit bestellen, altijd kokenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En als ze tot laat moest werken kon je wel een pizza voor d'r bestellen.
het gaat mij ook om de glazen die erin zitten in eerste instantiequote:Op donderdag 21 februari 2008 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een bril is toch gewoon een bril?
Ik heb dus geen idee van welk merk mijn bril is.
Ach, ik heb mijn examen al volbracht. Mag voorlopig alles weer vergeten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nooit bestellen, altijd koken.
Je moet nog veel leren
ik hoor hier Franse kaasquote:
Dat zou ik iets voor mij zijn. Ik zie ook nauwelijks zonder bril.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
het gaat mij ook om de glazen die erin zitten in eerste instantie
Maar ja, daarna ga je iets uitzoeken dat er leuk uitziet. Niet dat ik daar wat mee kan, want door die monturen met vensterglas zie ik geen ene reet als ik ze opzet.
Dus deze keer gewoon foto's gemaakt van mij met de bril, en die bekeken terwijl ik weer een echte bril op had. Je moet toch wat
Er zijn van die apparaten, pearle heeft ze geloof ik?, daar moet je voor gaan staan, poefff een foto en je ziet jezelf meteen als je je eigen bril opzet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:40 schreef Againzender het volgende:
het gaat mij ook om de glazen die erin zitten in eerste instantie
Maar ja, daarna ga je iets uitzoeken dat er leuk uitziet. Niet dat ik daar wat mee kan, want door die monturen met vensterglas zie ik geen ene reet als ik ze opzet.
Dus deze keer gewoon foto's gemaakt van mij met de bril, en die bekeken terwijl ik weer een echte bril op had. Je moet toch wat
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een Limburgse, VoreG?
Ik blijf puntjes sprokkelen in de WIDM-prono.
Had best gekund, maar ze was pas laat klaar en ik had om 4 uur al honger.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je had het moeten combineren met koken voor je of koken door jou voor haar. Dan was je binnen geweest
Wat heb je dan gespeeld?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:23 schreef Messenga het volgende:
Poef, in 1 uurtje mijn realmoneyaccount bij Partypoker ver10dubbelt.
van 20 euro naar 200.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:26 schreef RayMania het volgende:
Van 20 ct naar 2 euro?
No limit holdem 2/4 NLquote:
Ik speel op de 0,05-0,10 tafels, ik heb eigenlijk nooit hoger gespeeld.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
van 20 euro naar 200.
[..]
No limit holdem 2/4 NL
Kreeg een gratis bonus offer, dus dat was wel leuk om ff te doen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik speel op de 0,05-0,10 tafels, ik heb eigenlijk nooit hoger gespeeld.
Ik bracht ook 20 in. Mazzel dat ik de eerste 2 handen AA en KK kreeg.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zijn flinke bedragen, met hoeveel euro's kwam je aan tafel zitten?
Ja, ik moest er ook wel om lachen, toen was ik vrij snel binnen, maar ben ik toch nog op tijd gestopt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
You luckbox! Ik speel ook op de VoreG standaarden, zo af en toe.
Gratis 20 euro? Hoe doe je dat, of bedoel jde RELOAD20B bonus onlangs?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kreeg een gratis bonus offer, dus dat was wel leuk om ff te doen.
[..]
Ik bracht ook 20 in. Mazzel dat ik de eerste 2 handen AA en KK kreeg.
5 cent inleg VoreG standaarden noemen... ik kom er wel cheap vanaf zoquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
You luckbox! Ik speel ook op de VoreG standaarden, zo af en toe.
Weet niet meer, kreeg zomaar een offer.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gratis 20 euro? Hoe doe je dat, of bedoel jde RELOAD20B bonus onlangs?
[..]
5 cent inleg VoreG standaarden noemen... ik kom er wel cheap vanaf zo
Fake.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:04 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Zo die zijn gegroeid na zo'n zwangerschap.
Kreeg je die graties? Of moest je het vrijspelen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Weet niet meer, kreeg zomaar een offer.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 06:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Bijna on my way to Ahoy.
Veel plezier dan maar!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je Bos.Eerst een dubbel, vervolgens Karlovic - Zverev, dan Haase - Llodra, daarna weer een dubbel met Haase en Wessels. Dat is het programma.
Jij hebt eigenlijk ook gewoon vrij of niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:05 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Dat is grappig.. ik kom op mijn werk... is er nog helemaal niemand..
heeft iedereen vrij maar weet ik dat weer niet
Nee... iedereen was gewoon wat later...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:18 schreef dndiek het volgende:![]()
[..]
Jij hebt eigenlijk ook gewoon vrij of niet?
Qua tijdstip zou je dat wel denken, maar nee. Laat in slaap gevallen, om 4 uur wakker geworden, en een kop vol met watten nu.quote:
Wat is er?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:24 schreef Grulez het volgende:
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap....
Beide. Met hoofdpijn helaas.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat is er?
Niet goed geslapen of net wakker?
Ajoh over een maand duurt het een halve minuutquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:41 schreef VoreG het volgende:
And we have a new record
20 mins voor beiden lenzen. 5 minuten voor m'n rechteroog en de overige 15 zijn gebruikt om dat kreng in m'n linkeroog te proppen.
Het gaat de goede kant op, heb het trucje bijna door
Ik knipper de lens er vaak uit, bij m'n rechteroog gaat het wel goed, alleen bij m'n linkeroog lijkt het alsof hij niet goed op m'n oog blijft zitten als ik omhoog en omlaag kijk, soms valt hij er dan uit namelijk, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh over een maand duurt het een halve minuutGewoon doorduwen, dan blijft ie wel hangen. Niet te moeilijk doen.
Een bril op je kop.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:04 schreef Lionheaad het volgende:
Een bril op je kop
's morgens later uit je bed
en toch nog vroeg op
aan een koud broodje gaat lastig jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:22 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn gehemelte verbrand aan een warm broodje.
Expres?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:22 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn gehemelte verbrand aan een warm broodje.
En heb je ze ook wel eens verkeerd om in? Binnstebuiten?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:41 schreef VoreG het volgende:
And we have a new record
20 mins voor beiden lenzen. 5 minuten voor m'n rechteroog en de overige 15 zijn gebruikt om dat kreng in m'n linkeroog te proppen.
Het gaat de goede kant op, heb het trucje bijna door
Een pistoletje gedoopt in de stikstof brandt ook hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
aan een koud broodje gaat lastig ja
Ja, ik dacht, laat ik effe ervoor zorgen dat er vellen vlees aan mijn gehemelte blijven hangen. Is lekker.quote:
Die sheet staat op een andere PCquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En heb je ze ook wel eens verkeerd om in? Binnstebuiten?.
En GayMania, update WIDM eens!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:36 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik dacht, laat ik effe ervoor zorgen dat er vellen vlees aan mijn gehemelte blijven hangen. Is lekker.
Dat cruiseschipquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag.
Leuke aflevering van de Mol zeg!
Regina in badpakquote:
Weinig te zien door die stomme cameraman.quote:
Hoef je alleen maar een broodje te kopen voor een belegd broodjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, laat ik effe ervoor zorgen dat er vellen vlees aan mijn gehemelte blijven hangen. Is lekker.
Mooi toch, men zegt toch altijd dat WIDM zonder BN-ers leuker is?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:55 schreef SCH het volgende:
Van de 4 die nog over waren, ken ik de helft niet. Een vage nicht en een nietszeggende Patrick.
Regina en Patrick die onder elkaars plak zittenquote:
Ik kende alleen Edo en Dennis.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi toch, men zegt toch altijd dat WIDM zonder BN-ers leuker is?
Patrick ken ik van GTST, Edo is een held, de rest ken ik ook niet.
Regina heb ik laatst geinterviewd - onze kat heeft nog meer te meldenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi toch, men zegt toch altijd dat WIDM zonder BN-ers leuker is?
Patrick ken ik van GTST, Edo is een held, de rest ken ik ook niet.
Zij is toch ook die muts van dat Pampus-programma? Inhoudelijk is het niks, lichamelijk is ze wel te pruimen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Regina heb ik laatst geinterviewd - onze kat heeft nog meer te melden![]()
Die was heerlijk jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:59 schreef RayMania het volgende:
Edo was heerlijk. "Zeg, wanneer zijn jullie klaar met jullie theekransje".
Ik ben altijd met de autoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een bril op je kop.
Lekker na de regen
kun je je bril afvegen.
Na van koud naar warmer gaan
Is je bril aangedaan, en zie je niets
na een ritje op de fiets.
.
Tandarts kon nog een gaatje vinden in zijn agenda?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
* EnGCatjuh gaat zn tandjes poetsen en even naar de tandarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |